-1-

178 14 8
                                    

Altemur Komutanım(Yüzbaşım):Kapının önündeyim hazırsan gel.

Leyal(Gecem):Hazırım komutanım geliyorum hemen.

Altemur Komutanım(Yüzbaşım):Bekliyorum.

⛓️

Botlarımın bağcıklarını hemen bağladım ve çıktım.

Altemuru gördüm arabının kaputuna yaslanmış sigara içiyordu.Yanına adımladım benim geldiğimi fark etti göz göze geldik.

"Sen arabaya geç sigaramı içip geliyorum."dedi.

Kafa sallayıp araba geçtim 5 dakika sonunda sürüc koltuğuna geçti ve arabayı çalıştırdı.

"Hayat nasıl gidiyor bakalım."dedi.Bu dediğine şaşırmışdım genelde konuşkan bir insan değildi.

"İyi gidiyor komutanım işte görevler falan normal yani sizin ki nasıl gidiyor."dedim.

"Sağol Leyal benimkide iyi gidiyor.Bu arada biz bizeyken komutanım demene gerek yok Altemur desen olur."dedi.

"Tabi ki komutanım bundan sonra demem.Pardonn Altemur."diyince dudakları kıvrıldı.

Yolun sonuna kadar konuşmadık yolun akıp gitmesini izledim.

🇹🇷

Varmıştık herkes buradaydı uzun bir masa yapılmıştı ve her çeşit yemek varıdı.

"Ooo komutanlarım gelmiş hoş gelmiş."dedi neşeyle Esat.

"Hoşbulduk hoşbulduk oturalım hadi."dedi Altemurda.

Baya bi açıkmıştım ya hemen oturdum bir tanesine en başta Altemur vardı sağında ben solunda Faruk abi oturuyordu benim yanımda ise Esat,Ertuğrul ve Ömer otururken Faruk abinin yanında Barkın,Alparslan ve Göktuğ oturuyordu.

Herkes birşeyler söylemişti ortaya karışık bende tavuk çöp şiş verdim.

"Ee nasılsınız bakalım anlatın."dedi Altemur bugün bu adam da birşey vardı ama Allah bilir.

Başta yadırgadılar ama cevap Faruk abiden geldi.

"İyidir komutanım hanım,kız,görev falan derken iyi gidiyor hamd olsun.Siz nasılsınız?"

"İyidir bende aynı iş güç derken yaşıyoruz."

Diğerlerinden cevap gelmeyince bekledi ve en sonunda sordu.

"Size ne oldu da cevap vermiyorsunuz."dedi

"Komutanım siz öyle sorunca bi kaldık genelde çok konuşmassınız ya o yüzden şey ettik."dedi Alparslan.

"Ne oğlum ben robotmuyum da konuşmayayım o iş diye ciddi oluyoruz ne bekliyordun benim hiç konuşmadığımı falan mı."dedi.

"Yok estağfirullah komutanım o manada demedim ben."dedi acaleyle.

Altemur sırıtışla bakarken bir an herkes şaşırdı ama Alparlanın içi rahatladı.

Bu sıra da yemekler geldi.Herkes yemeğine tabiri caizse gömüldü.Yemekler yendi sohbet ediyorduk.

"Komutanım geçen ki ailelere ne oldu nerede kalıyorlar şuan"dedim.

"İyiler Leyal konteynır evlerde kalıyorlar şuan yemekleri sıcak suları eksik değil rahatlar şuan."dedi açıkçası içim rahatladı be civanım hep böyle iyi haberler ile gel tamam mı dedi iç ses.Ben cidden katil olacağım bu iç ses yüzünden arkadaş elalemin iç sesi kesin böyle değildir.

Nerden biliyorsun sanarsın kırk farklı insansında gördün iç seslerini.

Haklıydı maalesef.

Neyse takmayacağım seni şuan sağımda güzel komutanım var zaten.

Benimde aklımı çel tamam mı iç ses ne dedim ben az önce ya.

Ne sandın kızım benimle bir daha dalga geç görürsün gününü.

Dedi iç sesim ve ben cidden iç sesim ile belalıyım.

Tatlılarımız gelmişti künefe yanında ise rakı içicektik.

"Komutanım siz niye içmiyorsunuz?"dedi Barkın.Bu çocuğun zeka seviyesi kimseyle yarışamazdı cidden.

"Sence niye içmiyorum aslanım."diyerek elindeki zikirmatiği gösterdi Faruk abi.

"Pardon komutanım ya."dedi olayı yeni anlayan zeki Barkın.

⛓️

Yavaş yavaş kafalar güzel oluyordu.

Arkada Ankara havası eşliğinde Barkın,Esat,Ertuğrul,Alparslan ve Göktuğ oynuyordu.

Faruk abi ise önümüzde gülerek onları izliyordu saat geceye yaklaşıyordu ve uykum geliyordu artık.O sıra da yanımda bir hareketlilik hissettim yanıma baktığımda yakışıklı 3+1 omuzlu yüzbaşımı gördüm ben bu adamı çok seviyorum ya.

"Hadi gel evine bırakayım seni burada uyuma."dedi.

Ben ise Nuh diyen peygamber demeyen inadım ile "Hayır komutanım ben böyle rahatım ya.Bir adam omzunda yatırsa keşke."son kısmı sessiz söylemiştim ama duydumu anlamadım büyük ihtimalle anlamıştı.

Pis pis sırıtarak yanıma oturdu bende fursatten istifade omzuna kafamı koydum.

Kılıç TimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin