🍁24.Bölüm🍁

124 14 153
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @user62209598 @Karadenizperisi61 @yaghazask97 @Daryoosh @DilaYilmaz3 @snglss3 @selfinaz5 @HilalYucel7 @TeffyLeal @KrishnaMukherjeeSurb @hex-hex @oylebiri2  HazanEgemen1 💗💗🌸🌸

Zehra gerekli güvenlik önlemlerinin ardından diğer öğrenciler ile birlikte sınav binasına girmiş, biraz bekledikten sonra da sınav başlamıştı artık. Serdar, Zehra içeri girdikten sonra kâh arabada kâh dışarda bekleyerek vakit geçirirken Zehra da içerde sorulan soruları cevaplamaya çalışıyordu. Serdar kol saatine bakıp vakitleri sayarken bir yandan da telefondan maillerini kontrol edip gerekli gördüklerine cevap yazıp gönderiyordu. Zehra salondaki saate baktığında sınavın bitmesine kırk beş dakika kalırken Türkçe, Matematik sorularına geri dönmüş ve kısa bir kontrol yapmayı ihmal etmemişti. Tüm kontrollerini yaptıktan sonra optik formunu sınav kitapçığının içine bırakıp ilk çıkış anonsunda evrakları teslim edip salondan çıkmıştı.

Serdar çıkışa yakın zaman diliminde aracın dışında arabaya yaslanmış bekliyordu, gözü de okulun kapısındaydı. Zehra çıkışa inmek için merdivenlere yönelmişti ki kendisine seslenen erkek sesiyle duraksarken bakışlarını yan tarafına çevirmişti.

"Erken çıktığınıza göre iyi geçmiş olmalı"

"Fena sayılmazdı, siz de erken çıkmışsınız demek ki sizinki de iyi geçmiş yoksa burada olmazdınız herhalde"

"Seni ----- Kolejinde görmüştüm, okul birincisisin sen"

"Öyle evet ama ben seni son sınıflardan gördüğümü hatırlamadım desem ayıp etmiş olmam umarım"

"Son sınıflarda beş şube var her şubede yirmi beş kişi olunca hatırlamaman normal tabi... Ayrıca pek okula uğradığımda söylenemez" dedi ve bahçeye inen merdivenleri de bitirip bahçeye ulaştıklarında elini uzatmıştı.

"Tarık ben"

"Bende Zehra"

"Çok memnun oldum Zehra" derken Serdar bahçede konuşan ikiliyi görünce yanlarına doğru ilerledi.

"Güzelim"

"Canım"

"Size iyi günler"

"İyi günler"

"Okuldan arkadaşın mıydı canım?"

"Hayır yani okuldanmış ama ben tanımıyorum az önce tanıştık neyse boş ver sen onu"

Serdar "Boş verelim bakalım" diye karşılık verirken etrafı kontrol edip Zehra'nın yanağına hızlıca  bir öpücük bırakmıştı.

"Serdar ne yapıyorsun biri görecek?"

"Bence bir mahsuru yok"

"Bence de yok ama biliyorsun"

Serdar "Biliyorum maalesef" dedi ve konuyu uzatmadan gülümseyerek konuşmaya başladı yeniden. "Acıkmadın mı?"

"Pek sayılmaz... Sınavı sormayacak mısın?"

"Ben cevabımı çoktan aldım"

"Nasıl yani? Nasıl oldu ki o?"

"Okuldan çıktığında ışıldayan gözlerinden..."

KARADUT REÇELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin