-פרק מספר 7-
| נ.מ - היונגין |״מה לעזאזל?!״ צרחתי כשקלטתי את שפתיו של ריין על פליקס.
רצתי ודחפתי אותו ממנו במהירות.
״מה אני פאקינג אמרתי לך?! לא! להתקרב! אליו!״ צעקתי כשהוא נפל לרצפה ופליקס אחז בי.
״היונגין.. ניסיתי אני נשבע״ פליקס אחז בזרועי בחוזק ובכה.
״ששש.. הכל בסדר״ הרגעתי אותו וחיבקתי אותו בחוזקה.
״זאת פעם אחרונה שאתה נוגע בו בחיים שלך!״ צעקתי והרמתי אצבע מאשימה לכיוונו.
״או שמה? מי נראה לך שאתה?!״ הוא צעק לכיווני ונתן מכה לכתפי.
העברתי את פליקס מאחוריי מחשש שהבן זונה אפילו בטעות יפגע בו. הוא אחז בחוזק את חולצתי בזמן שהעצבים שלי מזמן עלו שלב.
״אני כל מה שאתה לא. הבנת?״ אמרתי ודחפתי אותו בחוזקה כשהוא נפל לרצפה.
״היונגין..״ פליקס מלמל בפחד מאחורי גבי.
״ששש.. הכל בסדר , אתה בטוח״ אמרתי וליטפתי את ידו שאחזה בחולצתי.
״אתה חתיכת..״ ריין התחיל כשניסה לקום מהרצפה ואחזתי במהירות בחולצתו.
״אני מקווה שהייתי ברור , כי בפעם הבאה אני לא אהיה כל כך נחמד״ אמרתי בעצבים ומשכתי את פליקס מהיד לכיוון הבית.״היונגין.. אני מצטער.. ניסיתי אבל הוא פשוט התנפל עליי ו-״ הוא התחיל.
״ששש.. זה בסדר.. הכל בסדר אני פה״ לחשתי וחיבקתי אותו.
״אני לא רוצה שאף אחד יגע בי היונגין. אף אחד.״ הוא אמר בלחץ.
״אף אחד לא יגע בך. אני מבטיח.״ אמרתי בהבטחה.
״נפצעת?״ הוא שאל בקול מתוק ודואג כשאחז את ידי בידו.
״לא.. אני בסדר , אל תדאג לי״ אמרתי בחצי חיוך וליטפתי את ידו.
הוא חיבק אותי חזק יותר ועלינו לחדר השינה.
התיישבנו אחד מול השני , הרגשתי שאני חייב להוציא את זה ממני.
לא משנה מה יקרה אחרי זה.. אני אקח את זה על עצמי.״פליקס..״ התחלתי.
״כן?״ הוא ענה והביט בעיניי.
״אני צריך להגיד לך משהו , חשוב״ אמרתי בלחץ.
״מה קרה? היונגין אתה מלחיץ אותי״ הוא אמר בפחד.
״זה כלום.. פשוט , לפני שאתחיל בבקשה תבטיח לי״ אמרתי ואחזתי בידו.
״להבטיח מה?״ הוא שאל בבלבול.
״תבטיח לי שלא תשנא אותי אחרי זה , אל תעזוב אותי״ התחננתי.
״היונגין.. זה לעולם לא יקרה. אתה יכול לספר לי , זה יהיה בסדר״ הוא אמר בחצי חיוך.
״בסדר..״ הנהנתי ולקחתי נשימה עמוקה.
״אני יודע שאנחנו חברים מגיל קטן.. כלומר , מגיל אפס אני מכיר אותך ואני יודע הכל עליך. ואתה עליי. אבל תמיד הייתה לי תחושה שאני צריך להגן ולשמור עליך ולא.. לא כמו חברי ילדות.
אני לא יודע איך לקרוא לזה אבל.. אני בטוח ששמת לב.
כשמתקרבים אליך אני מתעצבן , כשמדברים עליך או מערבים אותך אני נדלק וכשריין נישק אותך? התחרפנתי לגמרי. הרגשתי כאילו.. כאילו ריין לקח לי את המקום.
בקיצור.. אני לא יודע מה זה אומר אבל אני חושב ש.. אני מאוהב בך״ סיימתי והתנשפתי עמוקות. הוצאתי את זה.
הסתכלתי בעיניו של פליקס.. מנסה לקלוט כל שבריר של רמז לתחושה שעוברת בו עכשיו.
״בבקשה תגיד משהו..״ אמרתי והשפלתי את ראשי.
הרסתי. פאקינג. הכל.
״לפעמים לא צריך להגיד שום דבר..״ הוא אמר.
״פליקס אני-״ התחלתי והוא קטע אותי בנשיקה עמוקה.
הייתי בהלם מוחלט , לא ידעתי איך לעכל את מה שקורה כרגע אבל חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן.
נישקתי אותו ברעבתנות וחפנתי את פניו היפות , לשונו של פליקס ניסתה לחדור לפי ואפשרתי זאת. הוא אחז בצווארי והמשיך לנשק אותי בטירוף.
התנתקנו והבטנו בשקט אחד בשני.
״זה היה.. מוזר״ אמרתי.
״מוזר מאוד״ הוא הסכים וצחקקנו.
״זה אומר ש.. אתה מרגיש אליי משהו?״ שאלתי וליטפתי את שיערו.
״אני מרגיש.. כבר הרבה זמן האמת.. אני מצטער שלא היה לי את האומץ להגיד כלום.. פשוט פחדתי שאהרוס הכל וכבר לא תאהב אותי ותדאג לי כמו תמיד״ הוא הודה בעצב.
״גם אני.. אבל אני תמיד אדאג לך ותמיד אוהב אותך , רק שכרגע.. אני אוהב אותך בדרך שונה. אני אוהב אותך כבן זוג שלי.״ אמרתי בחיוך וחיכחתי את אפו באפי.
״גם אני אוהב אותך.. תודה שאמרת לי איך אתה מרגיש..״ הוא אמר ונשק בקצרה לשפתיי.
״כמה זמן רציתי לעשות את זה.. אין לך פאקינג מושג״ אמרתי ונישקתי אותו בשנית.
״אז עכשיו אנחנו הולכים להיות מהזוגות הדביקים האלה?״ הוא שאל בגיחוך.
״בדיוקקק ככהה״ אמרתי והפלתי אותו לחיבוק חזק והוא צחקק.
״איך אומרים אני אוהב אותך באנגלית תזכיר לי?״ שאלתי. פליקס יודע אנגלית שוטפת.
״I love you" הוא אמר באנגלית סקסית.
״I love you too baby" החזרתי והוא הכה את כתפי.
״היונגיןן תפסיק עם השטויות״ הוא אמר וגיחכתי.
״זה שאתה הבן זוג שלי עכשיו זה לא אומר שאני אפסיק לפלרטט איתך.. מגיל חמש ולנצח אדוני הצעיר״ אמרתי וקרצתי לעברו כשהוא צחקק.
״אני עף להתנדבות לפני שהורגים אותי , אחזור בערב , תחכה לי״ אמרתי ונשקתי לשפתיו.| נ.מ - פליקס |
לא ציפיתי שזה יקרה לעולם. אני מתכוון.. מעולם לא היה לי האומץ להגיד לו דבר כזה. אני פשוט בר מזל שהוא היה מספיק אמיץ כדי להתוודות בפניי.
מאז שהיונגין עזב להתנדבות , הוא הדבר היחיד שאני מצליח לחשוב עליו.
אני מתרגש שהוא הבן זוג שלי , אני מתרגש מההתחלה החדשה שלנו.
שכבתי בספה בסלון וקראתי ספר כדי להעביר מחשבות..| נ.מ - היונגין |
חזרתי הביתה למראה הכי מתוק שיכולתי לראות.
פליקס נרדם על הספה בסלון עם ספר בידו.
התיישבתי לידו וקראתי את העמוד שעליו הוא עצר.
הולי שיט.
הוא קרא ספר אירוטי?
החלטתי להעיר אותו בדרך יצירתית וטיפה משתלבת לספרים שלו..
התחלתי לנשק את צווארו באיטיות , הוא הזיז את ראשו לאחור כך שנתן לי גישה מלאה.
״היונגין..״ הוא מלמל.
״אתה יודע שאנחנו יכולים להגשים את כל מה שקראת בספר הזה?״ אמרתי בהתגרות והוא התעורר במהרה והזיז אותי ממנו.
״על מה אתה מדבר.. לא קראתי..״ הוא נלחץ והביט לצדדים.
״אז אתה בעצם אומר לי שלא קראת איך שכריס פתח את רגליה של מרי ומישש את-״ התחלתי לצוטט את הספר כשהוא השתיק אותי בנשיקה.
״תהיה בשקט. השתגעת?״ הוא התנתק ולחש.
״התגעגעתי אליך״ אמרתי וחיכחתי את אפי באפו.
״אתה משוגע.. גם אני התגעגעתי אליך״ הוא אמר וליפף את ידיו מסביב לצווארי.
״יש לך ריח טוב״ אמרתי והסנפתי את צווארו.
״התקלחתי קודם.. רוצה להכנס?״ הוא שאל.
״לא , רוצה להשאר איתך״ אמרתי ונשקתי בקצרה לפיו.
״אייש.. אתה-״ הוא התחיל.
״מה? מתוק , חתיך , שווה , חמוד?״ קטעתי אותו.
״דוחה״ הוא תיקן וצחק.
״סליחה? ליקסי בייבי שלי , מישהו צריך ללמד אותך קצת נימוסים״ אמרתי והרמתי אותו לשבת עליי כשרגליו בצידי גופי.
״ומי זה שאמור ללמד אותי? אתה? בייבי?״ הוא חיקה אותי וגיחכתי.
״ב ד י ו ק״ אמרתי והרמתי אותו כקואלה לחדר השינה.
זרקתי אותו על המיטה ועליתי מעליו.״אתה הולך להתחרט על הפרצוף התמים הזה שלך״ אמרתי וחפנתי את פניו בידיי.
YOU ARE READING
- ONLY YOU -
Romanceהם החברים הכי טובים מאז הילדות. השניים גדלו ביחד , מכירים רק אחד את השני מגיל אפס , דואגים אחד לשני תמיד ומבלים ביחד 24/7. האם חברות ילדות שכזאת יכולה להפוך ליותר? והאם כדאי לשמור רגשות כדי להגן על חברות של שנים?