°4°

434 32 29
                                    

  Severus yavaşça masaya doğru tekrar yöneldi-James'e Quidditch seçmelerinde onu izleyeceğine söz vermişti-James bir hafta boyunca götünde kuyruk gibi gezmişti sırf bunun için- şimdide onu izlemeye gideceği için akşama bıraktığı ödevleri şimdi yapmaya çalışıyordu.

Parşömenle yazmayı bitirince masadan kalkıp hemen kendini yatağa attı omuzları ve bilekleri çok acıyordu!

"Ahh uff"

Tam o sırada kapısı çaldı ve içinden nefes nefese:

'eğer Potter'sa bu sefer onu gebertirim'

"Gir."

Kızıl saçlı kız hızla içeri girip kendini Severus'un yanına attı.

"Ay bana merhaba dedi biliyormusun Sevvvv Merhaba! Dedi, Merhaba banaaa!"

Severus gözünü devirip ağzını açmamak için kendini zor tutuyordu.

"Senin adına sevindim Lils" bu kız onun kız kardeşi gibiydi onu asla kıramazdı.

"Jamie'nin seçmeleri var bugün.Gelecek misin?"

Lily'nin yüzü neşeyle parıldadı "ah demek kabul ettin!"

"Sen nereden biliyorsun?"

Lily önce şaşırdı sonra "bana da söyledi işte falan"

Severus gülümsedi o gülümseyince karşısındaki kızıl da gülmüştü.

"Hadi geç kalacağız Jamie hayal kırıklığına uğramasınn!"

    "Sanki başarabilecekte o sadece 1.sınıf bir çocuk!"

     "Yapma Sev! O çok yetenekli bak göreceksin bence seçilecek."

     Severus sıkıntıyla ofladı onun kitap okumak istiyordu maç izlemek değil ama James'e kıyamamıştı işte...

     Lily sanki Severus kaçacakmışçasına aceleyle oğlanın koluna kavradı "Hadi sevvvvyy! Geç kalıcağız."

     Severus tekrar oflarken Lily'le beraber kapıya yöneldiler kahve tonlarındaki kapıyıda kapatınca Severus asasının yerinide kontrol etti.

                                   &

   "Remmmy?"

    "Evet Sirius?"

    "Acaba James neden şu oğlanın peşinde bu kadar dolaşıyor? Tamam hoşlanıyor ama yani belki sadece ne bileyim ikiside erkek sonuçta..""

    Remus sırrıttı."Evet? Bak Siri Aşk'ın cinsiyeti yoktur ve bazı insanlar hemcinslerine karşı aşk besleyebilir bu normal bir şey. "

      "Yani bana büyüyünce onların seçtiği safkan ve asil bir kadınla evleneceğimi söylediler?"

        "Çok kötü...sonuçta birbirinizi severek evlenmeyeceksiniz ikinizinde hayatı mahvolur ne aptalca kurallar bunlar böyle? "

         "Yapma Rem konuşmayalım şunları... Eee o duvar yüzlü kabul eder mi Jamie'yi?

         "Bilmiyorum Sirius. Umarım en iyisi olur."

          Sirius elini önce kafasına götürüp sonra indirdi. Evet onlar haksızdı sırf Gryffindor'a seçildiği için atıldığı ailesinden ne kadar doğru bilgi alabilirdiki zavallı Regulus'u da vardı onunlada konuşabilseydi keşke."

          "Umarım."

          "James'in bu yaşta Maşallahı var ama"

          Sirius kahkahaya boğulurken onlara yaklaşan James "Bensiz he!?" Diyip Sirius'un üstüne atladı.

         "Ah! James dur! Senin turnuvan yokmu gitsene sevgilinin yanına!"

         James yavaşça doğruldu:

         Sirius karşısındaki iki arkadaşına baktı biri ellerini yüzüne kapamıştı diğeride şaşkın şaşkın bakıyordu.

        "Ne sevgilisi Sirius?"

         "Sev senin sevgilin değilmi?"

        Remus ona öyle bir bakış attıki Sirius azar yemiş köpek gibi geri çekilip bakıslar atmaya başladı.

         "Sev benim sevgilim mi!?"

         Remus şimdide ağzı açık bakıyordu fakat artık ona değil James'e

         "Hayır James sen onunla sevgili değilsin ne ben ne söylüyorum Merlin askına! James sevgili olsan bilirsin değilmi? "

          "Ay umarım olur Godric nasip ederse. "

          Aralarındaki bir kaç saniye sessizlikten sonra heyecanı geldiğinden beri kilometrelerce öteden fark edilebilen James konuşmaya başladı:

          "Severus beni izlemeye geliyor! Kesinlikle takıma alınmalıyım kesinlikle!"

          "Sen nasıl 1.sınıd olmana rağmen seçmelere gir-"

          "James başlamasına bir saat var ve sen burdasın..."

         "Ne ben 2 saat diye biliyordum!"

         "Ne fark eder Jamie hadi yürüyün gidelim!"

                                  &

Yaniii uzun sayılmaz ama her zamanki kisalardan uzun!

  Planima sadık kalamadim zaten plan yaptığımda hiç bir zaman olmuyor.

   Snames(yani şey...):

~B

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~B

OH MY CUTİEEE<3 / SNAMES<3 +WolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin