-17-

51 8 22
                                    

Hepiniz birer Türk Bayrağı'sınız. Bayrağı lekelemeyin, kirletmeyin yere düşürmeyin.

Selamünaleyküm çiçeklerimm.

Keyifli okumalar dilerimmmm.

⛓️

Kısa sürede eve geldim hızlıca kapıyı çaldım ve Kutay açtı.

"İyiler mi,Emir falan?"Emir oyuncuydu silahtır toptur tüfektir çok bilmezdi babasından ve annesinden yani korumalarından gördüğü kadarıyla bilirdi işi ezber yapmaktı ve bu işte çok iyiydi korkmuştur zaten.

"Yezra sakinleşti,diğerleri zaten biliyorsun sakinler Emir korktu ama o da şuan iyi hem yol yorgunu hemde korkunca git yat dedik uyuyor şuan.Diğerleri oturuyor."dedi.

Beraber salona geçtik Ertuğrul,Hatun yan yana Hatunun yanında Yezra ve Barkın oturuyordu.Hatun kafasını Ertuğrul'un omzuna koymuştu,Ertuğrulda kolunu omzuna atmıştı abimin bakışları hayra alamet değildi ama aynısı Yezra içinde geçerliydi.Abim tekli koltukta kafasını koymuştu ve bizimkileri kesiyordu gözleriyle.

Salona geldiğimde Ertuğrul ile Barkın kalkacaklardı ama kızlar rahatsız olmasın diye elimle otur işareti yaptım zaten yarı baygın yorgun bir şekilde yatıyorlardı ikiside kurban olurdum onlara.

"Bir sonuç var mı abim?"diye abim bana döndü kısık bir sesle.

"Var,amaçları sivil öldürmek otel ve benzeri yerlere saldırıları var Altemur devamı varsa öğrenmek için sorguya devam ediyor gelir birazdan o da."dedim ve kapı çaldı.İyi koca lafın üstüne gelirmiş. 

Kutay kapıyı açmaya gitti tekrardan bende Ertuğrula ve Barkına döndüm.

Kısık bir sesle"Kucaklarınıza alın uyandırmayın benim odama götüreceğiz."dedim ve hemen kızları yavaş bir şekilde kucaklarına aldılar abim bu sefer bana bakıyordu aman bananee.

Odamın kapısını açtım çift kişilik yatak hayat kurtarır kızları yan yana koydular başımla siz çıkabilirsiniz dedim ve kızlara döndüm üstlerindekilerle rahat edemezlerdi abimin valizinden iki tane geniş sweatshirt çıkardım abim sevmez kıyafetlerinin giyilmesini ama kızamıyordu bize ve üstlerini çıkarıp giydirdim altlarınada aynı şekilde benim eşofmanlarımdan giydirdim ve çıktım.Aynı şey bende de vardı utanmıyorduk zaten birbirimizden.

Kızlarımın üstünü güzelce örttüm ve lavaboda elimi yüzümü yıkadım.Tekrar salona geçtiğimde abim ve Altemur salonda konuşuyorlardı.Göz altları çökmüştü hepsinin.

"Kahve isteyen var mı?"hepsi kafa sallayınca mutfağa geçtim Kutayda bana yardıma geldi.

Kutay su kaynarken telefonunu çıkardı ve gülerek bir şeylere bakıyordu bende suyun kaynamasını bekliyordum.

Bir anda bana dönüp."Altemur abi ile aranda birşey mi var?"afalladım,kaldım.

Cidden kaldım çünkü beklemiyordum.

"Ne alaka ablacım?"diyerek sordum cidden ne alaka allahalla.

    
"Bakışmalar beraber gitmeler falan seni sordu.Yok yani niye soruyorsa."kıskanmayı fazla mı abarttı bana mı öyle geldi ARAMIZDA BİRŞEY YOK ULAN DAHA bende isterdim aramızda birşey olsun.

"Ne bakışması adamla işimizi yaptık geldik oğlum işte."bu sırada telefonuna gelen bildirimle tekrar telefona döndü.Asıl sende var bir haller Kutaycığım.

"Sen beni boşver sende var bir haller?"

"Ne hali abla ya normal benim işte."

"Hiç inanmadım küçük adam.Dökül bakalım."yer mi Anadolu çocuğu tabikide yemez.

"Konuşuyoruz sadece abla arkadaşım işte."%1000 yalan tanıyorum ula kardeşimi ben.

"Yalan.Doğru söyle."

"İş yerinden sevgilim işte yeni olduk çok seviyorum çok güzel adı Sevgi Yılmaz,sevgiside adı gibi saf,temiz ve güzel,soy adı kadar da yılmaz başta sevmiyordum ama o yılmadı ve beni kendisine mahkum etti abla ben bir kıza mahkum düştüm.Kalbi o kadar temiz ki abla görsen sende inanamazsın.Aşkından kör oldum o kadar güzel bir gülüşü var dünyalara bedel."dedi cidden aşık olmuştu.

"Sen aşık olmuşsun oğlum."

"Darısı sana."diyerek göz kırptı.Suları kahvenin üzerine döktüm ve karıştırmaya başladım.

"Şimdi bak diyeceğim ama söylersen birine yok olursun tamam mı?"

"Ne lafı ablam sen söyle beni bilirsin ağzım sıkı."dedi gerçekten öyleydi çok iyi yetiştirmişim be.

"Kişiyi söyledin zaten o hoş yani şuanlık iyi arkadaşız ama ileriyi bilemem."dedim ve direkt kahveyi eline tutuşturdum.Allahtan yanık elim geçmişti aklıma geldi yine bak.

"Al hadi şu kahveyi götür konu kapandı tamam mı?"

"Tamam be."dedi ve salona geçtik kahveleri verdik ve bu konu hakkında konuştuk.

Herkes mayışmıştı saat 7 ye geliyordu kızlar ve emir uyuyordu bende kafamı koltuğa koydum ve uyumaya çalıştım Ertuğrul ve Barkın uyuyordu.Abim teklide kafasını koymuştu Kutay da diğer teklideydi Altemur da yanımda kafasını koymuştu tam uykuya dalıyordum ki kafamın altına bir omuz geldi.

Mırıldanınca,yavaş bir şekilde "Sorun yok benim uyu hadi."dedi ve kafamı koyup uyumaya devam ettim.

🌸

Fikirleri alayım bölüm nasıldııı??

Sizleri seviyorum diğer bölümde görüşürüzz.💛

Kılıç TimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin