Wolfstar aşkıyla doluyum şuan wuağğ
&
"Gece geç oldu Moony! "
"Moon mu? Ney? "
"Ben uydurdum çok havalı değil mi! Ay'ı seviyorsun ve dolunayda bir yerlere gidiyorsun diye şey ettim. "
Remus güldü ve Peter'in uyuduğu yatağın yanına ilerledi.
"Sabahtan beri uyuyor hayır anlamadım nasıl bu kadar fazla uyuyor? "
"Ondan kat kat daha yoruluyorum ama daha az uyuyorum ah farkım işte! " sirus saçlarını geriye attı. Remus geri kendi yatağına oturup belli etmek istemesede endişesi belli olan çocuğa tekrar döndü.
"Mal gibi Jamesle Severus'u dışarıda bıraktık ya gidip bir baksak mı? "Bunun üzerine zaten gitmeye hazır Remus ayağa kalktı:
"Gel gidelim Siri. "
Remus'la Sirius odadan çıkıp gizlice ilerlemeye çalıştılar tam koridoru dönecekken karşılarında nefes nefese James'i kucağında Gryffindor cübbeli biriyle gördüler Sirius hemen fısıltıyla,
"Lan hayırdır? Hedef mi değiştirdin yavşak? "
"Siri! Çok ayıp, yürüyün oyalanmayın,ceza almayalım değilmi? "
James kafa salladı yakalanmamak için yavaşça odaya girdiler ve James çocuğu yatağına bıraktı.
"James!? Severus neden burda ve üzerinde... Senin cübben var? "
"Bir şey yapmadım ben! Uyuyakalmışız uyandığımda dürtmek istemedim kafamı kaldırınca irkildi bende... Ne bilim korktum üzerine cübbemi örttüm getirdim. Of of"
Sirius kahkaha patlattı. "PUHAHA MAL DİZİLER DÖNMÜŞ BU AM*NA K-"James hemen arkadaşının ağzına vurup"Sus! Nolursun! "
Remus Sirius'un gözlerini kocaman açarak baktı "Küfür etmemelisin Sirius! "
"Üf peki,e tamam arkadaşız sonuçta gece burda kalır yarında gider. "
Remus hemen araya girdi "ama bence tek yatsın Severus ne olur ne olmaz rahatsız olur,yanlış anlar falan" James onu başıyla onayladı. "Sapık değilim ben. "
"O zaman Severus benim yatağımda yatsın eğer rahatsız olmassan bende seninle yatayım olur mu Remus? " Sirius James'e dönüp olumsuz yönde başını sallamaya başladı.
"Yok ya başka? Sen ne kadar haraketli yatıyorsun. Remus'u mahvedersin lan"
"Hiçte bile! Ah neyse...Siz ikiniz yatın o zaman benim için daha rahat. Hem sanki sen az haraketlisin"
"Neyse ne yatalım artık çok yoruldum. .. Ha bu arada senin McGonagall'a yalvarma işi noldu? Aldımı takıma? "
"Biraz imkansızdı sanki... "
"Almadı zaten. " dedi James sonra Severus'un üstünde cübbesini alıp oğlanın üzerini örttü şuan onunla uyumak o kadar istiyordu ki... Ama tch olmazdı.
"Ama müthiş bir söz aldım! 2.sınıfa geçtiğimde direkt olarak takıma alınacağım! "
"Adına çok sevindim James, belki bende seçmelere katılırım seneye ne dersin? "
"Yaparsın bence... "
"Çocuklar geç oldu... Hadi. "
James kafa sallayıp kendini Sirius'un yatağına attı. "Ne tutulmuş belim bee"
Remus da yatağına girdi ve oğlana yer açmaya çalıştı"Sığarmıyız ki Sirius ben biraz yapılıyım ya hani.. Keşke senle James yatsaydınız. "
"Onun senden farkı mı var Moony siz hızlı büyüyorsunuz biri kovalıyor sanki! Neyse bende büyürüm. "Remus oğlana güldükten sonra "Rahat olamazsan söyle" dedi ve gözünü kapattı.
Sirius biraz şaşırmıştı sonra kendini toparlayıp çocuğun yanına uzandı sarılsaydı nolurdu? Tamam saçmalamamalıydı Ah Merlin aşırı gergindi şuan...
&
Bu shipler beni çok mutlu ediyorr<333
Sirius ile ilgili çok iyi planlarım var ;))))) jdhdjdk
Wolfstar (ölürüm yağğ)
~B
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY CUTİEEE<3 / SNAMES<3 +Wolfstar
FanfictionJames yana doğru döndüğünde iki kişi gördü:biri kızıl güzel bir kızdı. Diğeride.. AMAN TANRIM BU ÇOCUK ÇOK TATLIYDI! James'in ilk baştan beri Severus'a aşık olduğu nerdeyse sıfir kaoslu çok tatlı bir fic olacak<3