16

153 17 48
                                    

"AĞH! SAÇIM! SAÇIM,REGULUS SENİ KAZIĞA OTURTUP İNLETİCEM AMK DUĞUMUN ORROSPU GAVAD!"

Severus zarif haraketlerle kahvaltı için giyinmeye gitti içerden ise ilkel insan savaşları sesleri geliyordu.

"Kim kimi inletiyor bakalım çakma bez bebek"

Severus üstünü son kez düzeltip içeriye tekrar döndü.

"Kesin şunu, inanamıyorum cidden bunu yapacağını düşündüğüm son kişisiniz"

Lucius Regulus'un dikkati dağılınca çocuğun elinden kurtulabildi. "Pislik saçım ne hale geldi! Kim düzeltecek bunu? "

Lucius çocuk gibi Regulus'a trip atmaya başlamıştı....

"Bugün bir garipsiniz siz.. " Severus onları bırakıp odadan çıktı. "

"Canın çok yandı mı lan? "

"Kaç saat çektin saçımı! Acır tabi ne sanıyorsun. "

Regulus Lucius'un yanına oturdu. "Hakettin ama züppe. "

"Siktirsene lan yatağımdan! "

"Yardım edeyimmi? Herkese demem bunu bak. "

"Siktir git. "

"Tribi hiç sevmem, bırakta yardım edeyim işte senin suçlu olmanı bile göz ardı ediyorum burda!"

Lucius saçını geriye attı "Al ne yapıcaksan artık.. "

Regulus ayağa kalkıp Lucius'un saçı için kullandığı bir iksiri alıp geri geldi. "Ben herşeyde yetenekliyimdir merak etme"

"Etmiyorum ama dikkat et. "

Regulus o görmese bile tekrar göz devirdi Lucius a da değer veriyordu ama Severus'la aynı kesede değildi kafası karışıktı... O kimsenin saçına dokunmazdı. Sarı saçları eline alıp uğraşmaya başladı ve bu ona huzurlu geliyordu. Umarım salak saçma bir duyguya kaptırmıyorumdur kendimi diye düşündü tekrardan...

Lucius heyecanla kalkıp aynaya ilerledi. "Saçımı... Ördünmü? "

"Evet tatlı oldu... Şık yani yakıştı çözme istersen. "

Gülümseyip saçıyla oynadı "peki, çözmem sağol. "

Sonra ikisi gerici bir havayla odadan çıktılar.

&

Severus salona girdiğinde gözleri hemen Gryffindor'luyu buldu ve yanına gitti hemen James onu çoktan farketmişti ve o gelince istemeden ayağa kalktı.

"James yemekten sonra biraz konuşabilirmiyiz dersten önce kısa tutacağıma eminim. "

James hemen gülümseme bahşetti karşısındaki şirin yüze. "Tabiki nasıl istersen. " ve Severus kendi masasına gitti.

Sirius ise başını yana yatırıp gözlerini kıstı ve dudağını ısırdı. "Dostum! Sen yannnnmışsın"

&

Söz verdiğim zamanda yapamadım üzgünüm ;( DrarrySevenSly

Hala 12 yaşındalar unutmayınız*

Lucius ve Regulus un bu kitaptaki ilişkisine ben bayıldım✨

Severus'umm⭐✨:

Severus'umm⭐✨:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


~B

OH MY CUTİEEE<3 / SNAMES<3 +WolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin