@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @M_merve14 @ortak_hikayeler61 @snglss3 @selfinaz52 @HilalYucel7 @TeffyLeal @KrishnaMukherjeeSurb 💜💜
Zehra kucaklarında duran mısır kasesinin içine elini daldırdığında Serdar'ın eliyle karşılaşmıştı.
"Bütün akşam mısırı bana yedirdiniz Serdar Bey"
"Seviyorsun güzelim"
"Seviyorum ama sen de ye hem gece ikimizde çok yemeyelim bence"
"Canım telefonumu uzatabilir misin?" diye sorduğunda Serdar uzanmış ve masanın üzerindeki telefonu alıp Zehra'ya vermişti.
"Ablam mesaj atmış... Eylül de mi kalacaksın diye?"
"Eylül de mi kalacaksın?"
"Çok geç olursa öyle yaparım demiştim"
"Yani rahatsız hissetmezsen burada da kalabilirsin"
"Niye rahatsız hissedeyim Serdar saçmalama... Benim keyfim burada gayet yerinde ama Çakıl'ı Atlas'ta bıraktım ya bugün, aklım kaldı oğlumda"
"Ben Akif'e söyleyeyim alsın istersen"
"Yok sevgilim hiç gerek yok beni Atlas'a bırakırsın ben de Çakıl'la eve dönerim"
"Bu saatte? Seni yalnız gönderemem canım"
"Ne olacak Serdar? Çakıl'la yarım saate evdeyim işte"
"Olmaz"
"Olur sevgilim, olur neden olmasın? Ya korkma çocuk muyum ben?"
"Maalesef hala çocuksun üç haftamız var hatırlatırım"
"Tamam ama gerçekten giderim ben bir şey olmaz, hep kullandığım yol güvenli zaten" diye mırıldanırken genç adamın kollarının arasında kıpırdandı.
"Sevgilisine de hiç kıyamazmış"
"Sevdiğimin saçının telinin ucuna bile kıyamıyorum ki ben" diye mırıldanırken Zehra genç adamın kollarının arasından ayrılıp uzattığı bacaklarından birine oturup bedenini genç adama çevirdi.
"Sakalların uzamış"
"Sevmiyorsan kesebilirim"
Zehra "Yoo kalsın bence" diye mırıldanırken bir yandan da sakallarında gezdiriyordu. "Ben seviyorum"
"Eylül'e söyledim bizi biliyor artık"
"İyi yapmışsın güzelim, ne istersen nasıl rahat hissedersen öyle yapmakta özgürsün ve ben de her koşulda senin yanındayım"
"Biliyorum, bana böyle hissettirdiğin için teşekkür etmeyeceğim merak etme" dedi gülerek.
"Ha şöyle güzelim, sevgili sözü dinle..." derken uzanıp burnun üzerine bir öpücük bıraktı ve devam etti. "Sen bana hiçbir şey için teşekkür etme sen iste, emret ben yapayım"
"O zaman beni Atlas'a bırakır mısın? Lütfen"
"Sevimlilik yapıp beni kandırmaya çalışıyorsun şu an"
"Anneyim canım ben oğlumu özledim ne var yani?"
Serdar gülerek "Yerim ben seni küçük anne" diye mırıldanırken Zehra da genç adamın söylediklerine gülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADUT REÇELİ
Fiksi PenggemarKalp yasak dinler miydi? Gece karası gözlerin alevinde yanan bir adam... Aşıktı ama ne bakabilirdi ne de dokunabilirdi ona. Yasaktı... Yasaklanmışlardı... Huzur lanetlenmiş ve mavi kana bulanmıştı... "Sakın bana küçük bir kıza aşık olduğunu söyl...