Milo pov:
Het is een paar dagen later en Matthy en ik hebben elkaar zoveel mogelijk ontweken, voor hoever dat kan als je in hetzelfde huis woont. Ik zit samen met Raoul beneden op de bank voetbal te kijken, zometeen hebben we nog wat opnames voor een video. Het is gewoon een quiz vandaag, dus gelukkig niet heel vermoeiend. "Milo help effe." Rob staat met de lampen te kloten, ik sta zuchtend op. "Nou, niet te snel hoor." Rob zet lachend zijn handen in zijn zij als ik op mijn aller traagst aan kom lopen. Ik pak de lamp van Robbie over en zet hem zonder moeite op de goede hoogte. "Hoe kan jij dit nou weer wel?" Rob gooit verontwaardigd zijn armen in de lucht "Ehm....ik denk omdat ik niet uit Brabant kom." ik lach om Rob zijn gezicht en hij komt voor me staan "Moe je vechten ofzo?" hij kan ook niet meer serieus blijven en begint te lachen. "Zo alles klaar?" Matthy komt binnen lopen, maar geeft mij geen blik. Rob knikt."Waar de fuck is Koen nou weer?" vraagt Rob na een aantal minuten, ik haal mijn schouders op en Raoul schudt zijn hoofd "geen idee." "hij stond net nog onder de douche." zegt Matthy "Godverdomme, die gozer is zelfs te laat voor opnames in zijn eigen huis." hij loopt naar de trap "Koen jongeh, schiet op!" roept hij naar boven. Tien minuten later horen we dan eindelijk voetstappen op de trap "Zo daar zal je hem hebben hoor, jezus." klaag ik als hij binnen komt lopen. "Sorry mannen, deze jongen moest even douchen." grapt hij, Rob en Matt kunnen er wel om lachen, maar Raoul en ik willen gewoon beginnen.
"Dames, heren, jongens en meisjes, vandaag hebben we weer een quizje in petto, wat zijn de teams?" Koen zit aan de kop van de tafel en kijkt ons aan. Ik zit naast Matthy en roep gelijk "wisselen, ik wil bij Roel!" Matthy kijkt me boos aan "nou ik blijf zitten hoor, dus jij gaat maar daarheen." ik zucht "prima." ik sta op en kieper de stoel van Rob een stukje om, zodat hij eraf valt. Ik hoor Koen en Raoul lachen en van Rob krijg ik een schop tegen mijn kuit. "Au joh! Teringjong." ik ga overdreven op de grond liggen en pak mijn been vast. "Aansteller." roept Matthy lachend. Ik lach ook en ga daarna weer op mijn stoel zitten. Daarna beginnen we de quiz.
Na het opnemen trekken we een aantal pilsjes open. "Wie gaat er mee uit vanavond?" roept Koen die zijn biertje in de lucht houdt. Ik knik en ook Rob stemt in. "Matt? Roel?" vraagt Koen nog een keer, Matthy twijfelt, maar knikt dan toch. "Ik kan niet, ik ga naar Lieke." zegt Raoul. "Saai!" roepen Koen en Rob in koor. Godver, zit ik de hele tijd met Matthy opgescheept. Dit lijkt me wel de beste kans om me over hem heen te zetten. Ik zucht en loop naar mijn kamer, waar ik tot het eten blijf.
Raoul heeft hutspot gemaakt, gewoon simpel, maar opzich wel lekker. Alleen vindt niet iedereen dat "Ja gadverdamme, dit lust ik nie!" Rob steekt zijn vork rechtop in zijn eten en schuift het een stukje van zich af. "Rob, zeik niet en eet gewoon man." zegt Koen met zijn mond vol. Matthy is weer naast me gaan zitten, net zoals vanmiddag, ik heb geen idee wat die vent nou van me wil, maar ik negeer hem zoveel mogelijk. Hij stoot expres iedere keer tegen met zijn arm tegen de mijne aan als hij een hap in zijn mond stopt en na de zoveelste keer ben ik er klaar mee "Matt bro, kap eens." zeg ik geïrriteerd. "Ja kan ik er wat aan doen dat jij zo breed zit, ga lekker aan de andere kant zitten dan." antwoord hij, ik rol met mijn ogen en schudt mijn hoofd terwijl de rest dubbel ligt van het lachen. "Ja daar ben ik het mee eens Milo." zegt Rob, die aan de andere kant van mij zit. Matthy irriteert me echt mateloos.
Na het eten maken we ons allemaal klaar om weg te gaan, behalve Raoul natuurlijk. Hij gaat dan ook eerder weg dan wij "Doei jongens, wees voorzichtig vanavond en vlieg elkaar niet in de haren alsjeblieft!" roept hij voor hij de deur achter zich dichttrekt. "Neukze!" roept Matthy terug. Ik hoor Koen vanuit zijn kamer lachen. Twintig minuten later zitten Rob, Matthy en ik op de bank te wachten op niemand minder dan, jawel, Koen natuurlijk. "Koen wij gaan hoor." roept Rob, hij staat op en pakt zijn autosleutels. Matthy en ik lopen achter hem aan naar zijn auto. "Ik ga voorin!" roept Matthy, op dit moment irriteert alles me aan hem. Ik ga achterin zitten en trek de deur hard dicht "Ey maat, voorzichtig met m'n auto." zegt Rob als hij ook voorin instapt "Is toch maar een leasebak joh." lach ik. Rob start zijn auto en rijdt naar het hek, dan komt Koen naar buiten gerend en trekt de deur open "Hallo, wachten we niet meer of hoe zit het?" Ik lach en Koen doet snel zijn gordel om. "We hebben bijna een half uur op je gewacht man." zegt Matthy, ondertussen trapt Rob het gas hard in "Rob ik wil nog wel levend thuiskomen hé." zegt Koen "Ja als jij nou iets minder praat en iets meer op tijd komt." antwoord Rob. "Oei, burn." Matthy kijkt Koen lachend aan.
We lopen een beetje door de straten en dan duiken we een club in. Het is er gezellig en lekker druk. Ik denk aan de avond in Engeland, sindsdien ben ik niet meer uit geweest. We lopen naar de bar en bestellen een aantal drankjes, die snel achterover getikt worden. Daarna gaan er ook nog wat shotjes in en al snel zijn we Koen alweer kwijt in de menigte. Ik zie een stukje verderop een meisje alleen dansen, ik staar even naar haar, dat ik zowel op mannen als op vrouwen val, geeft me in deze club dubbele kansen "Milo ga ervoor man, ze kijkt de hele tijd naar je." gilt Rob in mijn oor. Ik kijk Rob aan en hij geeft me een bemoedigend knikje, daarachter staat Matthy tegen de muur aangeleund. Het liefste zou ik met hem dansen, maar ik moet accepteren dat hij mij niet wilt. Ik tik nog een shotje weg en dan loop ik op het meisje af en niet lang daarna staan we samen te dansen.
Door de alcohol gaat het dansen iets soepeler en ik kijk in haar ogen, ze heeft mooie, lieve bruine ogen die ook recht in de mijne kijken en daarna afdwalen naar mijn lippen. Het zou de perfecte wraakactie zijn op Matthy. Ik zie dat de dame voor mij twijfelt, even kijk ik naar de bar, waar Rob en Matthy nog steeds staan en als ik zie dat Matthy mijn kant op kijkt, druk ik mijn lippen op die van de meid voor mij, al snel veranderd het in een tongzoen, waar vooral alcohol te proeven is. Na even trekken we terug en ze kijkt me lachend aan "Hoe mag ik je eigenlijk noemen?" schreeuwt ze over de muziek heen "Milo!" schreeuw ik terug "En jij?" nog voordat ze iets terug kan zeggen, word ik heel hard aan mijn arm getrokken "we gaan!" hoor ik iemand roepen. "Sorry!" roep ik naar het meisje waarvan ik dus nu nog steeds de naam niet weet, ze blijft verbaasd achter op de plek waar we net nog tegen elkaar aan stonden.
Ik word door de menigte heen getrokken "Gozer wat doe je nou? Ik had het net leuk!" woede giert door mijn lijf, zeker als ik zie dat Matthy degene is die mijn avond verpest, ik wil verdomme gewoon dat hij me met rust laat als hij zo nodig wil doen alsof er nooit iets tussen ons is gebeurd. Eenmaal buiten, word ik in een steegje hardhandig tegen de muur gedrukt. "Ik kan beter aan jou vragen waar je mee bezig bent!" word er tegen mij geschreeuwd. "Hoe bedoel je?" ik kijk hem boos aan. Ik heb oprecht geen idee waar hij het over heeft, maar dat kan ook komen doordat ik dronken ben. "Ik zag je heus wel kijken toen je bij die chick stond." Matthy verstevigt zijn grip op mijn armen. Ik grijns een beetje, ik wist het, hij is gewoon jaloers. "Dus? Jaloers?" mijn grijns word groter. Ook Matthy is compleet van de kaart, aangezien hij niet heel scherp uit zijn ogen kijkt, hij kijkt even om zich heen en drukt dan zijn lippen ruig op de mijne, ik weet dat ik het niet zou moeten doen, maar toch zoen ik terug.
Hij drukt zijn heupen tegen de mijne, wat mij zacht laat kreunen, wat Matthy weer de mogelijkheid geeft om zijn tong in het spel te brengen. Ik moet eerlijk zeggen dat dit veel beter is dan met het meisje waarmee ik net binnen stond, toen kon ik namelijk alleen maar aan Matthy denken. Ik bedoel, haar ogen waren mooi, maar niet die van Matthy en haar lichaam zag er perfect uit, maar het was gewoon niet Matthy. Ik leg mijn handen op Matthy zijn kont en knijp en zachtjes in, waardoor Matthy nu een kreun vrijlaat. Onze tongen vechten om dominantie, maar ik ben veel sterker aangezien Matthy veel verder van de kaart is dan ik, ik draai ons om, waardoor hij nu met zijn rug tegen de muur aangedrukt wordt. Dan horen we de stemmen van Rob en Koen door de straten galmen, Matthy duwt me hard van zich af, waardoor ik bijna achterover op de grond belandt, daarna loopt hij weg "Ik ga naar de rest, ga je mee of niet?" ik knik twijfelend en loop achter Matthy aan. Die jongen maakt me gek.
------------------------------------------------------------------------------------------
Zorg goed voor jezelf 💗
xx
JE LEEST
Wat wil je van mij
Fanfiction"Ja, het is echt waar, de bankzitters gaan samenwonen!" schreeuwt Koen naar de camera terwijl hij in zijn handen klapt. Ik kijk naar de grond en verdwaal in mijn gedachten. Samenwonen klonk als het beste idee ooit voor iedereen, behalve voor Milo en...