James bahçeye çıktı. Hogwarts'taki macerasının başladığı zamandan bu yana 3 ay geçmişti. Severus'a olan hislerini fark edelide sadece 1 hafta olmuştu.yaşının küçük olmasına rağmen ona olan hislerinin geçmesini sağlayamıyordu.O çocuğu ilk gördüğünden beri çok sevdiğini,bir türlü ayrılamadığını ve onu çok tatlı bulduğunu çok iyi biliyordu eh aslında duygularını farketmesi için Remus'un mantık dolu sözleri ve Sirius'un yüreklendirici konuşmaları çok yardımcı olmuştu.
Şimdi çocuğun yanına giderken eli ayağına dolaşıyordu. Daha 11 yaşındalardı! Kalbinin acelesi neydi acaba?
Ama James'in bildiği tek şey onu çok çok sevdiğiydi...
Bahçede çocukların arasından ilerlemeye devam ederken karşısına Severus çıktı- aslında tesadüf değildi hep buraya geliyordu ve ayakları onu buraya getirmişti- çocuğun yaslandığı ağacın arkasına doğru yürüdü ve0
Ağaca çıkmıştı evet ağaca, severus'un altına oturduğu ağaca.
"SEV!"
Başaşagı çocuğun karşısına çıkınca Severus elindeki kitapla yüzünü dahi göremediği kişiye vurdu.
James kafaüstü düşmüştü.Bu gerçekten can yakıcıydı. Yavaşça kalkarken:
"Ah kafam! Öldürmek mi istiyorsun beni? "
"İnsanların önüne böyle çıkarsan sonun böyle olur."
Severus yerdeki kitabı alıp tekrar yaslanıp okumaya başladı. James kitaba bakıyordu birde okurken dalıp giden şirin çocuğa, bir insan nasıl hep kitap okuyabilirdi ne yazıyordu içinde sanki devlet sırları falan mı?
Severus'a yaklaşıp kafasını kitaba uzattı:
"Ne kitabı bu?"
Severus sadece kafasını sallamıştı.
Aradan dakikalar geçmişti ama Severus okumaya,James'de okumaya çalışmaya devam ediyordu James yavaşça başını Severus'un omzuna koydu.
Aslında korkuyordu Severus onu itebilirdi de...ama yapmadı.
Ve James yüzünde kocaman bir gülümsemeyle uyuyakaldı.
&
UNJUSTICE SNAMES'in surekli okuyucularinin çok olduğunu biliyorum ve yazacagim en geç bu hafta net yazilcak üst üste bolum atınca ilham perileri kaçtı.
Sonraki bölümlerde işler sarpa saracagi için bekliyorum bu sefer herşeyi net ve güzel yapacağım hiç kontrol etmediğim yazılarımı kontrol edeceğim
Güzel olsun istiyorum en azından sonlarıBu hikayede tamam kaossuz falan dedikde ucundan çok az olmasada sıkar onuda soyleyeyim
Hogwarts:
~B
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY CUTİEEE<3 / SNAMES<3 +Wolfstar
FanficJames yana doğru döndüğünde iki kişi gördü:biri kızıl güzel bir kızdı. Diğeride.. AMAN TANRIM BU ÇOCUK ÇOK TATLIYDI! James'in ilk baştan beri Severus'a aşık olduğu nerdeyse sıfir kaoslu çok tatlı bir fic olacak<3