Matthy pov:
Ik open mijn ogen en voel een pijnlijke steek in mijn hoofd. Waar ben ik? Ik zie dat het bed naast mij leeg is en dat er ook niemand in heeft gelegen, want het is nog steeds keurig opgemaakt. Ik denk terug aan gisteravond en tot mijn teleurstelling, weet ik alles nog. Ik wrijf in mijn ogen en laat een diepe zucht vrij. Waar is Milo? Die zou toch bij mij op de kamer slapen? Niet dat het me heel veel boeit dat hij er niet is, maar het wordt toch wel een probleem als de rest naar hem vraagt. Ik pak mijn telefoon en kijk of ik een appje heb van hem, maar ik heb alleen een appje van Raoul over de camera's die ik niet moet vergeten mee te nemen, aangezien die op mijn kamer zijn belandt.Ik besluit even te gaan douchen, dus ik pak wat schone kleren die ik heb meegenomen en loop de kleine badkamer in. Ik draai de douche aan en wacht ongeduldig tot die warm is, ik stap er al veel te snel onder en het nog net iets te koude water klettert op mijn hoofd. Ik haal mijn handen een aantal keer door mijn haar en wrijf er wat shampoo in om de alcohol geur en zo veel mogelijk uit te krijgen. Ik sluit mijn ogen even en denk terug aan gisteravond, eigenlijk wil ik daar helemaal niet aan denken, maar het gaat bijna automatisch. Waarom zoende Milo me terug? Hij haat me toch? Er is gisteren geen normaal woord uit zijn mond gekomen naar mij toe en 's avonds veranderde ineens zijn hele houding. Is dit een spelletje ofzo? Milo valt helemaal niet op mannen. Ergens wil ik weten wat er was gebeurd als ik verder was gegaan, maar ik weet dat ik hem moet ontwijken, wil ik Julia terug kunnen krijgen.
Na een tijdje zet ik de douche uit en snel trek ik mijn kleren aan, waarna ik weer op mijn bed ga zitten. Ik open de chat met Milo en twijfel of ik moet vragen waar hij is. Ik lees onze laatste berichtjes terug, een ruzie, uiteraard. Ik lees alle appjes terug en ik voel een traan over mijn wang lopen, ik zou willen dat we terug konden naar onze vriendschap van een jaar geleden. Misschien moet ik hem toch een appje sturen?
Dan wordt er op de deur geklopt en snel veeg ik de tranen uit mijn ogen en ik doe de deur open, daar staat Raoul. "Hey maatje, ga je mee? Ons vliegtuig vertrekt over 4 uur." Ik knik en pak snel mijn spullen. "Waar is Milo? Die sliep toch bij jou?" vraagt hij als ik de deur achter me dichttrek. "Ehm, weet ik niet, ik heb hem sinds gisteravond niet meer gezien" Raoul maakt een 'oh' geluidje en we lopen samen richting de lobby van het hotel. Kutzooi, de rest heeft hem dus ook niet gezien?
Als we beneden komen, zit Koen op een bank die in de lobby staat, Rob is nergens te bekennen. Koen zit een beetje te scrollen op zijn telefoon, terwijl hij bijna in slaap valt. "Hey Matt, goed geslapen?." mompelt hij. "Mwah, jij? Drukke nacht gehad?" vraag ik, hij lijkt het niet echt te registreren, maar hij knikt half, waardoor ik zachtjes grinnik. Dan horen we een hoop kabaal uit de gang komen en daar komen Rob en Milo lachend aangelopen. "Mogeh jongens!" Milo steekt blij zijn hand op, waardoor Rob hard lacht. "Ik denk dat Milo terecht is." lacht Raoul zachtjes. Ik trek Milo aan zijn arm een stukje weg van de anderen "waar de fuck was jij?" fluister ik, hij haalt lachend zijn schouders op "gaat jou het aan." antwoord hij en loopt daarna weer terug naar Rob en Raoul. Ik plof naast Koen neer op de bank en hij valt vrijwel direct tegen mijn schouder aan. Ik pak mijn telefoon en scrol wat door mijn Insta terwijl we wachten op de taxi die ons naar het vliegveld brengt.
Milo pov:
Matthy heeft de hele rit in de taxi niks gezegd. De enige die je hoorde waren Rob en mij, aangezien Rob de enige was die nog een beetje energie had. Ik besloot er maar gewoon in mee te gaan aangezien ik niet wil dat iemand door heeft wat er tussen mij en Matt aan de hand is. Koen en Matthy zijn allebei in slaap gevallen en Raoul zit afwezig voor zich uit te staren.In het vliegtuig valt iedereen snel in slaap, behalve Matthy. Ik probeer een blik met Matthy uit te wisselen, maar hij draait zich expres helemaal de andere kant op. Ik laat me onderuit in mijn stoel zakken, nu zijn het alleen mijn gedachten en ik en mijn gedachten maken me moe, heel erg moe. Wat moet ik hier nou weer mee?
------------------------------------------------------------------------------------------
'Bad ideas make the best memories.'
Zorg goed voor jezelf 💗
xx
JE LEEST
Wat wil je van mij
Fanfiction"Ja, het is echt waar, de bankzitters gaan samenwonen!" schreeuwt Koen naar de camera terwijl hij in zijn handen klapt. Ik kijk naar de grond en verdwaal in mijn gedachten. Samenwonen klonk als het beste idee ooit voor iedereen, behalve voor Milo en...