11.

1.1K 28 6
                                    

Milo pov:
"Matt alsjeblieft, doe iets, doe met me wat je wil doen." hij komt dichter met zijn gezicht naar de mijne en vlak voor mijn neus stopt hij "zo wanhopig Milo?" fluistert hij tegen mijn lippen, ik zou willen ontkennen dat hij gelijk heeft, want ik ben nog nooit zo wanhopig voor iemand geweest als voor hem en zijn dominantie maakt mij alleen nog maar geiler. "Zorg er maar voor dat je het verdient, laat maar zien hoe wanhopig je voor me bent." zijn ogen zijn donker. Hij trekt me weer omhoog van het bed af en duwt me voor het bed op mijn knieën "als je naar me luistert, krijg je er misschien wel wat voor terug, begrepen?" zijn stem klinkt donker, ik knik, wat direct een stevige grip van zijn hand op mijn kaak oplevert "gebruik je woorden Milo." zegt hij streng, ik slik even "ja Matthy." antwoord ik onder een trillende zucht. Hij grijpt mijn polsen vast met één hand en houdt ze boven mijn hoofd "pijp me." beveelt hij me. Hij heeft zijn broek nog aan, dus die zal ik eerst uit moeten krijgen, godzijdank heeft hij geen riem om, wat het iets makkelijker maakt, ik probeer met mijn tanden de knoop van zijn broek los te krijgen, wat heel wat moeite kost.

Na even lukt het me en dan trek ik met mijn tanden zijn rits naar beneden, wat gelukkig een stuk makkelijker gaat, ik kijk hem even speels aan en ik merk dat hij ongeduldig wordt, wat me laat grijnzen. Ik zet mijn tanden in de rand van zijn broek en trek hem langzaam naar beneden. De bult in zijn onderbroek wordt daardoor een stuk beter zichtbaar en hoe dominant hij ook is, ik kan het niet laten om het moment in me op te nemen dat ik de oorzaak ben van zijn erectie. Als laatste trek ik zijn boxer uit, waardoor er een zachte kreun zijn mond verlaat. 

Dan duurt het hem blijkbaar allemaal net iets te lang, want hij legt zijn handen in mijn haar en beweegt zijn heupen een stuk naar voren. Ik neem hem in mijn mond en ik voel hoe hij mijn hoofd steeds verder duwt, waardoor ik kokhalzen niet kan voorkomen en er tranen over mijn wangen naar beneden lopen. "Fuck Milo-" kreunt hij zachtjes, de kamer wordt gevuld met zijn zware ademhaling en zachte kreunen. Zijn woorden maken dat ik het goed wil doen. Hij laat zijn hoofd naar achter vallen en zijn handen graven zich steeds dieper in mijn haar. Zijn kreunen worden steeds iets luider, wat betekent dat hij bijna op zijn hoogtepunt is, maar dan word ik hardhandig weggeduwt en omhoog getrokken. Hij zegt niks, maar duwt me achterover terug op het bed, hij maakt mijn riem los en trekt hem uit de lussen van mijn broek, waarna hij mijn handen aan de spijlen van het bed vastmaakt. Hij friemelt wat met de knoop van mijn broek en trekt hem dan in één ruk uit, hij gooit hem ergens naast het bed en mijn boxer volgt nog geen seconde later. 

Hij buigt met zijn hoofd naar de mijne en houdt zijn lippen naast mijn oor "je bent zo mooi Milo, al helemaal als ik de macht over je heb." fluistert hij, die woorden zorgen voor rillingen die zich over mijn lichaam verspreiden. Hij glijdt wat met zijn hoofd naar beneden en geeft kusjes op mijn borstkas, eerst zachtjes, maar dan steeds harder en ruiger, waardoor ik een kreun laat gaan "sshh" Matthy legt een vinger op mijn lippen. Dan gaat hij weer verder waar hij gebleven was, hij gaat verder naar mijn bovenbenen en kust zachtjes mijn v-lijn. Zijn vingers glijden naar beneden, over dezelfde plekken als zijn kusjes van net, bij mijn opening stopt hij even en duwt dan langzaam een vinger naar binnen waardoor ik huiver, niet veel later volgt een tweede vinger "Matt neuk me nou gewoon." kreun ik uit wanhoop. Hij grijnst en laat zich dat blijkbaar geen twee keer zeggen, want hij leunt half over mij heen en trekt de lade van mijn nachtkastje open, waar hij een flesje glijmiddel uit haalt. Ondertussen probeer ik iets van bevrediging te vinden door mijn heupen een beetje te bewegen "blijf liggen." snauwt hij dan, ik blijf direct gehoorzaam stil liggen en volg zijn bewegingen. Ik wil zijn aanrakingen maar al te graag, dat ik nu amper durf te bewegen. Hij maakt het flesje open en smeert een beetje op zijn stijve. Dan kruipt hij een stukje naar achteren en zijn ogen glijden over mijn lichaam, hij kan nu alles met me doen wat hij wil en er is niks wat ik daar erg aan vind. Hij duwt mijn benen omhoog en zet één hand naast mijn hoofd, met zijn andere hand duwt hij mijn hoofd omhoog zodat ik hem aankijk "je maakt pas geluid als ik het zeg, begrepen?" ik knik "ja." is het enige wat eruit komt. "Ja wie?" hij blijft me aankijken en ik slik even, zijn stijve drukt tegen mijn opening en zijn ademhaling is zwaar, terwijl mijn hart tekeer gaat. "Ja Matthyas." bij die woorden ontstaat er een grijns op zijn gezicht en hij duwt zichzelf zonder een verdere waarschuwing naar binnen. Een brandende pijnscheut gaat door mijn lichaam en ik bijt hard op mijn lip om geen geluid te maken. Matthy laat me even wennen aan zijn grootte en zodra ik een klein knikje geef, begint hij langzaam in en uit te bewegen. Nog steeds voel ik het branden, maar gelukkig wel een stuk minder. Zijn blonde lokken vallen een beetje voor zijn ogen terwijl hij het tempo een beetje opvoert. Ik klem mijn lippen stevig op elkaar en Matthy ziet dat ik het steeds moeilijker krijg om geen geluid te maken. "Laat je gaan voor mij schat." bij deze woorden laat ik direct een harde kreun vrij, die halverwege wordt gedempt door zijn hand, de andere jongens zijn namelijk nog steeds in hetzelfde huis, maar het interesseert me nou ook niet echt heel veel of ze ons horen of niet. "Matt please." kreun ik, meteen stoot hij een paar keer diep in me, waardoor ik een paar harde kreunen tegen zijn hand vrijlaat, verder is alleen Matthy zijn gehijg te horen, wat soms wordt afgewisseld met een paar zachte kreunen. Ik voel mijn erectie inmiddels pijn doen en kreun moeilijk, ik kan niks doen aangezien mijn handen vast zitten, maar Matthy lijkt de hint te begrijpen. Hij haalt zijn hand voor mijn mond vandaan en begint me op hetzelfde tempo als zijn stoten af te trekken. "Mh Milo je voelt zo goed om mij heen." kreunt hij. Hij stoot nog een paar keer diep en dan voel ik hoe hij me vult met zijn zaad, dan haalt zich in één keer uit me, waardoor ik pijnlijk kreun. Hij blijft me op hetzelfde tempo aftrekken als net, waardoor ik ook al snel op mijn hoogtepunt kom "Matt ik-" voordat ik mijn zin af kan maken, kom ik klaar over zijn hand. Hij likt mijn zaad van zijn hand af, maar slikt niet. Hij buigt naar mij toe en plant zijn lippen op de mijne, waarna hij het zaad langzaam in mijn mond laat spijpelen, waardoor ik nu ook mezelf proef.

Als hij terugtrekt, grijnst hij even en dan maakt hij mijn handen los, waarna ik mezelf omhoog duw "nee blijf liggen, je hebt het al goed genoeg gedaan schat." zegt hij nog voor ik verder iets kan doen. Hij staat op en loopt naar mijn kast "tweede lade." zeg ik zachtjes, hij pakt twee boxers uit de lade van mijn kledingkast en geeft er eentje aan mij. Dan raapt hij zijn kleren op en wil mijn kamer uit lopen "Matt wacht." hij draait zich om en kijkt me vragend aan. "Wil je- wil je misschien bij mij blijven?" vraag ik een beetje onzeker. Hij zucht even, maar knikt dan "oké dan, omdat jij het bent." fluistert hij. Ik glimlach breed en kruip onder de dekens, waarna ik ze voor hem openhoudt. Hij komt naast me liggen en ik sla de deken over hem heen. Zijn armen slaat hij om me heen en ik kruip zo dicht mogelijk tegen hem aan in zijn armen. "Miel draai eens om." zegt hij zachtjes, ik draai me om en ondanks dat ik zijn gezicht niet zo goed kan zien doordat het donker is, weet ik dat hij me aankijkt. Hij geeft me een kusje op mijn lippen en glimlacht dan. "Slaaplekker Milo." fluistert hij. "Slaaplekker Matt." fluister ik terug, dit is stiekem alles wat ik altijd al heb gewild.

------------------------------------------------------------------------------------------

Ehh ja, dat was dat....voor nu dan ;)

Eerste keer smut is nu toch wel een feit, maar ik weet effe niet zo goed wat ik ervan vind.

Verder heb ik niks te vertellen eigenlijk.

Zorg goed voor jezelf 💗

xx

Wat wil je van mijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu