🍁21.Bölüm🍁

123 14 191
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @user62209598 @Karadenizperisi61 @yaghazask97 @Daryoosh @DilaYilmaz3 @snglss3 @selfinaz5 @HilalYucel7 @TeffyLeal @KrishnaMukherjeeSurb @hex-hex @oylebiri2 ️❤️

Zehra babasıyla birlikte şirketin kapısına geldiğinde Serdar da arabasından inmişti, güvenlikle konuşuyordu. Zehra kendisi açılan kapıdan inerken Serdar ile göz göze gelmişlerdi. Zehra bakışlarını şirket girişine çevirirken babasıyla birlikte yürümeye başlamıştı.

"Günaydın Kurtuluş Amca" dedi bakışlarını Zehra'ya çevirip mırıldandı. "Sana da günaydın Zehra"

Kurtuluş Bey "Günaydın Serdar" diye cevaplasa da Zehra'dan hiçbir cevap ve tepki gelmemişti, demek ki hala kızgındı genç adama. Onlar sohbet ederken Zehra asansörlere doğru yürümüştü, asansörün düğmesine basıp beklerken onlar da gelmiş ve asansöre binmişlerdi. Sessiz bir şekilde asansördeki yolculuklarını tamamlamış ve yönetim katına gelmişlerdi.

"Birazdan toplantı da görüşürüz"

Serdar "Görüşürüz Kurtuluş Amca" diye cevaplarken bakışları Zehra'nın üzerindeydi. Kurtuluş kendi odasına geçerken onlar da koridorda kalmışlardı.

Genç adam "Çok güzel görünüyorsun... Her zamanki gibi" diye mırıldandı gülümseyerek.

"Sağ ol"

Serdar "Böğürtlen çaylarını da geçen gün yeniledim, içmek istersin belki" diye mırıldanmıştı.

"Sağ ol ama canım çay istemiyor, sen istiyorsan iç"

"Kahvaltı yaptın mı?"

Zehra "Yapmadım ama ilaçlarımı içtim merak etme" dedi ve ekledi. "Şimdi izin verirsen toplantı odasına geçip çalışacağım biraz"

"Benim odamı kullanabilirsin daha rahat ederdin"

"Günce bana toplantı dosyalarını getirebilir misin?"

"Toplantı dosyalarını toplantı odasına bıraktım Zehra Hanım"

Zehra gülümseyerek "Sağ ol Günce" diye karşılık verirken adımlarını az ilerdeki toplantı odasına doğru çevirmiş, genç adamı koridorda yalnız bırakıp yürümeye başlamıştı.

Zehra "Ne bakıyorsun hiç mi görmedin acaba?" diye söylendi, Serdar'ın üzerinde hissettiği bakışları yüzünden önünde duran ekranda yazanları belki de on defa okumuştu çünkü.

"Gördüm ama ne kadar baksam da izlesem de doyamıyorum ki sana"

"Eee o zaman önüne bak, bana değil ne de olsa dosyalar benim yüzümde değil"

"Böyle daha iyi, manzaram güzel"

Zehra "Rahat vermeyeceğim diyorsun yani, peki o zaman bende babamın odasına geçerim sen otur burada duvarı izle" derken oturduğu yerden kalkmıştı.

"Toplantı burada yapılacak yalnız"

"Toplantı başlayacağı zaman tekrar gelirim"

"Bugün doktor randevun vardı"

"Evet var ne olmuş?"

"Birlikte gidelim"

"Gerek yok ben tek başıma da hallederim" dedi ve ekledi. "İstemiyorum gelmeni"

"Bana kızgınsın tamam Zehra ama konuşalım diyorum dinlemiyorsun ki, izin vermiyorsun ki anlatayım"

KARADUT REÇELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin