12

67 8 5
                                    

Yazardan:
Tam 2 haftadır bir türlü uyanmıyordu kırmızı saçlı. Siyah saçlı genç artık sarı saçlıydı. O sevgilisine verdiği sözü tutmuştu. Her hücrelerine kadar biliyordu, kırmızı saçlıya deli gibi aşık olduğunu. Gün günden artan pişmanlık duygusuyla boğulduğunu hissediyordu.

Her gün olduğu gibi yine sevgilisinin odasına gelmişti. Odaya girerken, tutduğu gözyaşlarını bırakmıştı usulluca. Her defasında sevgilisinin o solgun yüzünü görünce kendinden nefret ediyordu. Evet o sevgilisini, aşık olduğu adamı korumak için, çalışırken, her şey daha da batmıştı.

Eğilip, sevgilisinin dudağına öpücük kondurdu. Bu sefer çekilmedi, sadece dudaklarını, sevgilisinin dudakları üzerinde bekletti usulluca. Gözlerinden düşen yaşlar, ikisininde tenine ıslatdı. Çilli genç, yüzüne değen, kirmikler ile hemen geri çekildi. O uyanıyordu, sevgilisi uyanıyordu.

"Hyunjin, hadi uyan lütfen uyan yalvarırım uyan" dedi çilli genç ısrarla sevgilisine yalvararak. "Felix" diye seslendi kırmızı saçlı. "Buradayım, yanındayım buradayım" dedi Çilli genç gözyaşları içinde. Kırmızı saçlı sonunda tam açtığında, karşısındaki bedeni görünce tüm anılar zihninde canlandı.

Gözleri anında dolarken, ona baktı sadece. "Hyunjin, lütfen bana öyle bakma, bu yaptıklarımın bir açıklaması var elbette" dedi çilli genç gözyaşları içinde. "Neden?" diye fısıldadı Hyunjin sessizce. "Seninle benim konuştuğumu hatta kaç gündür görüştüğümüzü her şeyi öğrenmişti, beni senin ile tehdit etti, inanmadım ve korkmadım ama, babalarınızdan bahsedince, çok korktum Hyunjin" dedi çilli gözyaşları içinde.

"Felix" dedi Hyunjin gözleri dolu dolu. "Felix deme işte deme canım yanıyor" dedi çilli genç ağlayarak. "Sencede çok yıpranmadım mı, şu 3 aydır ben bittim Felix, sırf senin için, ruhumun dinlenmeğe ihtiyacı var" dedi Hyunjin gözüyaşlı bir şekilde. Çillisine kıyamıyordu, ama o zaten 3 yıldır sevgilisinin hüznünü kalbinde taşımıştı.

Felix'in yaşadığını öğrendiği andan bu yana kadar gerçekten çok acı çekmişti kırmızı saçlı. Felix için kendi canından geçmişti, sadece bir azcık dinlenmeye ihtiyacı vardı kırmızı saçlının. "Benden nefret ediyorsun, hayır" dedi çilli hıçkırıklarının arasında.

"Ne hayır lixie saçmalıyorsun, sana aşık olduğumu, kendimden bile daha çok seni sevdiğimi biliyorsun" dedi kırmızı saçlı zar zor konuşurken. "Bana soğukmu yapıcaksın" dedi çilli hüzünle. "Hayır lixie, şu an bir ilişkiye başlayamayacağımdan bahsediyorum" dedi kırmızı saçlı hüzünle.

"Peki beni sevmiyor musun?" dedi çilli hüzünle. Her ne kadarda kırmızı saçlının kendisine aşık olduğunu söylese de bir türlü üzülüyordu çilli genç. "Lixie sundu söyledim ya, ben seni sevmesem şu an burada yatıyor olurmuydum?" dedi kırmızı saçlı hüzünle.

"Bak saçlarımı sarı yaptım" dedi çilli gözyaşlarını silerek. Kırmızı saçlı genç anında bakışlarını çillinin saçlarında gezdirmişti. "Bu ne demek oluyor?" dedi Hyunjin merakla çillinin süzerek. "Bu sana deliler gibi aşık olduğum demek oluyor" dedi çilli zorla gülerek.

"Ne zaman boyadın?" dedi kırmızı saçlı merakla. Ama son sorduğu sorudan sonra öksürmeye başlamıştı. Onun böyle rahat konuşması imkansızdı. Hemde yeni uyanmışken. "2 haftadır, ben bizimkilere haber verip, geliyorum o zaman, lütfen uyuma şimdi hemşire gelicek" dedi çilli yutkunarak.

Daha sonra bir şey demeden odadan çıkıp, hıçkırarak ağlamağa başladı. Hyunjin'in bakışlarının eskisi gibi olmadığını farketti çilli. Ona mı öyle geliyordu, bilmiyordu ama kırmızı saçlının onu istemediğini düşünüyordu. Gözyaşlarını silip, son kez derin iç çekip, arkadaşlarının çağırmak için aşağıya indi....

_____________

Çok kötü bir bölüm oldu. Şimdi bu ficde Felix sürünmemeli. Yani biliyorsunuz aldatmadı, bir şey yapmadı, arada tartışsalar bile, aralarında öyle bir durum söz konusu olmadı. Diğer ficimde Felix tabiki sürünücek. Kötü olduğum için istediğim bölümleri yazamıyorum. Yarın iyi olmaya çalışırım. ✨🥟

Together again in another time / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin