Sarsılmayla uyandım. Gözlerimi açtım ve yanıma baktım. Emre nin kızgın yüzü yüzüme yakındı. Ben gözlerimi açınca çekildi. Saat kaç oldu seni mi bekleyeceğim ben benim işim yok mu dedi. Yüzümü astım.
Özür dilerim dedim. Neyse geldik dedi ve aşağıya indi. Bende indim. Hastaneye girdik. Babaannesinin odasına girdik. Oh oğlum gelmiş benim dedi.
Sarıldı beni gören yok ben kimim ki. Emre kenara çekilince ben hemen yanına gittim. Halini hatrını sorayım dedim ama yüzüme bakan yok.
Niye geç geldiniz oğlum baya geç oldu bende bunlar gelmeyecek sandım dedi. Geldik babaanne ne yaptın bakalım dedi.
Hiç doktor geldi bir iki güne çıkabilirmişim dedi. Oh çok sevindim iki gün daha buradayım sonra ne bu torunu ne de babaanneyi göreceğim aslında biraz özleyeceğim gibi hissediyorum ama aman neyse.
Yanındaki koltuğa oturdum. Nasılsınız dedim. İyi iyiyim dedi. Sevindim dedim. Gülümsedim. Babaanne ben gidiyorum annemler bekliyormuş hadi yarın görüşürüz dedi. Tamam oğlum dikkatli ol dedi.
EMRE DEN
Bu kız ne böyle ya başından bela eksik olmuyor. Gerçi çocuğa yüz vermedi ama o çocuğu da bir bulayım öldüresiye dövecem.
Neyse şimdi sinirlenmenin sırası değil. Arabaya bindim. Her yer onun kokusu olmuş. Kokusunu çektim. Sonra dur lan ben ne yapıyorum neden kokladım ki şimdi.
Hemen camı açtım ve gaza bastım. Eve geldiğimde koşa koşa gittim ve zile bastım. Kapıyı kardeşim açtı.
Abi nerde kaldın abimler geldi dedi. Ah her zaman uğraşmaktan zevk aldığım abim gelmiş. Gerçi artık evli pek göremiyorum ama olsun.
Ooo abim gelmiş hoş gelmiş nasılsın abim dedim ve gidip sarıldım. Eşek sıpası madem özledin neredesin sen dedi.
Nerde olucam abi babaannemin yanından geliyorum heralde dedim. İyi iyi başka yerde olmada dedi. Masaya geçip oturdum.
Al bakalım benim aslan oğlum dedi ve abimin önüne olan şeyi doldurdu annem. Anne bize bir şey kalmadı ya biz ne yicez dedim.
Sen her gün yiyorsun azcıkta abin yesin dedi annem. Yengem ve abim ayağa kalktı. Hepimiz yüzlerine bakmaya başladık. Şey biz size bir şey söylemeliyiz dedi yengem.
Evet kızım seni dinliyoruz dedi annem. Abim lafı devraldı ve bizim bebeğimiz olacak dedi. Ah çok sevindik kızım dedi annem ve yengeme sarıldı.
Bende abime gidip sarıldım tebrik ederim abim dedim. Teşekkür ederim kardeşim darısı başına dedi. Hah ben kim baba olmak kim dedi.
Ah göreceğiz kardeşim dedi abim. Salona geçip kahvelerimizi içerken telefonum çaldı. Seher arıyordu. Acaba babaanneme bir şey mi oldu.
Hemen açtım. Alo seher ne oldu babaaneme bir şey mi oldu dedim.yok ben babaannene ilaçlarını içiremiyorum. Bir türlü beni dinlemiyor dedi.
Telefonu ver dedim. Alo oğlum bu kız sana beni mi şikayet etti dedi. İlaçlarını neden içmiyorsun bakalım hanımefendi dedim.
Aman oğlum içince bir tuhaf oluyorum içmeyeyim dedim bende dedi. Olur mu öyle şey içmeyince daha fena olacaksın ya dedim.
Oh be oğlum tamam içeceğim dedi.sonra Seher in sesini duydum. Teşekkür ederim emre sayende içiyor artık dedi.
Bir şey değil bir şey olunca yine ara dedim. Tamam dedi ve telefonu kapattı. İçeri geçtim. Noldu oğlum kim aradı dedi. Seher anne babaanneme bakan kız dedim. Babaannene bir şey mi olmuş oğlum dedi babam.
Yok ilaçlarını içmemek için diretmişte dedim. Ah tamam o zaman kötü bir şey yok dedi babam. Kahvemi içip odama çıktım. Kitapları kontrol ettim ödev var mı diye ve olanları yapıp kapattım. Duş alıp boxer ımı giyip yatağıma uzandım. Gözümün önüne seher geldi ve gözlerim kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hayatım Benim Hikayem
Genç KurguSeher Kendine güvenemeyen bir kız yeni arkadaşlar yeni okul ve yeni bir sevgili ilk ve son sevgili Emre Hayatı hep esprili dalgalı alaylı geçer. Seherle de öyleydi yani sanırım :) Merve Arkadaşlarını canından çok seven onlar için her ş...