Yağmur ıslanmayana,aşk yaşanmayana,savaş savaşmayana güzel.
ŞEHİT P. Tğm. Eril Alperen Emir
Beğenmeniz dileğiyle yazmaya başlıyorumm.
⛓
"Çok sorun değil ya birşey yok o kadar kurşun yedik bu sinek ısırığı."dedim cidden öyleydi.
"Dikkat et yavrum kurşun da olsa bıçakta."dedi.
Bir dakika.
Ne!
Yavrum mu!!!!!!?????
"Ben bir lavaboya gideyim."ter basmıştı ulan.
"Tamam sen git bende devam edeyim."dedi hafif sırıtıyordu ama saklamaya çalışıyordu.
Hızlıca tuvalete girdim ve elimi yüzümü yıkadım gerisin geri mutfağa gittim.Bitirmiş mutfak masasında oturuyordu.
"Kız Leyal Altemur bir işi yapamadınız yardıma geleyim mi!?"diye bağırdı Canan abla içeriden e abi bizi yollarsanız gelemeyiz anlayın yani.
"Yok Canan abla getiriyoruz şimdi!."diyerek bu sefer Altemur bağırdı yüksek sesi sevmiyordum.
"Haydi hızlıca götürelim."dedim ve elime iki tane tabak aldım.Altemur dört tane almıştı kollarında da iki tane vardı hey maşallah kurban vereneeee.
Elimde ki iki tabağı Göktuğ ile Barkına verdim ve iki tane daha almaya geldim Altemurda peşimden geliyordu 6 tabak gitmişti 5 kalmıştı dört tane yine Altemur aldı bana da bir tane almak kaldı onu da Canan ablaya verdim ve oturdum kendi tabağımı alıp.
"Ee komutanım düğün ne zaman?"dedi sordu Esat her zaman ki zevzekliği ile Ömere.
"Bilmiyorum"dedi araları limoniydi şu aralar Asiye Hanım ile.Nişanlılardı Asiye Hanım çok kıskançtı en ufak olayda kavga çıkartıyordu bu yüzden sürekli telefonda oluyordu.
"Nasıl yani komutanım biz daha düğünde göbek atıp zeybek oynayacaktık."dedi Esat.
Ömer bu serzenişe sessiz kalıp çayını yudumlamaya başladı.
"Mehir sen hangi hastanede çalışıyordun unuttum da?"dedim.
"Merkezdeki hastanede ne oldu ki?"dedi Mehirde.Acaba Yezrayı tanıyormuydu.
"Yezra diye birini tanıyor musun?"Yezra diyince Barkın dikattini bize vermeye başlamıştı.
"Yezra BOZOK muu?"dedi heyecanla.
"Evet o tanıyor musun?"
"Tanımaz olur muyum tanıyorum çok severim kendisini kafa kız canım arkadaşım.Sen tanıyor musun?"
"Kendisi küçüklük arkadaşım olur tanımaz olur muyum küçükken ailem şehit olmadan önce aynı lojmandaydık."dedim.
"Aaa görüşüyorsunuz halen değil mi?"dedi.
"Görüşmez olurmuyuz tabikide görüşüyoruz kardeşim benim geçen gün buradaydı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kılıç Timi
RandomMerhaba bu benim ilk kurgum olucak inşallah beğenirsiniz kitap devam ediyor ve bölümler geliyor.