13

59 7 0
                                    

Yazardan:
Kaç gündür iyileşiyordu kırmızı saçlı.
Ama kendine ne kadar engel olmaya çalışsada, sevgilisini baya özlemişti. Kırmızı saçlının bir an önce iyileşmesi lazımdı. O çok yorulmuştu. Bunun için hatta kendine psikiyatrist tutmuştu. Yeji, Hyunjin'in en değerli arkadaşlarından birine çevrilmişti.

Kırmızı saçlı genç artık yürümeye başlamıştı. Tüm arkadaşları ve sevgilisiyle salonda oturuyordular. Kırmızı saçlı kendi durumunu bir kenara koymuş, bebeği için bir çok ilaçlar alıyordu. Kendinin iyileşmesi gibi, miniğininde iyileşmesi gerekiyordu.

Kırmızı saçlının eskisi gibi olmaması çillini baya üzüyordu. Gerçektende yok olmak istiyordu. "Yeji neden gelmiyor?" dedi kırmızı saçlı mızmızlanarak. "Yoldadır şimdi" dedi Minho gülerek. "Yejisiz bir günde dayan be" dedi Jisung gülerek. "Ah hayır" dedi kırmızı saçlı gibi mızmızlanarak.

Çilli genç artık bu duruma daha fazla dayanamadı . Yejini her gün boğmak isterken, her defasında da odasına gidip ağlıyordu. Yine ayağa kalkıp, odasına giderken kırmızı saçlı konuştu. "Lixie nereye?" dedi kırmızı saçlı merakla. "Uyuyacağım" dedi çilli hemen yukarı çıkıp, kendini yatağına atarak.

Yeji gelince, Hyunjin halsiz bir şekilde odasına gitdi. Çilli genci baya merak ediyordu. Seans başlamıştı ama aklı hala çillideydi. "Hyunjin, bir sorunumuz mu var?" dedi Yeni merakla. "Aklım Felix-" derken kapının açılmasıyla sözü kesildi kırmızı saçlının.

Gelen Seungmindi. "Şu an gelebilirmisin bilmiyorum ama Felix, kriz geçiyor" dedi Seungmin endişeyle. "Yeji seansımız bitdi" dedi kırmızı saçlı hemen sevgilisinin odasına doğru ilerleyerek. Odaya yaklaşır yaklaşmaz, sevgilisinin hıçkırıklarını duymuştu. Şu an hiç hissetmediği kadar berbat hissediyordu.

Seungmin, hemen odanın anahtarını kırmızı saçlıya uzatdı. Kırmızı saçlı genç odanın kapısını açıp, içeriye girdi. "Lixie" dedi ki kırmızı saçlı hüzünle. Oda o kadar dağılmışdı ki, kırmızıi saçlı genç korkmuştu. Daha sonra yatağında yorganı başına kadar çekmiş olan gencin yanına ilerledi.

Yorganı başından çektiğinde, kırmızı kahve gözler, kırmızı dolgun dudak ve solgun bir yüz ile karşılaştı. "Lixie" dedi gözleri dolarak kırmızı saçlı. "Seansın bitmedi, Yejiyi bekletme" dedi çilli hüzünle. "Hayır benim ilgilenmem gereken bir miniğim var" dedi kırmızı saçlı, çillinin gözyaşlarını silerek.

"Şimdi mi aklına geldi miniğin" dedi çilli hüzünle. "Yapma lixie biliyorsun zaten herşeyi" dedi kırmızı saçlı hüzünle. "Sencede uzak durmadık mı, hem sen Yejiyi seviyorsun" dedi çilli ağlayarak. "Lixie, şaka olmalısın gerçekten, sana aşık olduğumu çok iyi biliyorsun, Yeji sadece benim dostum" dedi kırmızı saçlı hüzünle.

"Onu görmek için can atıyorsun ama" dedi çilli dudaklarını büzerek. "Bebeğim, o benim iyi bir arkadaşım, işimi boşaldıyorum ona, senle olan durumumuzu düzeltmek için bir psikiyatriste ihtiyacım vardı" dedi kırmızı saçlı çillinin yanağına öpücük koyarak.

"Beni seviyormusun peki?" dedi çilli endişeyle sorduğu sorunun cevabını bekleyerek. "Lixie, bebeğim, bitanem, sana aşığım" dedi kırmızı saçlı gülerek. "Lütfen benden uzak durma, bak aklım başıma geldi, nolur uzak durma benden, artık dayanamıyorum" dedi çilli gözyaşları içinde.

"Tamam bebeğim, bundan sonra ayrılmıyıcaz" dedi kırmızı saçlı gülümseyerek. "Gerçekten mi?" dedi çilli umut dolu gözlerle sevgilisine bakarak. "Gerçekten" dedi kırmızı saçlı, dolgun dudaklarını sevgilisinin dudaklarına bastırarak. Bu normal bir öpüşme değildi.

Bu yılların acısını çıkartan bir öpüşmeydi. İki dudaklar yapboz parçası gibi bir birini tamamlıyordu. Öyle özlemle, öyle tutkuyla öpüşüyordular ki, nefesleri kesilse bile geri çekilmediler. Belki bir kaç saat, belki bir kaç dakika öyle kaldılar. Hiç ayrılmadılar, sonunda ikiside bir araya gelmişti.

İkisininde üstünden sanki büyük bir yük kalkmıştı. "Seni seviyorum Jinnie" dedi çilli gülerek. "Bende seni seviyorum Lixie" dedi gülümsemesine karşılık vererek kırmızı saçlı. Daha sonra yine çillini derin bir öpüşmeye çekti.....

_____________

Modum 0. Ama yeni bölüm 🥟✨😻
yazım hatası olabilir no problem. Görüşürüz 🤙🏻

Together again in another time / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin