11. BÖLÜM

9.8K 649 168
                                    

Merhaba 💗

İyi okumalar 💃🏻

Bismillahirrahmanirrahim 🤍

Yıldız'ı parlatmayı ve yorumları bekliyor olacaz💞

Bölüm Şarkısı: Muazzez Ersoy: Ayva Çiçek Açmış



~Oysa benim cennetim iki dudağının arasındaki kıvrımda gizli.~


"Sana diyorum Lidya! Sizin burada 'birlitke' Ne işiniz var?"

Ama neden ben? Neden Kukuli değilde ben?
Helvamın fıstıklı olmasını talep ediyorum. Eğer fıstıklı değilse hayalet olup size musallat olurum. Cimri olmayın fıstıklı yapın!

"Levent? Sen görevden ne ara geldin?"

Kukuli'nin sorduğu sorusuyla kaşlarım havalandı. Levent'in göreve gittiğini nereden biliyordu ki? Tamam tanışmalarını normal karşılıyordum da Levent'in göreve gittiğini nereden biliyordu? Ben bile göreve gittiğini zar zor öğreniyordum. İkisinin tanıştığını tahmin edebiliyorum çünkü Levent baya uzun süredir dedemle birlikte yaşıyordu yani Kukuliyle tanışması gayet normal bir durumdu.

"İkinizde hâlâ soruma cevap vermediniz?" Kukuli'nin sorusunu görmezden gelmişti çünkü şu anda karşılaştığı manzara için açıklama bekliyordu. Ulan bu adam beni gördüğüne hiç mi sevinmedi be! Kaç aydır görüşmüyoruz insan kardeşini birazcık bile özlemez miydi? Ne yani artık Leventciğim beni sevmiyor muydu? İşte ben buna ağlarım..

"Sen beni sevmiyor musun? Hayır yani gelir gelmez hesap sormalar falan. Sevmiyorsan açık açık söyle kardeşim!"

Benim bir anda çıkışmamla Levent dışında herkes şaşırırken bense kısık gözlerle Levent'e bakıyordum.

"Lidya! Sence şu anda konu bu mu?"

"Evet! Kesinlikle konu bu!"

"Lidya! Beni delirtme abicim! Sizin burada ne işiniz var?"

Gözlerimi devirip ayağa kalkarak kollarımı bir birine doladım. Ama ben bu adamı döverim! Resmen görmezden geliyordu beni!

"Noldu biliyor musun? Biz hastanede uslu uslu dururken birden canımız kelle paçacıda göbek atmak isteyince apar topar buraya geldik. Salak mısın evladım? Ne yapıyor gibi duruyoruz?"

Sözlerimi bitirdiğin esnada gerilen yüz ifadesiyle yutkundum. Sanırım birazcık kızmıştı. Resmen yangına benzinle gitmiştim. Biraz daha böyle durursak kesinlikle canımı okuyacaktı. Bu yüzden onun atak yapmasına izin vermeden ben önce atıldım.

"Oyş benim poncik kaslı Lolipopum. Ne kadar da özlemişim seni!" Sesimi sadece onun duyabileceği şekilde ayarlamıştım. Ben bana sarılarak karşılık vermesini beklerken ensemden tutup beni kendisinden biraz uzaklaştırdı.
Ama herkeste ensemden tutuyor lan! Hayır yani kolumdan hadi onu geçtim omuzumdan tutmak çok mu zor be?

"Lafı dolandırma Küçük Cadı!"

Gözlerimi devirip etrafıma göz gezdirdim. Restorant gereğinden fazla kalabalıktı, aslında benim için gereğinden fazla kalabalıktı. Yoksa hâlâ boş yerler bulunmaktaydı. Üst katında bu şekilde kalabalık olduğuna emindim. Leventciğimin arkasında duran arkadaşlarına takıldı gözlerim. Takılmamak ne mümkün? Maşallah hepsi izbandup gibi adamlar.

"Kız arkadaşımla yemeğe çıktık Levent." Kukuli'nin verdiği cevaptan sonra şehadetimi getirmeye başladım.
An itibariyle bu restoranttan iki ceset çıkacaktı.

SEVDA BÜYÜSÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin