1.bölüm

1K 55 16
                                    

Ah sonunda istediğim üniversiteyi tutturmuştum İstanbul daydım ama oradaki insanların baya kibirli olduklarını duymuştum umarım bana sataşan kimse olmaz. Otobüsten indim bavulumu sürüye sürüye taksi aramaya başladım. Taksiler geçtiğinde elimi kaldırdım ama sanırım görmedi ki basıp geçti. Bu iki üç derken hava kararmaya başladı. Ben de hızlı hızlı yürümeye başladım ama buraları pek bilmediğim için kısa sürede kayboldum. Etrafıma bakınmaya başladım. İlerde taksi durağı buldum. Daha hızlı yürümeye başladım. Durağın içine girdim. Küçücük bir bina vardı. Kapısını açıp girdim.

-şey ben taksiye binecektim ne zaman çevirmeye çalışsam hepsi geçti dedim. Taksici amca

-tamam kızım atla bırakayım nereye gidelim dedi.

-maltepe mahallesi amca dedim. O sırada telefonum çaldı. Arayan annemdi.

- kızım noldu geldin mi kalacağın yurda dedi.

- taksideyim şimdi anne gidiyorum dedim. Annem

-kızım daha gelemedin mi ne zaman yolladık seni bir şey yapamazsın orada tek başına demiştik sana dedi.

-anne tamam geliyorum ben hadi görüşürüz dedim.

-tamam kızım dedi annem. Kalacağım yere geldik. Parayı verip indim. Amca bağırmaya başladı.

-kızım bavulunu unuttun dedi. Bir dönüşüm var ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Amcanın yanına gittim ama benim yüz kıpkırmızı. Bavulu aldığım gibi arkama bakmadan gittim. Kalacağım yurda girdim. Müdür geldi. Başladı konuşmaya

-kızım nerde kaldın hiç gelmeyeceksin sandım dedi. Ben:

-özür dilerim taksi bulamadım bir türlü dedim. -neyse neyse oda numaran 105 al anahtarın gir içeri sabah 5.30 da kalkılıyor kahvaltı edilinip öyle gidiliniyor dedi. -tamam dedim. Yukarı çıkmaya başladım. Anahtarı sokup içeri girdim girmemle kafama bir şey geldi. Ben yerde tepemde biri bana bakıyor. Ben başladım kekelemeye. -be ben özür d-dilerim dedim. Bu gülmeye başladı. Elini uzattı tuttum. Yüzüne baktım ve öylece kaldım. Bir insan bu kadar mı güzel olur. Kız elini yüzüme sallamaya başladı. -kıııız iyi misin sen baktın kaldın öyle nooldu dedi. Ben:

-hiç yok bir şey ben burada kalıyormuşum dedim. -ah öyle baksana bavulu alıp gelmişin dedi. İçeri girdim. Bavulu kenara koydum -ben seher sizin adınız ne dedim. -ben Merve memnun oldum dedi. -hangi okul dedim. -yeni yüzyıl sen dedi. -bende öyle dedim. -aynı okul ha dedi. -öyle dedim. Kız geri çekildi. Eliyle sondaki ranzanın altını gösterdi. -senin yatağın bu elimizde bu kaldı dedi. -tamam dedim. Bavulu aldım. Dolaplara doğru bakınmaya başladım. Merve -senin dolabın bu diyerek eliyle cama yakın olan dolabı gösterdi. Kıyafetlerimi dizmeye başladım. -burda sadece kızlar kalıyo o yüzden aşağıda banyolar eğer banyo yapmak istersen dedi Merve. -saol sonra hallederim dedim. Merve arkasındaki 3 kızı gösterdi. -bunlar selin le pelin ikizler dedi bu kız da Ceyda dedi. -memnun oldum dedim. Sonra Merve yanıma gelip -kız senin sevgilin var mı dedi. -yok dedim. -hiç mi olmadı dedi. -yok 1-2 kere olmuştu senin var mı dedim. -var ama sanırım ayrıldık dedi. -nasıl yani dedim. -ben buralı değilim izmirden geldim sevgilimde oralı ama ben buraya geldim o da başka bir yerde görüşemeyeceğiz dedi. -ah anladım dedi. Başını salladı. - hadi yatalım -sabah erken kalkacağız dedi. -olur dedim. Yatağıma çarşaflarımı battaniyemi serip içine girdim. Düşünmeye başladım. Düşünürken düşünürken uyuya kalmışım. Umarım okulda ilk günüm güzel geçer.

Umarım beğenirsiniz :)

Benim Hayatım Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin