~Mutlu yıllar✨
Kumral saçlı çocuk büyük şöminenin hemen önüne oturmuştu ondan başka kimse yoktu serin kış havasında, çocuk yavaşça güldü ve önündeki kitabı açtı tam kitap okunacak ortamdı.
Fakat ani bir gürültüyle sallandı şimdi üç çocuk etrafında bağdaş kurmuştu.
Sirius ellerini kenetleyip çenesine doğru götürdü.
"Remus'um sana bir şey sorabilirmiyiz? "
Remus tek kaşını kaldırdı. "Tabii ki"
James hemen atladı "Neden Dumbledore seni ayda bir bir yere götürüyor ve yara izleriyle ve yorgun dö-" derken Peter araya girdi.
"Dumbledore seninle kavga mı ediyor. "
Ortaya kahkahalar dolunca Peter kollarını birleştirdi "sadece teoriydi. Gülmeyin yaa! "
"Hayır,... Bu çok karışık ve...beni istemezsiniz. "
"Saçmalama Remyy lütfen hep yanında olacağız söz.. "
"Israr etmeyin lütfen istemiyorum. "
"Bak Remus ne olursan ol ne olursa olsun biz hep sana destek çıkacağız ama bu çok endişelendiriyor lütfen bize söyle. "
"Peki... " dedi Remus sonra dizlerini kendine çekti "Ben bir kurtadamım"
Önce büyük bir sessizlik oldu.
"OHA ÇOK HAVALI OHA"
"Dönüşünce acıyormu? "
"Bunun için mi bırakacaktık seni Remus saçmalama"
"Dönüşünce de konuşabiliyor musun? "
"Gerçekten hala arkadaşım olacakmısınız? "
Sirius koluyla gözünü siler gibi yapıp "ya şuna bakın ne kadar masum ve tatlı. "
James Remus'a yaklaşıp "çok acıyor mu peki?"diye sordu.
&
" Hey sev! O kitap bumu? "
"Hayır, hayıır oda değil üff ne yaptım şu laneti ben? " diye homurdanıp aramaya devam etti Severus.
"Bunu mu arıyorsunuz kralım? "
James kapıda elinde Severus'un uzun zamandır aradığı kitabı tutuyordu.
"Birileri bana bir kitap ödünç verdiğini unutmuş galiba? "
Severus göz devirdi ve James'in yanına geldi "Neden daha önce getir medin? "
"Aradığını nerden bile bilebilirim?? Ah ayrıca öpebilir miyim? "
Severus göz devirdi ama aynanda da "peki" tarzı bir mırıltı çıktı ağzından James çocuğun saçlarını ve yanaklarını öperken Regulus Sev'e göz kırpıp güldü sonrada "Ne ayak bu? " bakışları attı ama fazla irdelemedi.
&
Unjustice'ada bölüm attımm
Bu arada küçük Sirius çok hoşuma gidiyor jdbsjsn
SNAMESS;(artık bulmak zorlaşıyor:((((
~B
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY CUTİEEE<3 / SNAMES<3 +Wolfstar
FanficJames yana doğru döndüğünde iki kişi gördü:biri kızıl güzel bir kızdı. Diğeride.. AMAN TANRIM BU ÇOCUK ÇOK TATLIYDI! James'in ilk baştan beri Severus'a aşık olduğu nerdeyse sıfir kaoslu çok tatlı bir fic olacak<3