Final

55 4 0
                                    

Yazardan:
Kaç saattir odasında oturmuş ve kendine lanet okuyordu çilli. Sevgilisini çok üzmüştü. Şu an yere çökmüş ağlıyordu. O sıradan bir sebep için sevgilisini kırmıştı. Hemde sevgilisi onu deli gibi severken.. Ne kadar aptal olduğunu düşündü defalarca..

Kendini toparlayıp, sevgilisinin yanına gideceği zaman ise birden kapısı açıldı. Gelen sevgilisi değildi.. Gelen Jeongindi. Jeongin sinirini bastırmaya çalışıyordu ama bir yandan da Felixe hakk veriyordu. "Otur Felix seninle konuşacaklarım var" dedi Jeongin normal bir şekilde.

"Lütfen çabuk söyle, Hyunjinin yanına gitmem gerek" dedi Felix hüzünle. "Tamda bu yüzden konuşmak istiyorum seninle Felix" dedi Jeongin sabırla. Felix hemen oturmuş ve Jeongini dinlemeye başlamıştı. Jeongin ise bir sandalye almış ve Felixin tam karşısına oturmuştu.

"Hyunjin ile tam 17 yıldır arkadaşız, fakat sana yalan söylemek istemiyorum Felix. Ben deli gibi Hyunjinden hoşlanıyordum. Belki şimdi de ona aşığım ama sanmıyorum. Fakat o benim değerlim, herseyim.. Onu sevdiğimi anlamıştı ve bu konu hakkında bana hic bir şey söylemedi.

Her zaman onun küçük kardeşiydim. Bana hiç bir zaman umut vermedi. Sonra sen geldin okula bir baktım Hyunjin sana hayran olmuş. Hiç kimseden hoşlanmayan Hyunjin sana deli gibi aşık olmuştu. Ben hiç bir şey söylemedim kısaca. Bir gün ona olan hisslerimi söylediğim zaman o gün ikimizde ağlamıştık.

Ben beni kardeşi olarak gördüğü için, o ise benimle olan bağının kesildiğini zannettiği için. O gün bana 2 saatten çok seni anlattı. Senin onu sevmediğini düşünüyordu. Ama sende ona aşıktın. Sizin aranızda güçlü bir bağ var Felix.
Siz yöneliminizi bir birinizi severek öğrendiniz.

Seninde ilk sevdiğin kişi oydu, onunda ilk sevdiği kişi sendin. Babasının işleri yüzünden, düşman aileden olduğun için sizi çok zorladılar. Ama siz bir şekilde ayrılmadınız Felix. Daha sonra Hyunjinin üvey kardeşi San herseyini mahvetti. Senin öldüğünü öğrendiği an Hyunjinde öldü.

Hayatı boyunca seni sevdi o. Tam 3 yıldır sonra ortaya çıktın. 3 yıldır senin odanda uyuyordu Felix. Tam burada Felix. Bu 3 yıldır boyunca başkasını sevmedi, beni mi sevicek. Ben ona yanaşa bilirdim bu durumdan yararlana bilirdim ama yapmadım Felix.

Şimdi hiç olmayan yerden onu üzüyorsun. Lütfen böyle yapma. Şimdi git ve onun gönlünü al." Felix gözleri dolu dolu dinlemişti Jeongini. Her şeyi bir anda hatırlamıştı. Sevgilisine karşı çok mahçuptu. Hızlıca kafasını sallayıp odasından çıkıp, sevgilisinin odasına geldi.

Kapıyı bir anda açıp, hüzünle sevgilisine baktı. Hyunjin elinde birası ile yatağında oturmuştu. Felix gözyaşlarını silip, sevgilisinin yanına uzandı. Hyunjin, çillini farkettiği an gözyaşlarını gizlemeye çalıştı. "Sevgilim lütfen aglama ve sana içmek yasak" dedi hıçkırıklarının arasında.

"Sende ağlama, her defasında beni kırmayı nasıl başarıyorsun?" dedi kırmızı saçlı ağlayarak. Felix o an tutamadı kendini. Hızlıca sevgilisinin üstüne çıkıp, sımsıkı sarıldı ona. "Çünkü ben bir aptalım, seni her şeyden ve her kesten kıskanan bir aptal, özür dilerim sevgilim, seni çok seviyorum Hyunjin bir daha seni incitirsem döv beni lütfen yalvarırım sana affet beni" dedi Felix ağlayarak.

"Bende seni çok seviyorum, sana el kaldırmak mı kendimi öldürürüm daha iyi, bir daha söyleme böyle şeyler" dedi hüzünle kırmızı saçlı. "Ya ne kendini öldürmesi, sende bir daha böyle şeyler söyleme bende söylemiyicem söz veriyorum sana, barıştık mı sevgilim?" dedi Felix dudaklarını büzerek. "Tamam bende söz veriyorum sana, barıştık sevgilim barıştık, ama sen böyle dudaklarını büzersen, ben dayanamam ki" dedi kırmızı saçlı gülerek.

"Dayan diyen kim ki sevgilim?" dedi Felix cilveli ses tonuyla. Daha sonra sevgilisinin bir şey söylemesine izin vermeden o yapıştı sevgilisinin dudaklarına. İki bedende açlıkla bir birini öpüyordular. Sanki şimdi tamamlanmıştılar.  Onlar her zaman bir birlerine ait olmuştular ve her zamanda öyle olucaktı..

Together again in another time / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin