Severus sessizlik büyüsüyle kaplanmış halde Koridorda hızlıca yürüyordu. Çünkü Potter sabahtan beri sülük gibi ona yapışmıştı. Oda insandı yani canından bezmişti artık.
Bir köşeyi dönünce Potter ile göz göze geldi Severus önce irkildi, bir kaç saniye mal mal bakıştılar.
"Potter seni-"
"Fazla mı sıktım seni? Bıkmış görünüyorsun bi-"
"Evet amına koyayım sülük gibi yapıştın. Bir siktir git lütfen ya. Doğru düzgün gelemiyorum bile yanlız bıraksan ölecek misin? Bıktım cidden artık. Görmüyor musun? Senden kaçıyorum şuan. Abartıyorsun cidden abartıyorsun. Ne bileyim git biraz arkadaşınla takıl..."
James kafasını yere eğmiş öylece duruyordu fakat Severus susmuyordu çocuğun kalbini kırdığını görmüyor muydu acaba? James'in gözünden düşen yaşları da görmüyordu ayrıca.
" Amk sıç biraz tuvalete de mi gitmezsin sen? Yeter artık takip etme beni. Sıradan bir arkadaşımsın o kadar. "
Ve arkasını dönüp gitti ama içinde bir şeyler sızlamıyordu. Kendi kendine James çok yılışık ve dibinden ayrılmıyor işte sinirlendiriyor beni! Diye düşünmeye çalışarak kendini haklı görmeye uğraşıyordu...
Fazla mı oldu acaba diye düşünmemişti pek onlar çocuktu nasılsa hem James'te çocuktu ne olacaktı ki,sadece hoşlandığı biriyim diye düşündü Severus ve James'i kafasından sildi. Çünkü öyle olması gerekiyordu. Yoksa acı çekicekti.
&
James'in ise kalbi kırılmıştı.
Bu zamana kadar kalbi bu kadar kırılmamıştı. Sonuçta kendisini seven bir ailesi ve sadık dostları vardı.
'Keşke onu hiç sevmeseydim' diye düşündü fakat söylemeden sadece düşünmeyle bile kalbini acıtmıştı bu söz.
"Bu kadar nasıl sevebildim ki? Bu kadar küçük yaştayken... "
"Hata mı yapıyorum. O beni hiç mi sevmiyor ki? "
Ağlamaktan gözleri kızarmıştı ve kaşınıyordu hafifçe gözlerini oluşturdu ve ayağa kalktı o gittikten sonra buraya çökmüştü.
"Acaba daha güzel olsaydım beni sever miydi? "
"Acaba kız olsaydım beni sever miydi? "
"Neden bu kadar berbat hissediyorum ki? "
"Off neden her şeyde bir soru işareti var ve boşmuşum gibi geliyor?? "
Sonunda öylece dikilip durduğunu ve yürümediğini farketti ve duvara bir tekme attı ayağını tutarken;
"İşte bu yüzden sevmiyor beni APTALIN TEKİYİM ÇÜNKÜ! "
&
"JAMES! Uyan nolur gözüne seveyim. "
Remus ve Peter sabahtan beri onu kaldırmaya çalışıyorlardı. Gece boyu James'i dinlemişlerdi ve destek olmuşlardı. Şimdi azıcık uykuyla onlar ayakta,James ise horluyordu.önce karışmak istememişlerdi ama James Severus Severus diye diye dersleri boşlamıştı.
"Remus? " bitkin ve uykulu sesiyle sonunda bir yaşama belirtisi göstermişti.
"Efendim?? Hadi kalk lütfen başım ağrıdı seni kaldıracağız diye. "
"Oy başın mı ağrıdı senin kıyamam ben sana" Remus Sirius'un ona gelmesini engellemeye çalışırken James berbat ve hasta bir sesle;
"Neden beni sevmiyor kiii? Eskiden seviyorduu böyle yapmıyordu demekkii... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY CUTİEEE<3 / SNAMES<3 +Wolfstar
FanficJames yana doğru döndüğünde iki kişi gördü:biri kızıl güzel bir kızdı. Diğeride.. AMAN TANRIM BU ÇOCUK ÇOK TATLIYDI! James'in ilk baştan beri Severus'a aşık olduğu nerdeyse sıfir kaoslu çok tatlı bir fic olacak<3