İyi okumalarr^^
____________________
"Unutma, Işık ancak belli bir süre boyunca parlak bir şekilde yanar, ancak Karanlık sonsuza dek sürer."
_____________________
L-" Pekala, bana iki kafam varmış gibi bakmayı kesin. Cidden." Minik aynayı Mai'ye geri uzattım.J-" Yani... Gözlerinin rengi kan kırmızı ve gerip bir şekilde iris kısmı kendi içinde hareket ediyormuş gibi görünüyor ve senin ilk dediğin şey güzel göründüğü mü?" Tek kaşım havaya kalktı.
L-" Dedi gözleri her zaman kırmızı olan adam." Gözlerini devirip sırıttı.
J-" Sen anladın beni, 'Kızıl'." Dedi imayla. Burnumu kırıştırdım.
L-" Deme bana şöyle."
M-" Kan kırmızı gözlerinin olması İblis türünden olduğun anlamına gelmez mi? Ne de olsa İblis türünün göz rengi kırmızı olur." Mai'nin bu sorusu üzerine duraksadım.
L-" Sanmam." Bildiğimden değil tabii. Sadece bir his.
M-" Neden ki? Hemen öyle deme."
J-" Evet, Mai'ye katılıyorum. Gözrengin bir tık İblis türünden farklı olsa da hala bir ihtimal var." Belli belirsizce kafamı salladım. Ardından Pattie'nin az önceki sözleri zihnime doluşunca tereddütle sordum.
L-" Pattie ve Elizabeth ne demek istedi, Başka dünyadan gelenler öldürülmeli derken? Eskiden... öyle mi yapılıyordu?" Sorum karşısında Javier yumruklarını sıktı. Öyle ki elinin üzerindeki damarlar belirginleşti.
J-" Evet. Öyle yapılıyordu. Biliyorsun, kendi evrenimizden ayrılmamalıyız.
Yaşadığımız evrendeki türlerin İmelya veya başka dünyalara gitmeleri ve diğer ırklarla -insan gibi- çocuk yapmaları yasak. Yoksa evrenlerdeki düzen altüst olur ardından bir ırk dunyaya hakim olur. Eskiden de bu kuralı çiğneyenler ve çocukları ölüm cezasına çarptırılırdı Sidellar tarafından. " Sert ve üzgün yakut gözleri gözlerime değdi. "Fakat artık çocuklar bu cezayı almıyor. Onların da kastettiği buydu." Dalgın bir halde kafamı salladım.Bu acımasız bir ceza, değil mi? Evet, bir hata yapmışlar ama bunun cezası gerçekten ölüm olmamalıydı. Öyleyse ben de-
L-" Çocuklar öldürülmüyor dedin. Peki, Ne yapıyorlar onlarla?" Bu sefer soruma Mai cevap verdi.
M-" Hangi evrene aitlerse oraya götürülüyorlar. Bu yasa sadece burada değil, Sairene(siren türleri yaşıyor), Vanpera(vampir türleri yaşıyor) ve Peryallarda ( peri türleri yaşıyor) da aynı şey geçerli."
L-" Anlıyorum." Bu zamana kadar annemin yakalamaya çalıştığı iki suçlu tarafından öldürüldüğünü var saymıştım. Peki ya gerçek bu değilse? Annemin Sidel denen gurup tarafından öldürülme olasılığı var.
İntikam almak istiyorum. Eğer daha önceden tahmin ettiğim gibi İmelya'daki şuçlular değilde Sidel tarafından öldürüldüyse intikam almak daha kolay olabilir.
Gözlerimi yerden kaldırdığımda
bir çift yakut rengi gözle karşılaştım. Odağı tam olarak ben olmayan gözler başka bir şeye odaklanmış gibi duruyor. Bir okyanus kadar derin ve bir o kadar da bis bakışlar... O da değer verdiği birisini, birilerini kaybetmiş. Garip, ne kadar yakın arkadaş olsak da onların geçmişlerini tam olarak bilmiyorum. Sadece yüzeysel.M-" Her neyse. Senin kan kırmızısına dönen gözlerin bir sıkıntı yaratır mı ki?" Düşüncelerimden sıyrılıp ona döndüm. Endişeyle kısa, kumral saçlarını karıştırdı.
L-" Olmaz bence." Kulaklarımın uğuldamasıyla kaşlarım çatıldı. Bu cidden rahatsız edici...
J-" İyi misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgedeki Işık
Fantasi"Gölgelerden bir canavar doğdu yıkım için. Evet, bu benim. Kahraman olmak umurumda değil, gereken tek şey intikam." Doğru ile yanlışı ayırt etmekte hiç zorlandınız mı? Ya da nelerin sizi kötü bir insan yapacağını biliyor musunuz? Bir insanı ikinci k...