Bölüm 9 "Çay bahçesi"

51 18 1
                                    

Sabah Merve'nin dürtmesiyle uyandım. "sen ecemle bir yere gitmeyecek miydin hadi kalk da hazırlanalım" dedi. Hemen ayağa kalktım. "duş alayım ben dur bekle" dedim. Hemen banyoya gittim. Duşumu alıp dışarı çıktım. Merve elime elbisemi tutuşturdu. Hemen giyindim. Makyaj yapmak için yüzümü geriye çektiler.

"en baş saçlarımı yapsanız ve abartılı makyaj olmasa sonuçta babaannesinin arkadaşları" dedim. Hepsi tamam anlamında başını salladı. "saçlarını düzleştireceğiz sade makyaj tamam mı?" dedi Ceyda. Olur anlamında başımı salladım. Saçlarımı düzleştirmeye başladılar. Ceyda kulağımı yakmamak için çekmeye çalışırken elini yaktı.

"ah yandım" dedi ve düzleştiriciyi Selin'e verdi. Selin düzleştirmeye devam etti. "iyi misin" diye seslendim Ceyda'ya. "sence?" dedi bağırarak. "özür dilerim" dedim. Elini boş ver anlamında salladı. Saçlarım bitince makyajımı yaptılar. Eceme mesaj attım. "ne zaman geliyorsunuz?" diye. Birkaç dakika sonra cevap geldi. "yarım saate ordayız" demişti.

"yarım saatimiz var" dedim. "daha çokmuş" dedi Merve. Yatağıma oturdum. Nasıl davranmam gerektiğini düşünmeye başladım. Korna sesiyle başımı kaldırdım. Dolgu topuklularımı giydim. Aşağıya inmeye başladım. Ecem beni görünce yanıma geldi ve bana sarıldı. "vay be baya güzel olmuşsun hadi gidelim" dedi.

Arabaya bindim. Öne binmiştim. Binince Emre'ye baktım. Yüzüme baktı ve içinden söylenmeye başladı. Benim ona bakmama kızmış mıydı acaba? Hemen önüme döndüm. Çay bahçesi gibi bir yere gelince aşağıya indim. Ecemi beklemeye başladım. Yanıma geldi koluma girdi. Emre bekle anlamında işaret yaptı.

Ecem güldü kolumdan çıkıp çay bahçesinin kapısında beklemeye başladı. Emre' ye baktım. "bu gün çok güzel olmuşsun iyi ki sadece hanımlar var" dedi. Güldüm ve "yoksa beni kıskanıyor musun?" dedim. Kollarımdan tutup beni kendine çekti. Yüzüme kaldırdı ve anlımı öptü. Beni öptü mü ben baştan aşağı elektrik akımına çarpıldım sanki. Kulağıma sokuldu ve "kıskandım tabi" dedi. Beni kıskanmış mı? Benim gibi birini neden kıskandı ki. Beni kıskanmasına çok mutlu olmuştum. Kıkırdadım. "ne o mutlu mu oldun?" dedi.

Yüzüne baktım ve "ben gideyim bizi bekliyorlardır" dedim. Yanağımı öptü ve hadi git dedi. Bende onun yanaklarından öptüm. Geri çekilip ecemin yanına gittim. Yanına gelince "vuhu çok yakışıyorsunuz" dedi. Kızardım çünkü utanmıştım. Kolundan tuttum ve "hadi gidelim" dedim. Güldü ve içeri girdik. Babaannesinin yanına gidince ecem sarıldı ve ellerini öptü. Bende aynısını yaptım. Kadın beni görünce şaşırmıştı sanırım.

Yüzüme baktı durdu. Sonra arkadaşları kim olduğumu sorunca "ben hastanedeydim ya bir ara bana bakmaya gelmişti" dedi kadınlara. Kadınlar beni baştan aşağı süzdüler. Bir kadın yanındaki kadının kulağına bir şey fısıldadı. Babaanne yanından geçen garsona çay ve yiyecek bir şeyler istedi. Yiyecekler gelince kadınlar torunlarını çocuklarını anlatmaya başladı. Eceme baktığımda telefonuyla oynuyordu. Koluna dirsek attım.

Bana baktı kulağına doğru yaklaştım ve "şimdi neden beni çağırdığını anladım" dedim. Güldü ve önündeki içeceğinden içti. Bende çayımdan içip bir çatal kekten aldım. Babaanne koluma değince ona baktım. "ecem mi çağırdı seni?" dedi. Acaba ondan izinsiz geldiğim için bana kızmış mıydı? "evet beni yalnız bırakma dedi" dedim.

Yüzüme baktı. Başını salladı. Kadınlardan biri bana ailemi nereden geldiğimi ne okuduğumu sordu. Hepsini cevapladım. "yani burada kimsen yok öyle mi kızım" dedi kadın. Evet anlamında başımı salladım. "ah ah yaban ellerde tek başına nasıl yapıyon be kızım" dedi diğer kadın. "okuyorum teyzem ne yapayım hem biraz farklı yer göreyim hem de okuyayım dedim" dedim. Babaannenin yanındaki kadın "benim torunda gideyim dedi okulu bitiremeden birine kaptırdı kendini okulu bitiremeden evlendiler şimdi çocukları olacak artık bitirmesi zor" dedi.

Benim Hayatım Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin