23

124 8 8
                                    

*Remus'un gözünden

Sirius'un sabahtan beri yaptığı tek şey göz devirmekti.

Yavaşça yanına gidip koluna girdim. Bana bakmadan nasıl olduysa ben olduğumu anlayıp tepki vermemişti. Kendisine dokunulmasını sevmezdi çünkü Peter,James ve ben hariç.

"Yapma Sirius lütfeen. Biraz abartıyorsun sanki? "

Koluna girdiğim için yakınlaşan elimi tutup baş parmağını elimin üzerinde gezdirmeye başladı bende baş parmağını izlemeye başladım.

"Sadece hoşlandığı kişinin yanında Sirius. "

"Takıntı yaptı ama o olaydan sonra Remus. Afedersin ama götünün dibinden ayrılmıyor çocuğun. Kendisini aksatıyor, bizimle neredeyse hiç vakit geçirmiyor. Üzülüyorum... "

Parmaklarımı onun parmaklarının arasından geçirip hafifçe sıktım destek olmak adına o ise afallayıp şaşkınca ellerimize baktı diğer ellerimle saçlarını kenara çekip yüzüne baktım.

"Seni öpebilir miyim? "

"Hayır! " elimi çekince morali bozuldu.

"Ya tamam demedim say. Keşke çekmeyeydin ya" elimi aldı ve ellerimiz tekrar kenetlendi.

"Sirius, haklısın ama bunu James ile değil Severuslada konuşmalıyız çok... Değişik yani bu yaşta bir ilişki içine girmek?... Bilmiyorum belkide yanlıştır. Demek istediğim,James ile-"

"Pişman mısın? " Sirius elini çekip yüzüme sinirli bir şekilde bakıyordu aslına bakarsanız bana ilk kez böyle bakıyordu umarım sondur... Biraz korkutucu da-

"Yo hayır, Siri! Ne demek istediğimi anla. "

"Yani beni ertelemek adı altında oyalıyorsun? O zaman neden elimi tuttun ki? "

"Ben-"

"Sen de mi? "

"Si-"

"Sen kendini ne sanıyorsun ki? Sadece... Sadece sevmediğini söyleyebilirsin! "

"Sirius! Neden bu kadar abartıyorsun? İlişkimiz hakkında bir şey söylemedim...tabi birde ilişkimiz diyorum bak her şeye böyle kavga mı edeceğiz? "

"Düşüncelerini açıkça söyleyebilirsin böyle ima edince sinirlerimi bozuyorsun."

"Haklıyım çünkü biz küçüğüz ben böyle öğrendim ve doğrusunun bu olduğunu biliyorum. "

"Sen... Haklı falan değilsin! Sadece kendini düşünüyorsun beni düşünmüyorsun ben neyin doğru olup olmadığını düşünmüyorum mu sanıyorsun sen? Ben sadece seni seviyorum James'te o 'yılanı' seviyor ne varki bunda? Bizde büyüyeceğiz. Fakat bu sevmeye engel mi? Sen bencillik ve korkaklık yapan bir edilen benzi-"

...
Daha fazla dayanamadığımdan ona tokat atmıştım... Çıkan ses ile orda olan bir kaç kişide bize bakmıştı. Sirius ordan hızla uzaklaşırken Bende gözyaşlarımın rahatça akabilceği bir yere ihtiyaç duyduğumdan tam tersi yönde koşmaya başladım.

&

Üzgünüm baya kısa oldu ama uykum var bugün şarjım ise yok bu yüzden bu gece onların arası bozuk kalacak;(

Severus ve James tartışmışkrn bunlarda eksik kalmasın dedim

Tokat kısmı Dookyuusei den ilham geldi tam orası gibi hayal edin yani djsjks (hazır profile Kusakabe Hikaru'yu koymuşken)

Wolfstarrr:

Wolfstarrr:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


~B

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OH MY CUTİEEE<3 / SNAMES<3 +WolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin