14. Bölüm "Kaçırma"

42 9 0
                                    

Seher den Ceyda'yla konuştuktan sonra kızların yanına gittim ve olanları anlattım. Merve " peki ceyda kabul etmiş mi babasının dedikleri kesin miymiş?" dedi. " kesinmiş sanırım" dedim.

"Mert ne yapacak peki" dedi pelin. "zaten her şey onun yüzünden olmadı mı?" dedi selin. "Doğru onun yüzünden oldu" dedik hepimiz. "peki ne yapacağız arkadaşımızın düğününe mi gideceğiz" dedi pelin. "hayır tabi ki babasıyla konuşalım" dedi Merve. "Ceyda konuşmaya çalışmış ama babası dinlememiş hatırlarsanız" dedim.

"o zaman babasını vazgeçirmek için elimizden geleni yapalım" dedi selin. Hepimiz kafamızı salladık. Odalarımıza çıkıp yatağa uzandık ama eminim hepimiz sabaha kadar düşünmüşüzdür. Sabah olduğunda yataktan kalktım ve kahvaltı hazırladım.

Kızları kaldırdım. Onlar aşağıya inince bende üstümü değiştirip aşağıya indim. "en azından biraz bir şey yiyelim okulda taa öğlen yiyoruz"dedim. Kahvaltı ettikten sonra sofrayı topladıktan sonra dışarı çıktık.

Otobüse binip okula geldik. Emre' yi kolundan tutup kimsenin olmadığı bir yere çektim. "ne oldu beni mi özledin?" dedi. "özledim ama bununla alakası yok" dedim. "ne oldu o zaman" dedi.

Ceyda' nın dediklerini anlattım ve plan yapacağımızı söyledim. Dudağımı öpüp "umarım mert duymaz"dedi. "umarım duymaz duyarsa neler yapar kşm bilir" dedim.

Anlımı da öpüp "hadi derse gir güzelim" dedi. Yanağından öpüp başımı salladım. Sınıfıma girdim. Merve neredeydin dedi. Bende "Emre'nin yanındaydı" dedim. Tamam dedi ve bende yanına oturdum.

Sınıf dolunca öğretmen içeri girdi. Kitabı ne kadar okuduğumuzu çevirdiğimizi sordu. Ben kitaba daha başlamamıştım.

Aklıma gelmesi iyi olmuştu. Akşam okur çevirmeye başlardım. Diğer derste gramer kelimeler dağıttı okuyup bunlarla cümle kurmamızı istedi. Defter açıp bir kaç kelime yazmaya çalıştım.

Öğle yemeğine çıktık. Emre hızlı hızlı yanıma geldi. "çıkışta beni bekle beraber bir yere gideceğiz" dedi. Tamam dedim. Etrafına baktı sonra hızlıca dudağımı öpüp gitti.

Bende kafeteryaya gidip yemek aldım. Kızların yanına oturdum. "ceyda aradı mı seni" dedi Merve. "dün aradı işte bir daha konuşmadık" dedim. Başını tamam anlamında salladı.

Yemeğimi yemeye başladım. Çıkışta Emre'yi beklemeye başladım. Selin yanıma geldi ve "Mert her şeyi duydu ve onu kaçıracağım diyerek gitti" dedi. "Ne olacak şimdi kimden öğrenmiş" dedim.

"maalesef benim ikizimden" dedi. Ah pelin ah neden söyledin ki sana söyle diyen mi oldu. Söyleyince ne olacak onu kaçırınca ne olacak. Mert şimdi gerçekten Ceyda'yı kaçıracak mı? Koşarak her yerde Emre'yi aradım.

Kapının önünde bekliyordu. "hah geldin sonunda" dedi. "olanları duymadın mı?" dedim. "ne olmuş"dedi. "Mert her şeyi duymuş" dedim. Ee dedi. Kaçıracakmış dedim. Ne diye bağırdı ve hemen telefonunu çıkardı.

Sanırım Mert'i arıyordu. Yanına yaklaştım. Konuşmaya başladı. Demek ki telefonu açmıştı. Emre'nin yüzüne bakmaya başladım. Aldığı cevaba yüzü kararıyordu.

Telefonu kapattı ve bana bakmaya başladı. "ne dedi" dedim. "kızı kaçırmış" dedi. "ne nasıl kaçırmış" dedim. "Kimsenin olmadığı bşr zamanı beklemiş ve kızı kolundan tutup götürmüş" dedi. "ne olacak şimdi" dedim.

"kıza bir şey yapmadan evine götüreceğiz başka çaresi yok" dedi. Kapıyı açtı ve içeri gir anlamında işaret yaptı. Arabaya bindim o da bindi. Arabayı çalıştırdı. Gaza bastı.

Benim Hayatım Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin