🍁25.Bölüm🍁

101 14 180
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @user62209598 @Karadenizperisi61 @yaghazask97 @Daryoosh @DilaYilmaz3 @snglss3 @selfinaz5 @HilalYucel7 @TeffyLeal @KrishnaMukherjeeSurb @hex-hex @oylebiri2  HazanEgemen1 💗💗🌸🌸

Zehra, Serdar'la beraber geçirdiği aşk dolu anlardan sonra yatak odasındaki ikili koltukta koyun koyuna oturuyorlardı. Serdar kollarının arasındaki genç kızın iki gündür özlemiyle kavrulduğu kokusunu içine çekip saçlarına öpücükler kondurmakla meşguldü, bir yandan da tek eli Zehra'nın belini sararken diğer eli de genç kadının elinde kenetliydi. Zehra genç adamın gömleğinin yakasında açık iki düğmenin bıraktığı boşluktan gördüğü göğsünde gördüğü siyah karaltı dikkatini çekmişti, sorup sormamak kararsız kalsa da başını yasladığı yerden hafifçe kaldırıp kahverengi gözbebeklerini Serdar'ın mavilerine yasladı. Serdar kollarının arasında kıpırdanıp ona bakan genç kıza bakıp gülümserken alnına dudaklarını bastırıp bir öpücük bırakmıştı.

"Serdar"

"Efendim güzelim"

"Senin göğsünde bir şey mi var? Yani bir karaltı var gibi"

"Doğru görmüşsün canım, dövme var"

Zehra şaşkınlıkla "Ne dövmesi var ki senin göğsünde? Yani hiç dövmen olacağını düşünmemiştim" dedi ve ekledi. "Bakabilir miyim?"

Serdar "Tabi ki" diye karşılık verirken parmaklarını gömleğinin düğmelerine götürüp çözmeye başlamıştı. Açılan düğmelerle karaltı giderek daha belirginleşen bir yapıya bürünürken gördüğü kanatlarını tüm görkemiyle açmış ak sungur kuşunun genç adamın tenine işlenmiş görüntüsünü görüş alanına girmişti. O kadar görkemli ve heybetli duruyordu ki... Zehra beğeniyle parlayan gözlerini genç adama çevirirken konuşmaya başlamıştı.

"Çok güzelmiş gerçekten de... Ne zaman yaptırdın peki?"

"Üniversite son sınıfta yaptırmıştım" diye karşılık verirken Zehra'nın bakışları mavilerinden ayırmış ve tekrar dövmenin üzerinde gezdirmeye başlamıştı. Serdar'ın fırsat buldukça  spor yapan biri olduğunu biliyordu ama kaslarının aradan gömlek kaybolunca daha belirgin hale geleceğini düşünmemiş olabilirdi. Bir an dokunup dokunmamakta tereddüt etse de tereddüdünü bir kenara bırakıp göğsündeki kaslara dokundu avucuyla. Hissettiği sertlik aklını bulandırsa da biraz daha aşağılara inmiş ve karnını çevreleyen kaslarında gezdirmişti avucunu, parmaklarını. Ama masumca yaptığı bu şeyin Serdar'ı ne kadar etkileyip ne hale getirdiğinden habersizdi tabi ki. Elinin üzerinde hissettiği elle bakışlarını kucağında oturduğu genç adama çevirmişti. Biraz gerilmiş mi görünüyordu o?

"Zehra'm bence bu kadar kafi aşağılara dokunmasan daha hayırlı olur"

"Bilmeden yalnış bir şey mi yaptım ben, bir gerilmiş görünüyorsun?"

"Bana irademi kaybettirecek şeyler yapıyorsun şu an, elin çok yanlış yerlere gidiyor"

"Ben seni etkiledim mi yani?" diye sormuştu Zehra hayretle, belki de genç adamın onun bu kadarcık dokunuşuyla bu kadar çabuk etkilenmesini beklemediği içindi bu şaşkınlığı.

"Sen beni kendine aşık ettin, etkilediğin için mi şaşırıyorsun?"

"Bana o kadar uzak ki şaşırmakta haklıyım bence Serdar... Daha önce kimseye dokunmadım ki... Ve ilk ve tek aşkımın sen olduğunu düşününce çok normal"

KARADUT REÇELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin