11 galiba

198 21 35
                                    

Regulus ve James 1.sınıfın ortalarında epey uzamıştı Severus ta öyle kısa kalmıştı takmıştı bir kere kafaya, o fırlama ile reg uzamıştı oda uzamalıydı!

"Lily ben çok mu kısayım yaa? "

Onun hemen yanında ağaç dibine iyice yayılmış kız ise çiçek tacı yapmaya çalışıyordu. "Olmuyor bu! Herneyse... " deyip Sev'e doğru döndü " yo çok kısasın " sonra hatasını farkedip " yo yani uzarsın o kadarda kısa değilsin ehe" Severus Lils e göz devirip önündeki sapı yamulmuş ve canice koparılmış -ki lily den bir daha koparmama sözü almıştı- çiçekleri alıp kendi kucağına koydu.

"Ben yaparım sana. " Lily heyecanlanıp Severusa yanaştı. "Birtanesin yaa" dedi ve Severus'u saçlarından öptü "James görmesin aman tüm gün ters ters bakar Godric korusun..*" Severus anlamsızca başını salladı "Yapmaz ya niye yapsın? " Lily sabırsızlanırken bir anda durup yavaşça Severus'un kafasına vurdu "Oğlum saf mısın salak mı?! Çocuk seni seviyor işte! "

Severus ağzını açtı... Ve kapadı sonra tekrar açıp "BENİ Mİ? " lily elini başını vurdu "Tacımı ver hadiii göstermem lazım akşam konuşuruz" Severus elindeki çiçekten güzel tacı Lily e verdi "Sağol SEVYY" deyip koştu kız.

Severus ağaca yaslanıp kalan çiçeklerle de bir tane yapmaya başladı. Sonra James'i düşünmeye başladı. Aslında bu aklına gelmişti ama imkan vermemişti 'Niye beni sevmişti ki? Beni kimse sevmez... " öyle düşünmüştü annesi de öyle derdi zaten bu yüzden tek hayali kariyeri ile ilgili idi aşk'ın ona uğrayacağını ki özelliklede bu kadar erken sanmıyorsu. bir yandan da hayran olduğu arkadışının ona aşık olmasına ihtimal vermiyordu sonunda elindeki taçta bitince tekrar arkasına yaslandı ve gözlerini kapadı o sırada yanağında bir ıslaklık duyunca gözlerini açtı "James!? Sen ne ara geldin... VE NAPIYORSUN MERLİN AŞKINA! " James omuz silkti

"Napıyorsunuz k
Prenm?"

"Şimdi de prens mi olduk... " Severus burnunu kırıştırıp elindeki tacı oğlanın başına yerleştirdi. Böyle ona çok yakışmıştı... "Çok güzel oldu... " dedi istemeden James ise gülümsedi. Tanrım! Şimdi 2 katı sevimliydi ve daha önce James ve sevimliliği asla yanyana getirmemişti. Sonra James ın kıkırtısını duydu.

"Teşekkür ederim. Geçen olduğu gibi omzunda uyuyabilir miyim? "

Severus'un yüzünde istemeden bir gülümseme oluştu fakat hemen sildi tekrar uzandı ve sadece "Gel" dedi.
James onun omzuna başını koydu hatta ileri gidip belinede sarıldı. Şuan o kadar huzurlu hissediyordu ki...

&

" IYYYY ÖĞK" Sirius Black göz devirdi "ne kadar romantik"

Remus hemen arkadaşına döndü "Siri yapma böylee bak ne kadar tatlılar! "

"Tatlı değiller Rem! Çok şapşik görünüyorlar! " Bunun üzerine Remus kahkaha attı sonra da Sirius'u hafifçe ittirdi "Görecekler bizi! " Sirius ise Remus'u kolundan çekti "Gidelim burda durmak istemiyorum uff"

"Gıcık şey... Kütüphaneye gidiyoruz o zaman? "

"Hayır! Hayır, hayır, hayır... "

"Evet, evet ve evet. "

&

Bir an uzun yazdım zannettim...

Duygularım harap olduu, zalim geceeeler (öyle bir şarkı vardı sanki¿)

Güzel oldu gibi geldi bölüm ve biraz daha beklicem unjustice e ilham gelmezse en son yazdığım bölüm final sayılcak.

Wolfstarrr♡:

Wolfstarrr♡:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~B

OH MY CUTİEEE<3 / SNAMES<3 +WolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin