3.bölüm
Biraz zaman geçtikten sonra bende kafeteryaya gittim. Mervelerin yanına oturdum. -noldu kız yüzün bembeyaz dedi merve. -emre biraz korktum dedim. -ah onunla uğraşma en iyisi dedi. -denerim dedim. Sıraya girdim.
Biraz sebze çorba alıp yerime oturdum. Emreye bakayım dedim ama yoktu sanırım yemeği burada yemiyor. Öğle arası bir saatti bizde yedikten sonra biraz gezdik dışarıda. Kitapçı buldum bir tane param olunca oraya gideceğim.
Bir iş bulsam iyi olacak. İçeri girerken ermeyi gördüm yanına gidip neden benimle böyle konuştuğunu soracaktım ama telefonla konuşuyormuş. Konuştuklarının bir kısmını duymuş oldum.
-daha iyileşmedi ha tamam elinizden geleni yaptın ben yakında gelmeye çalışacağım dedi telefonu kapattı ve arkasını döndü ve beni gördü. -sen burada ne arıyorsun dedi.
-be ben özür dilerim şey ben sana bir şey soracaktım boşver sen iyi misin? Dedim. -iyiyim senin bana acımana ihtiyacım yok dedi. -ben sana acımıyorum ki dedim. Gözlerimin içine bakmaya başladı.
O kadar kötü bakıyordu ki korkmaya başladım. Geri geri gideyim derken duvara çarptım. Tek kolunu aramıza koydu ve şöyle dedi: -eğer bir daha seni çevremde görürsem çok fena yaparım bir daha kendine gelemezsin dedi.
-ta tamam dedim. Beni tek başıma bırakıp gitti bana neden böyle davrandığını da soramadım. Merveleri bulmaya çalıştım en sonunda sınıfta buldum. -nerde kaldın kız hoca gelecek şimdi dedi.
-özür dilerim bi işim çıktı da dedim. -hım iyi bakalım sonra anlatacaksın dedi. Kızardım ve kafamı salladım. Zil çaldı ve sonunda okul bitti. Mervelerle beraber ikizler ve ceydayı bekledik.
Geldiklerinde yurt yakın olduğu için yürüye yürüye yurda gidecektik. Önümüzden hızlıca araba geçti. Arkasından da bir sürü araba çıktı. Sonra ilk araba durdu ve içinden emre çıktı. Yanıma doğru gelmeye başladı.
Merve beni dürtmeye başladı. -tamam ya gördüm dedi. Emre: -sen benimle gel dedi. -ta tamam dedim. Arkasından gitmeye başladım. Arabaya bindi bende arka tarafa bindim. -öne bin ahmak dedi.
-ta tamam dedim. Arkadan çıkıp öne indim. -nereye gideceğiz dedim. -gidince görürsün ahmak dedi. Yüzüm sinirden kızardı ama başımı eğdiğim için beni görmemişti. Yüzüne bir kere bile bakamadım utandığımdan.
Araba durdu aşağıya indi. Bende arkasından indim. Hastaneye gelmiştik. -sen bursluydun değil mi? Dedi. -evet tam burslu noldu ki dedim. -senin işe de ihtiyacın vardır şimdi dedi. -evet dedim.
-o zaman büyükanneme bakacaksın ne kadar istersen veririm okuldan çıktığın gibi seni buraya getireceğim dedi. Utana sıkıla -tamam dedim. Beni içeri soktu. Asansörün düğmesine basıp beklemeye başladık.
-babaannem herkesi sevmez umarım kendini sevdirirsin dedi. Gülümsedim. Asansör geldi bindik. 15 kat çıktık durunca indik. Koridorda ilerlemeye başladık. Bir odada durduk içeri girdik. İçeride çok tatlı bir bayan vardı.
-ah oğlum hoş geldin dedi. Emreyi yanına çağırdı. O da paşa paşa gitti ve yanına oturdu. -nasılsın büyükanne dedi. -iyiyim yavrum o hayırsız baban gelse daha iyi olacağım ama geldiği yok dedi.
-babaanne babamı biliyorsun işte iş iş başka bir şey düşünür mü sence dedi. - o anneni nasıl buldu hala anlamadım zaten dedi. Ben onları dinlerken bayan bana bakmaya başladı. Gülümsedim. -bu kız kim yavrum sevgilin mi dedi.
-yok babaanne ben bunu sevgili diye alır mıyım yanıma dedi. -aa neyi varmış kızın gel kızım sen yanıma bakalım dedi. Yanına yürümeye başladım ve elini tuttum. -sen nasılsın bakalım kızım dedi tatlı bayan.
-iyiyim siz nasılsınız dedim. -iyi diyelim iyi olalım kızım nolsun buradaki yemekleri hiç beğenmiyorum dedi. -ah anladım bende ameliyat olmuştum çok kalmadım ama gerçekten fena dedim.
Güldü ve elime vurdu. Emre ayağa kalktı ve babaannesinin alnını öptü. -babaanne o senin refakatçin her istediğini yapacak tamam mı? Dedi. -tamam oğlum burada tek başıma sıkılmıştım sende her zaman yanımda olamıyorsun dedi.
Emre gülümsedi. O gülümseme o kadar güzeldi ki sanki güneşe bakmışım gibi gözlerim kamaştı. -sen gel bi dedi bana emre. Ayağa kalkıp peşi sıra dışarı çıktık. -telefon numaranı ver babaannem bişey isterse alırım ben dedi.
-yok ben alırım ne gerek var evinden buraya gelmeye bunun için burada değil miyim dedim. -neyse sen ver hasta falan olursun söylersin bende senin yerine başkasını bulurum dedi. -peki dedim.
Numaramı verdim ve beni aradı bende numarasını kaydettim. -hadi içeri gir dedi. -tamam diyip arkamı dönüp içeri girdim. Babaanneye -istediğiniz bir şey var mı dedim. -yok dedi. O an anladım ki emre var diye öyle davranıyordu.
Nasıl denirdi insan göründüğü gibi olmaz aynı öyleydi. Gerçi bende öyle davranırdım çünkü daha bugün tanıştık. -peki dedim. -uyumak ister misiniz dedim. -olur dedi. Yanına gidip battaniyeyi üstüne iyice örtmek için kaldırmıştım ki elime vurdu:
-bırak ben yaparım sana mı kaldı dedi. Yüzüm iyice asıldı -peki dedim. Yatağının yanına uzandım. Yüzümü onu görecek şekilde çevirdim. Uyumaya çalıştım ama arada uyanıp onu kontrol ettim.
Birkaç kere üstünü açmıştı. İyice üstüne sardım ve emre gibi alnından öptüm ve geri yattım ama şunu görmemiştim babaanne uyanıktı ve benim onu alnından öptüğümü hissetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hayatım Benim Hikayem
Teen FictionSeher Kendine güvenemeyen bir kız yeni arkadaşlar yeni okul ve yeni bir sevgili ilk ve son sevgili Emre Hayatı hep esprili dalgalı alaylı geçer. Seherle de öyleydi yani sanırım :) Merve Arkadaşlarını canından çok seven onlar için her ş...