Kız karanlık odada volta atmaya başladı. Bu plan üzerinde yıllardır çalışıyor emek harcıyordu.
Yıllardır güçlerini en üst düzeyde kullanabilmek için antrenmanlar yapıp güçleniyordu.
Tıpkı kalbinde ki karanlığın güçlendiği gibi.
Ne var ki o bunun farkında bile değildi. Kendisi ışıktan, aydınlıktan geliyordu. Güçleri de öyle.
Kötü birinin neden aydınlık güçleri olsun ki?
Belki de içinde ki karanlığı iyi bir amaç uğruna kullanacaktır. Yani o öyle düşünüyor.
Kız içinde büyüyen intikam duygusuyla dişlerini sıktı.
Onu sefil, acınası bir hale düşüren dünyadan intikam alacaktı. Anne babasını onlardan koparan, kraliyetten intikam alacaktı. Kardeşini ondan ayrı düşünenlerden, şu anki "aile"sinden intikam alacaktı.
Plan o kadar da karmaşık değildi. İlk olarak gizemli bir yabancı olarak ortaya çıkacaktı.
İnsanlar onun hakkında daha fazla konuşmaya, meraklanmaya başladıklarında çıkıp -tabii yüzünü göstermeden- insanlara yüzeysel olarak planından, ne istediğinden bahsedecekti.
Onlar hakkımda da çok şey istiyordu. Bencil biri sayılmazdı.
Krallık, kraliyet mensupları uzun süre önce adaletsizlik yapmaya insanları hor görmeye başladı.
Zayıfları eziyor güçlüleri biraz daha yüceltiyorlar. Tanrıyı oynuyorlardı. Yoksullardan aldıklarını kendileri için harcıyorlar.
Ne acınası değil mi? Bazı kesimler açlıktan kırılırken kendileri altınlar içinde yüzüyorlar.
Hepsi aptal, acımasız birer yaratık! İnsanlar seslerini çıkarmıyorlar. Ne yazık!
Hallerinden memnunlar. Daha kötüsü başlarına gelmedi diye şükrediyorlar!
Fakat o azla yetinmekten bıktı. Hak ettiğini ve adaleti istiyor.
O tahttı istiyor. Çünkü ortada koca bir yalan var. Kraliyet ailesinin yüz yıllar önce uydurduğu, halkın bilmediği bir yalan!
Tahtın gerçek varisin bu kız! Onların yalanını ortaya çıkardığımda yüzlerinde ki ifadeyi görmek için sabırsızlanıyorum.
Her neyse plana geri dönelim. Çoğu insan ona katılacaktır. Ne de olsa insanları manipule etmek konusunda çok iyi. Böylece müttefik kazandıktan sonra bir ayaklanma başlatacak. Hahaha!
Kahkası odayı doldururken olduğu yerde durdu.
Şu ana kadar susmuştu. Artık susmak yok.
Şimdi haykırma zamanı. Bu ana kadar içinde tutuklarını tüm dünyalara haykıracaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgedeki Işık
Fantasi"Gölgelerden bir canavar doğdu yıkım için. Evet, bu benim. Kahraman olmak umurumda değil, gereken tek şey intikam." Doğru ile yanlışı ayırt etmekte hiç zorlandınız mı? Ya da nelerin sizi kötü bir insan yapacağını biliyor musunuz? Bir insanı ikinci k...