Tanıtım

293 19 17
                                    

Merhaba bu benim ilk kurgum olucak inşallah beğenirsiniz yazım hataları ve benzeri şeyler olursa eğer kusuruma bakmayın

🇹🇷

"Komutanım burası temiz." Sesi geldi Ömer'den

"Tamam Ömer sen diğer evleri kontrol et."Diyen Altemur komutanımın sesi geldi.

Ben de o sıra da köylülere yardım ediyordum şuan Şırnakta bir köyde yapılan hain saldırıdan sağ kalan kişileri farklı bir yere götürecektik.

Yaşlılar vardı.Hemde çok fazla bazıları yaralıydı,çocuklar da korkuyordu Ömer sağ kalan kişi var mı diye kontrol ederken yanına Alparslan gitti ve beraber kontrol etmeye başladılar.

Diğer evleri ise grup olarak bakıyorduk ben ve Altemur komutan doğu kısmında ki insanlara yardım ediyorduk Ömer ile Alparslan batı kısmınındaki insanları getirirken Faruk abi,Esat güney kısmında Barkın,Ertuğrul ve Göktuğ ise kuzey kısmındanydı.

"Leyal helikoptere haber ver gelsin."dedi Altemur komutanım.

"Emredersiniz komutanım."dedim ve helikoptere haber verdim.

Yarım saat sonra helikoptere binebilmiştik iki helikopter ile gidiyorduk.

Bir kısımda köylüler yanlarında ise Barkın,Göktuğ ve Ömer vardı.

Diğer helikopterde ise ben sağımda Altemur komutanım solumda Faruk abi önümde Esat onun solunda Alparslan sağında ise Ertuğrul vardı.

Biz tugaya giderken diğer grup hastaneye geçiyorlardı.

Faruk abi zikir çekerken Esat ile Alparslan Faruk abiye bakıp gülmeye başlıyordu.

En sonund bu durumdan sıkılan Faruk abi patladı "Ne var da gülüyorsunuz bakıp bakıp." dedi ama dinleyen kim halen gülüyorlar normal bir gülmek değil di bu hönkürmeli vurmalı bir gülmeydi ben de onların bu hallerinde kendi kendime sırıttım.

Gülmeyi bitiren ikili soluklandılar.

Anlatma işini en sonunda akıl edebilmişlerdi."Komutanım öyle bir zikir çekiyorsunuz ki içiniz geçiyor gözleriniz kayı-"diyecekken Esat dayanamıyıp tekrar güldü.

Köşede camdan dışarı izleyen Ertuğrul kimseyi takmıyordu şuan.
Yanımda oturan Altemur komutanım ise kafasını yukarı kalmışmış gözleri kapalı duruyordu.

En sonunda dayanamadı ve ikiliye patladı "İşiniz gücünüz anca goy goy oğlum bir dinleneyim dedim içine ettiniz be bir susun!" Diye bağırdı.

Komutanın sesini duyan Esat ile Alparslan bir anda put kesildi onların bu halini gören Altemur ise "Aferin böyle durun işte bizde kafa dinleyelim be"diyip tekrar aynı pozisyonuna döndü.

🐺

Tugaya varmıştık timin bizle gelen kısmı yemeklerini yiyip yatakhaneye girmişlerdi Faruk abi ise evine girmişti
evli biriydi Faruk abi bir tane kızı vardı.

Bende bahçede çay içiyordum.Bu aralar çok sıkılıyorum niye acaba,belkide bir tane yiğidimiz civanımız yoktur leyal ne dersin dedi iç ses.
Sen bi sus be ne güzel timimiz var işte ne karıştırıyorsun ortalığı be sus bi.

Gökyüzüne dalmıştım kapının oradan duyduğum ayak sesleri ile kapıya bakınca buraya doğru bütün heybetiyle gelen Altemur'u gördüm.

Ayağa kalktım hemen ve selam verdim.

Banka oturup eliyle oturabilirsin diye işaret verince oturdum ve konuşmaya başladı.

"Görevden geldiğimiz için tim ile yemeğe gideceğiz bu akşam müsaitsen akşam yedi de kapının önünde ol bende tugay da kalacağım beraber gideriz"dedi.

Kapıdan falan almalar ne oluyor size yüzbaşımm.Cidden ne biçim bir iç sessin sen konuşma lütfen.

Aşıksın dırırırırım aşıksınnnnn.Yeteeerrr.

"Olur komutanım"dedim.

Başka diyecek birşey bulamadım ve kafamı kaldırıp düşüncelere daldım.

"Leyal kalk da odana geç uyuya kaldın."sesiyle gözlerimi açtım.Yanımda beni sırıtarak kolumdan dürtükleyen Altemur vardı ve ben uyumuştum.

"Tabi komutanım."dedim ve ardından "Gözürüşürüz komutanım." Diye ekledim.

"Görüşürüz Leyal." Diyince o da odama geçtim.

🇹🇷

Saat altıydı çok birşey yapmıyacaktım zaten makyajdan anlamazdım açıkçası sevmemde zaten.

Yatağımı topladım,lavoboya girdim elimi yüzümü yıkadım ve dolabımın karşısına geçtim elbise giymediğim için pantolon kazak gidecektim altıma siyah jean üstüne de oversize asker yeşili kazak geçirdim saçımı da bağladıktan sonra hazırdım.


⛓️

Tanıtım bölümüdür.Okundukça yeni bölüm gelecektir.



Kılıç TimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin