Chapter 28

18 2 0
                                    

Group Aida,

Aida:Maybe kita check pergi bahagian depan  tmpat org jual kat depan supermarket.

Clara:Aku ok je,tapi eh aku rasa tempat tu maybe safe dari yang lain...

Steward:maybe...

Aida:Dah jgn banyak oceh juk gi...

Sesampainya ditempat tersebut...seperti yang dikatakan Clara tempat tersebut safe tiada zombie sama sekali tetapiii..

Clara:Weh..guys..

Aida:pahal?

Clara:There something kat tempat org jual ie cream tu...

Aida:Ha??

Steward:Yamehh?

Clara:Eh tak lah..( geram )

Steward:Ye.. Ye... Tu pun nak marah ke?

Clara:cih...

Aida:Dah dah..kalau macm tu Ju ngan aku check tempat tu dulu..kaurang dia sambung jalan check yang lain..

Clara:Aku nak ambik barang makeup lh kalau macm tu...

Steward:Biasa pompuan..

Clara:Sebokkk..
.
.
.
.
Aida:Apa yang pelik kat sini...

Julius:Jap aku masuk check..

Aida:Okay.

Sebelum sempat Julius masuk..ia dikejutkan dengn seorang lelaki yang sedang Terbaring pengsan di dlm tempat tersebut..

Julius:Wth!

Aida:Apahal!

Julius:Ada orang...( melihat kearah Aida )

Aida:Wait serius orang..bukan zombie?

Julius:Betul!! Tapi tampaknya dia pengsan...

Aida:Yameh..,kalau macm tu kita kena bagitau yang lain..aku gi jumpa Clara jap..bagi tahu diorng..

Julius:Okay kalau macm tu aku jaga sini...boleh juga nanti tutup pintu ni..

Aida:Okay..

.
.
.
.
.

Steward:apakah...

Clara:Apa?

Steward:Nothing..

Aida:Wei kau rang.!!

Clara:kenapa ngn kau ni??

Aida:kaurang dua pergi cari Maslaila bagi tahu yang aku nak jumpa dia...now!

Clara:Apahal?

Aida:Pergi je!

Dan Clara,Steward pun pergi masuk ke dlm supermarket..sambil berlari mencari Maslaila..

Di tempat baju, Clara dan Steward bertemu dengan group Stania

Stania:Apahl kaurang dua ni??

Corn:Ha... pelikk...

Clara:Takk...Aida suruh kita org panggil Maslaila.Kau rang tau tak kat mana group Maslaila?

Corn:Tak....but kenapa pulak?

Clara:Tak tahu Aida..dia pun tampak cam cemas masa dia suruh aku ngn steward cari Maslaila..

Corn:Cemas? Ada zombie ke?

Steward:Dunno...

Stania:Eh jap aku tahu diorg ada kat mana...maybe kat tempat buah..

Clara:Owh k..kalau mcm aku gerak dulu...and anyways check juga bahagian tempat cuba baju tu.

STAY ALIVE ,ZombieWhere stories live. Discover now