3 yıl önce:
Hyunjin yüreğinde hissettiği yumru ile tam gaz yola devam ediyordu. Her gaza yüklendiğinde kendine küfürler ediyordu. Sevgilisi, göz bebeği düşmanının elindeydi. Depoya yaklaştığı an arabadan inmiş ve umud dolu gözlerle korumalarına bakmıştı. Her kesten öncede Seungmin'e. Hayır bu olamadazdı. Onun sevgilisi ölemezdi....
______________________________________Günümüz:
Kırmızı saçlı genç, her zaman yaptığı gibi, sevgilisinin odasındaydı. Bu gün miniğinin doğum günüydü. Onu asla unutamadı. Onu nasıl unuta bilirdi ki? "Tam 3 yıldır" dedi dudakları titreyerek kırmızı saçlı. "Tam 3 yıldır yoksun bebeğim" dedi gözlerinden akan yaşlara izin vererek. O bebeğini fazlasıyla özlemişti.
Evdeki tek renkli oda onun odasıydı. Çünkü, onun bebeği her zaman farklıydı. Seungmin iki kere kapını tıklatdı. Biliyordu, Hyunjin'in kötü hissedeceğini ama ondan önce San ile yani Hyunjin'in en büyük düşmanı ile görüşü vardı. Hyunjin elindeki peluş oyuncağı, yatağın üstüne koydu.
Daha sonra gözlerindeki yaşları, silip odadan çıktı. Odadan çıkar çıkmaz, Hyunjin yine sert yüzünü ortaya çıkarmıştı. Seungmin onun bu duygu değişimlerine her zaman şok oluyordu. O fazlasıyla güçlüydü. Hyunjin ve Seungmin hızlıca arabaya binip, San'ın deposuna doğru yola koyuldular.
Minho, Hyunjin'e yanına koruma alması için uyarsa da, Hyunjin her zamanki gibi kafasını eseni yaptı. "Depoya girerken, kendine hakim olmalısın Hyunjin, ayrıca yanımıza koruma almamız gerekirdi. "Merak etme Seung, ayrıca onları tek başıma, mahvede bilirim, bunu çok iyi biliyorsun" dedi kendinden emin bir şekilde.
Seungmin, Hyunjin'in çok güçlü olduğunu biliyordu. O yüzdende sadece kafa salladı. Depoya ulaştıklarında ikili, arabadan inmişti. Deponun önüne geldiklerinde, zaten onları tanıyan korumalar anında kapıyı açmıştılar. İkili ezbere bildikleri odaya doğru ilerlemeye başladılar. Kapıyı çalmadan içeri giren ikilini gören San irkildi.
"O kardeşim nasılsın" dedi San ayağa kalkıp, Hyunjin'e sarılmaya çalışarak. "Saçmalığı kes, ayrıca biz üvey kardeşiz" dedi tiksinirmişcesine konuşarak. "Ah Hyunjin, babalarımız aynı ne fark eder?" dedi San bıkmış bir şekilde. "Çok şey fark eder, sen babamın sürtüğünden dünyaya gelen varlıksın, ben ise onun kendi karısından olan çocuğuyum San, aramızda en büyük fark bu" dedi Hyunjin keyifle.
"Ben bir sürtüğün oğlu olsamda, düşman ailenin oğlu ile çıkmadım Hyunjin" dedi San sırıtarak. "Seni gebertirim pislik, onun hakkında doğru konuş, seni boğmak için, sen öldürmek için kendimi zor tutuyorum aşağılık" dedi Hyunjin sinirle köpürerek. "Bana hiç bir şey yapamazsın bunu çok iyi biliyorsun, babamız hayatda olduğu sürece bana hiç bir şey yapamazsın" dedi San keyifle.
"Öyle bir yaparım ki San, kendin bile inanamazsın" dedi Hyunjin sinirle. "Hadi ya, yapsaydın eğer şu an karşında duran sevgilini öldüren adamı hemen mahvederdin Hwang, 3 yıl geçti neden beni öldürmedin, çünkü yapamazsın, ikimizinde babamıza bağlı olduğumuzu biliyorsun" dedi San sırıtarak.
"Kes sesini adi herif, beni buraya ne için çağırdın?" dedi Hyunjin sakin olmaya çalışarak. "Otur lütfen, seni bir konuğum ile tanıştırmak istiyorum Hyunjin" dedi heyecanla San. Hyunjin sinirle iç çekti ve San'ın tam karşısındaki koltuğa oturdu. Seungmin'de onun hemen yanındaki, koltuğa oturmuştu.
"Hazır mısın?" dedi San, Hyunjin'e merakla bakarak. "Seninle uğraşacak hiç vaktim yok, göster hemen ne gösteriyosan" dedi sinirle Hyunjin. San anında kafasını sallayıp, odasının kapısını açtı. "Sevgilim, hadi gel" dedi gel dedi gülerek San. İçeriye giren bedenle Hyunjin kaskatı kesildiğini farketti. Bu olamazdı, bu olmamalıydı.
____________
Merhaba arkadaşlar nasılsınız? Umarım bu fici beğenirsiniz. Bu ficin tutacağını hissediyorum. Ayrıca çok iyi ilerleyeceğini de biliyorum. Umarım düşündüğüm gibi olur. İyi okumalar 🥟😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together again in another time / Hyunlix
RandomHyunjin 3 yıl önce ölmüş sevgilisini deli gibi özlüyordu....