Kanını taşıyandan başkasına inanma!
Gazi MUSTAFA KEMAL ATATÜR
⛓️
"Merhaba gençler.Leyal deseydin keşke geleceğini benim Mehiri de getirdim."dedi Faruk abi.
"Ani gelişti abi normalde gelmeyecektik pasta yaptık büyük oldu bende getireyim hemde arkadaşlarımla tanışırsınız diye gelelim dedik."dedim.
"Pasta mı nerde hani."dedi Alparslan.
"Sakin oğlum bir dur bekle."Altemur konuşunca bakışlarımı ona çevirdim.Ne güzel de demişti kurban olduğum.
"Git tabak çatal getir bıçak ile kesip yiyelim."dedim.
İki dakika da gelmişti hemen.
"İlk bir tanışalım."dedim.Hatunu göstererek."Bu Hatun 28 yaşında avukat."dedim ve "Bu da Yezra o da aynı şekilde 28 yaşında doktor."dedim Yezrayı göstererek.
"Sizde kendinizi tanıtın."dedim time doğru.
"Merhaba ben Faruk Demir 45 yaşındayım evliyim bir kızım var az önce demiştim Mehir eşimde Canan."dedi Faruk abi.
"Ben Ömer Kocayiğit 29 yaşındayım nişanlıyım."dedi.
"Ben Esat Yıldız 28 yaşındayım sapım."dedi gülerek.
"Ben Alparslan Kaya 28 yaşındayım."
"Ben Ertuğrul Polat 30 yaşındayım tekim."
"Ben Göktuğ Yüce 29 yaşındayım tekim."
"Ben de Barkın Savaşkan 28 yaşındayım tekim."
"Ben Altemur Taşkıran 30 yaşındayım."dedi o da Alp gibi tek yada sevgilisi olduğunu atlamıştı acaba sevgilisi varmıydı bence yoktur ya gerek duymamıştır söylemeye.
"Tanıştığımıza memnun olduk."dedi kızlar.
Bizimkilerde senkron bir şekilde "Bizde."dediler.
"Ee komutanım hadi pasta."dedi Alparslan.
Daha fazla bekletmemek için pastayı çıkardım ve kesmeye başladım.Kestikten sonra herkese dağıttım ve tek boş kalan yere Altemurun yanına geçtim karşımda Ertuğrul yanında Hatun.Hatunun yanında Yezra onun yanında ise Barkın vardı.
"Eline sağlık çok beğendim Leyal."dedi Faruk abi.
"Afiyet olsun abim."dedim.Ve kulağımın altında ki nefes ile irkildim.
"Eline sağlık çok beğendim sen mi yaptın?."dedi Altemur fısıldıyarak.
"Afiyet olsun komutanım kızlar ile yaptık."dedim.
Karşıma baktım ve Barkı'nın Yezray'a Ertuğrul'un ise gizlice Hatuna baktığını gördüm hatta süzüyorlardı resmen!
Benim onlara baktığımı görünce hemen bana baktı Ertuğrul gözümü kısarak ona baktım ve 'Hayırdır' manasında kafa salladım o da bana aynı şekilde baktı ve önüne döndü.
"Elinize sağlık Leyla komutanım bayıldım çok güzel olmuş."dedi Alparslan.
Yarabbimmm!!!
"Leyal,Alparslancım Leyal."dedim dişlerimi sıkarak.
"Pardon pardon Leyl- Aman Leyal komutanım."dedi.
"Ee sen bi şarkı mı söylesen Ertuğrul gitarını alıp."
"Tabi abi."dedi Ertuğrul ve gitarını almaya gitti.
Faruk abi saz Ertuğrul ise gitar çalıyordu ama sazı eve bıraktığı için büyük ihtimalle Ertuğrul'a şarkı demişti.
Kızlar şaşırmıştı normalde askeriyede saz çalınıp türkü söylenirdi bende açıkladım olayı ve Ertuğrul geldi yerine oturdu.
"Ne çalayım?."dedi bize bakarak.
"Sezen Aksu-Vay çalabilir misin?."diye sordu Hatun merakla.
"Tabi ki eşlik eder misin?."dedi Ertuğrul da.Bu adam iki dakika da kedi oldu kibarlıklarına bak ya.
"Oluur."dedi Hatun da sevinçle ve çalmaya başladı Ertuğrul.
Vay,yine mi keder?
Ama artık yeter!
Yine kapı da kara geceler
Vay,çileli başım
Ortasında kışın
İyice beterDediler ve şarkıyı sonlandırdılar cidden Ertuğrul'un sesi çok güzel di Hatun'un da güzel olunca iyi bir iş birliği yapmışlardı.
"Ağzınıza sağlık."dedi Esat.
"Ağzınıza sağlık çocuklar çok beğendim kusura bakmayın ben gideyim öğle namazını kılayım hem."dedi Faruk abi.
"Allah kabul etsin."dedik.
"Allah'a emanet ol Faruk abi bizde gidelim."dedim.
"Sende Leyal görüşürüz."dedi ve gitti
"Tim Allah'a emanet olun biz gidiyoruz."dedim ve pastanın kabını posete koyarken gördüm herkes telefondaydı şuan duymamışlardı.Hatun,Ertuğrula nurmarasını verirken Yezra ise Barkına veriyordu!.
"Tim biz gidiyoruz haydi Allah'a emanet."dedim.
"Sende Allah'a emanet ol Leyal görüşürüz."dedi Altemur.
Diğerleri de görüşürüz diyince çıktık ve arabaya doğru yol aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kılıç Timi
RandomMerhaba bu benim ilk kurgum olucak inşallah beğenirsiniz kitap devam ediyor ve bölümler geliyor.