19

135 17 26
                                    

"Regulus? "

Sirius tüm gün kardeşini aramıştı. Onunla konuşmalıydı... Sonrada Remus ile.

Koridorlarda koşuşturmaktan cidden yorulmuştu.

Fakat yinede çocuğu bir türlü yanlız yakalayamamıştı.

"Ne? "

"Biraz konuşabilir miyiz? "

Regulus göz devirdi 1 yıldır doğru dürüst konuşmamıştık ve buna birimiz dur demezsek sonsuza kadar giderdi.

Ve de Sirius kardeşini özlemişti...

Regulus'un yanındaki sandalyeye oturdu.

"Kardeşim-"

"Ne söyleyeceksen söyle, dinlediğime şükret. "

"Regulus... Ben çok özür dilerim. Beni aileden atmaya hazırlanıyorlar biliyorsun içlerinde azıcık merhamet varmışta 2.sınıfa kadar beklemişler... Herneyse. Ben korktum senide atarlar diye sana bir şey olur diye,seni seviyorum. Benim için değerlisin evet seninle konuşmalıydım eşşeklik yaptım. Beni affeder misin? "

Regulus yan gözle abisine baktı "Orda mutlu olduğunu mu sanıyorsun? Oraya gitmek istemiyorum... Senin olmak istiyorum."

"Ama ben sana bakamam ki Regulus atılınca ne olacak bana sanıyorsun? Ya sokakta kalırım ya Hogwarst'ta, senide sürüklemek istemiyorum. "

Regulus ısrar etmenin anlamı olmadığını anlayıp gözünü kaçırdı.
"Söz ver bana o zaman her şey iyiye gittiği zaman benide kurtaracaksın. "

Sirius gülümsedi. "kurtaracağım.."

Regulus ayağa kalkınca Sirius şaşırdı  ama o da kalktı sonra Regulus ona sarıldı..

Küçükken Reg kimseye sarılmasada onlar sarılırlardı ama onlar ayrıldıklarından beri sarılmamışlardı ve Sirius onun gözünde diğerlerinden bir farkı kaldığını düşünmüyordu.

Hemen sarılmasına karşılık verdi. "Kurtaracağım kardeşim.."

&

"Lan bu direk aşk itirafı... "

Remus ayağını kendine çok hafif çekti "emin misin? Sağı solu belli olmuyor onun biliyorsun hem daha dün sabah sarışın bir kızı övüyordu. "

"Oğlum pişman olmuş işte-"

"SÜRÜNDÜR ONU REMUS! "

"Lily! Bağırma lütfen. " dedi Remus.

"Bak sen beni dinle hala duygularından emin olmayabilir, süründür ki onu biraz kesinleşsin! "

"Cidden mi... Lily, ya benden soğursa?"

"Saçmalama! Hem soğursa da canı cehenneme taş gibi adamsın buluruz birini. "

"Lils! "

"Üf tamam yapıcakmısın onu söyle. "

"Denerim... "

"Mükemmel! Sirius'un egosunu mahvediceğiz! "

"Remus Lily'i dinleme-"

Lily sertçe James'in ağzına vurdu.

"Lan manyak mısın! Ağzımı kırd-"

"Çiçeğim sen Lils'e güven! "

"Hoşlandığı kişide manyak ya bunun.... "

&

Kaos angst neredeyse hiç yok demiştim jdjdj

Bir kaç bölüm sonra 2.sınıfa geçicez yarabbi şükür

REGULUS🩶ve SİRİUS🩵

REGULUS🩶ve SİRİUS🩵

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~B

OH MY CUTİEEE<3 / SNAMES<3 +WolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin