@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @M_merve14 @ortak_hikayeler61 @snglss3 @selfinaz52 @HilalYucel7 @TeffyLeal @KrishnaMukherjeeSurb @hex-hex @oylebiri2 ❤️❤️
Zehra aynada son bir kez kendisine baktığında gördüğü manzarayla gülümsedi. Şarap rengi prenses V yaka tüllü bacak dekolteli elbisesiyle güzel görünüyordu. Makyajının kalan kısmını halletmek için uzanıp Eylül'ün kapağını açık bıraktığı bordo rujunu hafifçe sürdü, ince askılarını tek eliyle düzeltti. En son olarak da meyve aromalı parfümünü sıkıyordu ki kapı açılmış ve arkadaşı Eylül içeri girmişti.
"Zehra bir ihtiyacın var mı kuzum?" diye sordu.
"Yok kuzum zaten elbiseyi de sen giydirdin malzemeleri açıp bıraktın, ee nasıl olmuşum bakalım?"
"Efsane olmuşsun kuzum, bu gecenin en güzeli sensin bence"
"Bana diyene bak" diye karşılık verirken bakışlarıyla arkadaşını süzmüştü. Eylül V yaka çan etekli mini şifon elbisesiyle nefes kesici görünüyordu.
"Sen de çok güzel görünüyorsun"
Eylül gülümseyerek "Kuzum benim" diye mırıldanırken yatağın üzerinde duran telefonlardan birine bildirim gelmişti. Zehra hevesle uzanıp telefonunu eline aldığında genç adamdan gelen mesajla karşılaşmıştı.
"Aşkım 10 dakikaya kapıdayım, seni çok seviyorum" diye yazmıştı genç adam mesajında. Yüzünde oluşan gülümsemeyle telefonunu bu gece kullanacağı krem rengi çantasının içine koymuştu Eylül'ün yardımıyla.
"Eniştem yine güller açtırdı yüzünde valla, bir sırıtmalar gülmeler falan"
"Çok seviyorum onu ne yapayım? Bir sözü bile yüzümde güller açmasına neden oluyor zaten başka türlüsüne imkân tanımıyor ki bana karşı öyle naif öyle güzel davranıyor ki gülümsemekten başka çarem kalmıyor"
Eylül neşeyle "Seni böyle gördükçe bende çok mutlu oluyorum" diye karşılık verirken korna sesi çalınmıştı ikisinin de kulaklarına.
"Geldi seninki"
"Nasıl görünüyorum eksik ya da fazla bir şey yok dimi?"
"Hayır kuzum, fıstık gibisin valla"
"Hadi inelim aşağıya"
Zehra çantasını alıp odadan çıkarken Eylül de çantasını almış ve odadan çıkmıştı. Zehra aşağıya indiğinde Serdar arabasına yaslanmış bir şekilde onları bekliyordu. Gerçekten her haliyle yakışıklıydı ama bu lacivert takım elbise ona ve bu masmavi gözlerine çok yakışmıştı. Adımlarını arabanın yanında sonlandırdığında genç adam büyülenmiş gibi onu izliyordu. Acaba çölde susuz kalmıştı da ona bir güzeller güzeli bir melek olarak mı gönderilmişti Zehra? O kadar güzel ve kusursuz görünüyordu ki saklamak istedi Serdar bir onu.
Hafifçe eğilip "Çok güzelsin" diye fısıldadı sadece Zehra'nın duyabileceği bir tonda. Zehra da aynı tonlarda fısıldayarak karşılık vermişti.
"Sende çok yakışıklı olmuşsun"
Serdar aşkla gülümseyerek "Böyle bir güzelliğe layık olabildiysem ne mutlu bana" diye mırıldanırken uzanıp kemerini takmış, ardından da kapıyı kapatıp şoför koltuğuna geçmiş ve arabayı çalıştırmıştı. Eylül de kuzenini bekliyordu, bu gece ona en iyi anlaştığı en sevdiği kuzeni eşlik edecekti. Birkaç dakika sonra da kuzeni gelmiş onlar da yola çıkmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADUT REÇELİ
أدب الهواةKalp yasak dinler miydi? Gece karası gözlerin alevinde yanan bir adam... Aşıktı ama ne bakabilirdi ne de dokunabilirdi ona. Yasaktı... Yasaklanmışlardı... Huzur lanetlenmiş ve mavi kana bulanmıştı... "Sakın bana küçük bir kıza aşık olduğunu söyl...