°7°

336 26 45
                                    

     "Sevyyy nasılsın yavrum?"

      "James! biraz ders çalışmak, ödev yapmak veya kitap okumak hatta Quidditch oynamak faaliyetlerinden birini yapıp beni rahat bırakamazmısın?"

      "Senin yanında olmak daha eğlenceli vede hoş"

     Severus yavaşça başını iki yana salladı:

      "Madem öyle bir işe yara,gidip biraz parşömen bulamazmısın?"

      Biraz daha James'e yaklaştı veee
 
       "Getiriyorum!"dışarı çıkmadan önce arkasına döndü:

       "Karşılığında ne yapacaksın?"

       "Saçmalama Potter ne yapayım?"

       "Beni opebilirsin mesela?"

       Severus yerden bir kitap alıp yavaşça(!) Kapıya fırlattı hemen kapıyı geri kapattı James birkaç saniye sonra tekrar açıp:

       "Tamam tamam öpme Çirkef!"

       Ardından ikinci bir saldırı ihtimalinden korkup hemen kapıyı geri kapattı...
 
                                 &

       Sirius kollarını dizlerinde birleştirmişti.Kafası artık baş edemeyecek kadar karışmıştı.Boşboş karşısındaki duvara bakıyordu.

      Sonra omuzunda bir el hissetti sonra el omzunu sıktı ve Remus yavaşça oğlanın yanına çöktü:

      "Sirius iyi misin?"

      "Hayır! değilim." Sirius yavaşça üfledi ve saçları hafifçe uçuştu.

       "Anlat Siri,lütfen. "

       Sirius Yoğun bir şekilde bakan kahve/ela gözlere baktı nedense çocuğun gözlerini öpmek istiyordu yok canım daha neler!

      "Acaba çoknmu kötü birşey yaptım? Yani evet Gryfindor'u yılanlardan daha çok seviyorum ama ailem...bilmiyorum Remus aklım çok karışık sizinle olduğum için çok mutluyum ama... Öyle işte ve de kardeşim...falan,off"

       Çocuk yacaşca kollarını siyah saçlıya sardı:

       "Sirius sen neysen o sun kendi kişiliğini kendin oluşturacak seçmek istediklerini seçeceksin. anlıyor musun seveceklerse seni böyle sevmeliler. Ailen buna saygı duymalı, illa Slytherin'e gitmen gerekmesi bile saçma! Sen kendin olmalısın yoksa bu hayat sana zehir olur Sirius."

     Sirius burnunu çekti"hep yanımda olacakmisiniz?"

      "Hep yanında olacağız,olacağım.ölüm bizi ayırmadığı sürece"

       Sirius'ta Remus'a kollarını sardı ve öylece nedensiz çocukça bir mutlulukla kaldılar...falan işte langidi lan lan Büşbüş sıkıldı.

~

Üf şuan bölümleri düzenliyorum ve mantık hatası yaptığımı farkettim ıdhsjsk neyseki düzelttim ve bu iş çoook sıkıcı

      Snames'imm:

      Snames'imm:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~B

OH MY CUTİEEE<3 / SNAMES<3 +WolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin