°5°

385 28 29
                                    

   "Merhaba! James'ti değil mi?"

    James adını duyunca hemen kafasını yana doğru çevirdi. Karşısında biraz beyaza yakın sarışın çok güzel bir gülümsemesi olan küçük görünen onların yaşında tatlı bir bir oğlan çocuğu vardı.

       " Ben Xenophilius Lovegood"

        Çocuk çok masum ve zeki görünüyordu.

        James'de çocuğa gülümsedi.

        "James Potter."

         Çocuk güldü. "Vay canına çok tatlısın sarılabilir miyim?"

          James biraz şaşkındı. İnsan neden yeni tanıdığı insana-hatta sadece ismini bildiği birine- sarılmak isterki? Ama artniyetli görünmüyordu. Yinede acaba onu lanetliyormuydu diye düşünsemiydiki?"

           "Tabii."

            Oğlan kocaman gülümseyip yavaşça karşısındaki kumral çocuğa sarıldı. James'de ellerini çocuğun sırtında birleştirdi.

            James oğlanın kokusunu aldı. 'kitap...vanilya veee çimen?"

    Kafasını yumuşak sarı tellerin arasından çıkarıp yana doğru döndüğünde aşkını gördü. Elinde kapati
ılmis bir kitap vardı ve Lily'e dönmüş sinirli bir şekilde bir şeyler söylüyordu.

     "Görüşürüz Xenophilius!"

      "Görüşürüz Potter."

  James aceleyle ikisnin yanına gitti.

                               &

     "Gidiyorum ben Lily! Bak seçmelere katılmayacak galiba sarışınlara sarılıyor."

   Lily cocuğun kolunu sertçe yakalayıp kendine çekti. Yüzüne üzgün ve kızgın bir yüz ifadesi takmaya çalışarak:

      "Saçmalama Severus dur durduğun yerde! Hem söz verdin James'in seni onemsediğini biliyorsun gidersen çok üzülür!"

      "Vay canına güzelim beni izlemeye gelmiş!"

       James hızlı adımlarla onlara doğru geliyordu Lily gozlerini bir sahaya bir James'e çeviriyor nasi geldi be bir anda?!" Diye düşünüyordu.

    James anlarına geldiğinde siyah saçlı çocuğun yanağından makas aldı.

     Sonrada yanlarına oturup siyah saçlıya doğru eğildi.

      "Bak göreceksin bebeğim nasıl da kazanacağım."

       "Tamam James ve bir daha yanağımı sıkma hele bana bebeğim veya güzelim asla deme."

       "Tamam gülüm ne abarttın!"

        Lily James'e döndü "Ne zaman başlayacak seçmeler?"

        "Yarım saat sonra."

        "Tam tamına 25 dakika James."
Remus ve Sirius onlara doğru geliyordu.

         "Artık gitsen iyi olur."

        Sirius James'in yanına gelip sarıldı.
  
         "İnanıyorum sana James başaracaksın."

        Sirius uzaklaştıktan sonra Remus ta ona sarıldı,sonrada Lily. Severus ayağa kalkınca'yuh lan harbi sarılacakmı"

        Severus yavaşça sanki narin bir nesneyi kırmak istemiyormuş gibi ona sarıldı. James şurda ölse gıkı çıkmazdı şu anda hemen fırsattan istifade sevdiğinin kokusunu almaya,tanımaya ve aklına kazımaya çalıştı. Alttan gelen hoş bir zambak kokusu vardı lily'ninki gibi saçma gelebilirdi ama çocuk huzurda kokuyordu hımm vede kitap ve çiçekler?"

        Bu kokuyla ona her şeyi yaptırabilirlerdi...

        Severus yavaşça geri çekildi.

        "Hadi bakalım James. Başarabilirsin."

        James yüzünde kocaman bir gulumsemeyle arkadaşlarının yanından ayrıldı. kesinlikle kazanmalıydı!

                                &

Snames:

Snames:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~B

OH MY CUTİEEE<3 / SNAMES<3 +WolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin