°6°

355 25 31
                                    

   "Gerizekalı,gerizekalı Potter!"

   "Lily bu aptal neden böyle haraketler yapıyor düşecek!"

   "Lils bak! Bir diğerlerine bak birde James'e bak ezerler bacak kadar boyuyla bunu!"

    "Kazanırmı sence Lily? Kazanamaz gibi ama James bu. Hem nasıl 1.sınıfken alındığı da belli değil. "

...

  "Lily James eşşek kadar adamlardan daha iyi gorüyormusun ben olsam utanırdım!"

...

   "Lily ne zaman şu aptal şey bitecek şu patavatsız James'e süpürgesiyle vuracakmış gibi duruyor!"

...

    "Ben gidiyorum!"

     Lily Severus'un kolunu tuttu:

    "Sev yeter! niye fanatikmişsin gibi bağırıyorsun basım şişti seni hiç böyle görmedim quidditch izlemeye gizli ilgin mi var senin?"

    Severus aslında kafasında saçma diye adlandırdığı bu oyunu hiç sevmezdi ama şuan bir heyecan vardı içinde kalbini bile hissediyordu.

   Kafasını yana sallayıp Lily'nin yanına geri çöktü.

   "Lily ne zaman bite-"

    Lily'nin saçıyla aynı renk almış yüzü çatık kasları ve ateş saçan gözlerini görünce hafifçe geri çekilip sustu.

                              &

      "Çok iyiydin James  seçileceğine eminim! Kazık kadar adamlara fake attın. "

      Sirius hemen James'in yanında bitmişti.

      James kitap okuyan yayılmış arkadaşına döndü.

      "Remus izlemedin mi beni? . Sence nasıldım?"

     "Asla gece olmayacak yerde ay görünmüş gibi garip bir şekilde muhteşem"

    Sirius ve James birbirlerine tam olarak ne dedi az önce? Bakışları atarken içeriye bir ikili girdi.

   "Sev!" Dedi James çocuğun üstüne atlamadan önce.

    "Aptal Potter! Boğuyorsun beni."

   Yüzünü biraz geri çekti James "Sizce nasıldım kralım?"

    "Askala ölüyordun James o haraketler ne?"

     "Kazanırmıyım sence?"

      "Kazanırsın...o da belki"

                                 &
  
    Bellatrix Black omuzlarını dikleştirmiş kıvırcık siyah saçlarıyla asilce yürüyordu sonra karşısına bir kızıl kafa çıktı:

   "Merhaba Bellatrix!"

    "Merhaba?" Bellatrix onu tanimiyordu tanimiyorsa gereksiz bir insan demekti.

    Kız önce kızardı sonra pıtı pıtı uzaklaştı Bellatrix ise göz devirip kuzenlerinin yanına doğru ilerledi:

     "Ah! Berbat bir günün devamına bak!"

                                 &

       Sonunda yazabildim

    Ve evet Bellatrix x Lily bence harika bir ship olacak ben olmayacaklari oldururum!

     Bu hafta sık bölüm yazmaya çalışacağım inşallah.

   Teşekkürler <3

   Snames:

   Snames:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    
~B

OH MY CUTİEEE&lt;3 / SNAMES&lt;3 +WolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin