20

158 16 36
                                    

     Sirius Black bugün sürekli ordan oraya gitmişti..."Üfff"sesli şekilde oflamaya devam ediyordu bir yandan da artık sıkılmıştı! Remus'la resmen kovalamaca oynuyorlardı. Çocuk onu tersliyor,pek bir şeyde konuşmuyordu. Artık ayağı ağrımaya başlamıştı Siri'nin. Sonunda dinlenmeye karar verip bir pencerenin önüne sindi.

    "Hayırdır Siri? " Lily bir anda yanına dikilince hafif irkilsede pek kasmamıştı.

    "Of Lily!" diye başladı yakınmasına "Remus benden kaçıyor! Hayır dün yanlış bir şey mi yaptım anlamıyorum??"

     "A-Bilmemki Sirius ne oldu anlat bir. " dedi melek yüzüyle Lily bir yandan da düşünüyormuş gibi yapıyordu.

     Sirius herşeyi anlattığında ise saçlarıyla neredeyse aynı renk olan dudaklarını hafifçe ısırdı.

    "Trip atıyor bence Sirius. "

    "Nasıl? Bana mı? "

    "Yok Slughorn'a" Sirius hemen asillerin yazılı olmayan kuralları neticesinde göz devirdi.

    "Ee ne yapmalıyım?"

    "İstediğini ver. Biliyorsun tatlım"Diyip göz kırptı Lily.

        "Kaptım galiba... Ee Remus'u nerde bulabilirim şuan? "

         "Bu saatlerde kütüphanede olduğunu biliyorsun. Kolay gelsin kaptan"

                               &

    Remus yine elindeki kitaba dalmıştı. Bu muggle kitaplarından biriydi ama sevmişti pek bir olayı olmasada merak uyandırıcıydı. James bile sevmişti. Yüzünde tatlı yüzünü iyice şirinleştiren bir gülümsemeyle okumaya devam etti Remus.

     "Hey."

     "Selam Sirius. "

     "İnsan bir yüzüne bakar... "

       "Evet? "

       "Heh şöyle güzel yüzünü göreyim. Ne okuyorsun? "

        "Dr.Jekyll ile Bay Hayde"

         "Hmm seni muayene etmemi istermisin? "

         "Ne saçmalıyorsun Sirius? "

         Sirius ona biraz yaklaştı. "Ne yapayım bebeğim insan bu kadar da acımasız olmaz... "

          Remus'un elinden kitabını alınca çocuğun kaşları çatıldı. "Bir okur'un elinden o istemeden kitabı alamazsın iğrenç birşey sensin diye ayrıcalık yapmam bil"

        Sirius sonunda çocuğun dibine girmeyi başarmıştı. "O kitap kadar da mı değerim yok? " ve dudaklarını büzdü.

       Remus aralarında mesafe kalmadığını farkedince ayağa kalktı "Aaa sapık! "

       Sirius kıkırdadı ve ayağa kalktı. "Ne alakası var çok ayıp oluyor sizin gibi bir beyefendiden iftira duymak beni çok üzdü. "

       Sirius hala çocuğun üstüne yürümeye devam ediyordu en sonda çocuğu duvara yapıştırınca burnuna bir öpücük kondurup ellerini arkada birleştirdi. "Değerim anlaşıldı galiba beyefendi? "

        Renkten renge girmiş çocuk Sirius'u dinlemeden onu it tirip kütüphaneden alelacele çıktı(kaçtı) Sirius gülüp yerdeki kitabı aldı. "Kesinlikle bu ilkim ve sonu olmayacak. "

                                  &

Gecenin ikisi çok pis ilham geldi yazım dedim

En eğlenceli bölümler dendi

Lily'nin ikiyüzlülüğü😎

Jdjdjs

WOLFSTAR✨❤:

WOLFSTAR✨❤:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~B

OH MY CUTİEEE<3 / SNAMES<3 +WolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin