9. Bölüm: Aım Intellıgence

24 5 0
                                    

20 dakikalık sessiz bir yolculuğun ardından babamın evine varmıştım. Babamın benim için düzenlettirdiği ve bu eve her geldiğimde uyuduğum odadan yaklaşık 3 saatlik bir uykunun ardından toplantı için karargaha gelmiştik.

Hala uykum olduğunu inkar edemezdim ancak toplantıda bulunmak zorundaydım. Karargaha geldiğimden beri 5 kupa kahve içmiş bir şekilde Selim amcanın karşısında oturuyordum. Odadaki herkes teker teker gelen telefonlar üzerine odadan çıkmıştı ve babam Selim amcaya olan herşeyi anlatmamı söylediği için sadece ikimiz kalmıştık.

Selim amca yorgun olduğumu sonunda anlamış olacak ki "Gözlerinden yorgun olduğunu anlıyorum Aden ama anlatman gerekiyor herşeyi." Dedi ve "Ama sen her şeyi bölük pörçük anlatıyorsun ve şuana kadar verdiğin bilgilerle adam gibi bir kanıya varamayız. Beni anladığını umut ediyorum." Diye devam etti. Derin bir of çekip bir elimi alnıma koydum.

Herşeyi anlattığım konusunda emindim ancak sanırım aklıma gelen fikirleri ansızın planıma dahil etmem Selim amcanın kafasını bir tık karıştırmıştı. "10 dakika mola lütfen kafam zonkluyo artık. Keskin olsa bu kadar konuşmama gerek kalmazdı Selim amca. Benim tarzıma bir türlü alışamadın sende." Dedim. Selim amca gülümserken içinden geçen küfürleri tahmin edebiliyordum. Selim amca "Peki Aden, Keskin'ciğin kadar olamadık kusura bakma." Dedi imalı bir ses tonuyla. Nereden benim Keskin'im olmuştu şimdi...

2 saat daha uzayan toplantının ardından sonunda karargahtan çıkabilmiştim. Babamı 2 defa arayıp herhangi bir geri dönüş alamadığım için aramayı bırakmıştım. Alper'e ulaşamamak da beni oldukça sinir etse de buna takılmayacaktım. Saat 23.15' di ve gün içerisinde fazla uyuduğum için uyumak istemiyordum. Telefonuma gelen bildirim sesi ile telefonu açtım.

Bildirim Serkan Bey'den gelen mesaja aitti. Bana neden mesaj atmıştı bilmemekle beraber oldukça da merak etmiştim. Mesajı açtım ve aynen şöyle yazıyordu;

- Merhaba, ben Serkan Karahan. Müsait olduğun bir zamanda görüşebilirmiyiz acaba, senin içinde uygunsa eğer?

- Sebep?
-Yani neden görüşmek istiyorsun?

- Annen ile aranda geçen konuşma hakkında konuşmak istiyorum. Eğer senin için uygun olursa.
- Eğer güvenlik açısından bir endişen varsa buluşma yerini saatini sen belirle. Ben sana uyarım.

- Şuan müsaitsen konum göndereyim.
- Müsait değilsen yarın da görüşebiliriz.

- Konum bekliyorum.

Evin konumunu attım çünkü şuan dışarıda geçireceğim saatler için kafam fazla dolu.

Ilık bir duşun ardından saçlarımı ince ince, balık sırtı modelinde ördüm. Siyah lastik tokalar ile 12 örgüyüde bağladım ve hepsini yüksek bir şekilde topladım. Siyah boğazlı yaka ince bir crop giydim. Üzerime siyah oversize bir sweatshirt geçirdim ve tekrar dolabıma yöneldim.

Çoraplarımı giydim. Ayakkabı olarak da siyah yüzeyli, beyaz bağcıklı ve beyaz tabanlı bir spor ayakkabı seçip giydim. Serkan bey gelene kadar babam, Alper ve diğerlerinin konumlarına bakacaktım. Ancak henüz AIM INTELLIGENCE sistemine girmiştim ki kapı çaldı. Sistemden çıkış yapıp bilgisayarı kapattım. Kalkıp kapıyı açtım. Elim belimdeki silaha en yakın konumda duruyordu. Elimle Serkan Bey'e içeriyi gösterdim ve "Buyurun " dedim.

KOKUNUZ BEYFENDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin