Türk milleti her zaman okur, öğrenir, araştırır. Çevresine örnek olur, yardım eder her fırsatta.
Selaaaaaammmmmmm.
Nabersinizzz ben geldimmm.Keyifli okumalar çiçeklerimm.♥️🌸
...........
Kollarımın altında bir beden vardı ve ona sarılıyordum.Üstümde kollar vardı birde ferahlatıcı mentol erkek kokusu.Bıraksalar bu kokuyu solumak isterdim ki abimler vardı.Kolların bana daha çok sarılmasıyla biraz daha mayıştım.
⛓️
Kolumdan dürtlüyordum.Lan kolum acıyordu bir anda bana dokunan kolu tutup ters çevirdim.
"Ananı-"diyen Kutayın sesini duydum hızlıca bıraktım.
"Lan it-"diye kızmaya başlıyordum ki yattığım yerden elini ağzıma kapattı.Halen Altemur'un göğsünde sarılı bir şekildeydim.
"Bir sus da kalk hadi abim uyanırsa boku yersin abla."dedi fısıldayarak.
"Doğru konuş lan kalkıyoruz tamam hadi."bende aynı şekilde konuştum.
Ertuğrul ve Barkın uyuyordu saat 10'du abim tatilde diye geç kalkardı ama ne olur ne olmaz Allahtan Kutay uyandırmıştı.Ulan bücür kedi olalı bir fare tuttun lan.
Ben halen mengene gibi Altemur'a sarılıydım ben bıraktıça o sıkıyordu.Sanki.Sanki hiç bırakmak istemiyormuşcasına.Derin ve bir o kadar korku dolu nefesler alıyordu ama kendini dizginliyordu.
"Altemur.Altemur."diye sessiz bir şekilde konuştum biraz daha sıktı.Sal ulan artık aaaa abim var ya.
"Ne-?!"diye sesli bir tepki o verecektiki bu sefer ben elimle ağzını kapattım.Allahtan Kutay gitmişti bu halimizi görmüyordu ağzına kırk yıl maskara olurdum.
"Sessiz ol.Niye beni sardın ya bırak beni."dedim ve kollarını üstümden çekti hiç çekmek gibi bir gayesi yoktu ama neyse.
"Ne oldu,uyusana."dedi o da sessizdi.
"Abim uyanacak bizi böyle görmesin laf eder."
"Ne diyecek sanki güzelim boşver uyu hadi."
"Altemur komutanım!."dediğim zaman anlamıştı o da ve yanımdan kalkıp gitti lavaboya gitti.
Ben de isterdim şöyle saatlerce beraber yatalım da işte adamlar var be.
Hemen mutfağa gittim ve birşeyler hazırlamaya başladım.Sonrasında sırayla Kutay ve Altemur geldi onlarla da beraber el birliği ile sofrayı kurduk Kutay,Emiri ben kızları uyandırırken Altemur Ertuğrul,Barkın ve abimi uyandırıyordu.
Kapıyı yavaşça açtım ve sessizce kızların yanına gittim ikiside birbirine sarılmış yatıyordu.İkisininde yanaklarına ikişer öpücük kondurdum.
Gülerek gözlerini hafif aralamışlardı.Daha daha tatlı geldikleri için bu sefer kocaman güzelce iki öpücük kondurdum.
"Güzelliklerim kalkın bakalım sabah oldu yemek yiyelim."dedim.
Onlarda beni yatağa aralarına çektiler ve bana sarıldılar ikiside itiraz ederek."Hayır ya."diyen Yezra'ya karşı."Biraz daha."diyen Hatun vardı.E ben bunları yerdim böylee.
Hemen aralarından ayrıldım çok güzeldi sıcaktı mayışmıştım şimdiden ama aralarından ayrılıp gıdıklamaya başladım ikisinide.
"Ya tam-tamam durr."diyordu Hatun ama devam ettim.Kızlar gülüyordu halen.
"Tamam tamam kalk-kalktık hadi."dedi Yezra da ve hemen kaçtı.
Hatunun yanağına tekrar öpücük kondurdum ve zorla yataktan çıkardım.
❣️
Herkes uyanmıştı.Haberlerse dünki baskın vardı.Emir ünlü bir oyuncu olduğu için onun hakkında da bir sürü haber vardı.
"Ben adamı biraz daha sorguladım biliyorsunuz ya da bilmiyorsunuz ama."diyerek Altemur söze girdi."Bir tane binbaşı varmış ve bir nevi baskının yarısı o binbaşıyı öldürmek için yapılmış."diyerek sözünü bitirdi.Binbaşı mı?
Benim,Kutayın,Emirin ve kızların bakışları abime döndü.Abimde bize bakıyordu.Altemur ve diğerleri şaşırmış bir şekilde abime dönünce Altemur şaşkın halinden çıkıp.
"O binbaşı sen misin?"diyerek sordu.
"Evet benimde kimmiş bu adamlar?"diyerek rahat tepki verdi çok düşmanı vardı ama yakından ikinci oluyordu.Ben,Hatun,abim ve Kutayın beraber olduğumuz zaman da aynı şekilde bir tane daha baskın vardı.
"Serdal diye birisinin adını verdiler.Yardımcısıymış herhalde ele başlarında 'Dazzle'diye biriymiş."
Abim"Göz kamaştırıcı."diyerek mırıldandı.
"Ne?"dedim.
"Göz kamaştırıcı.Anlamı.Adamın fantazisisi gibi birşey esirlerinin gözlerine ışık vuruyor ve işkence ediyor.Yakalayacak raddeye gelmiştik ama kaçtılar."dedi abim cidden ilginçti.
Ve asıl soru abimin orada olacağını kim haber vermişti kim biliyordu?
🇹🇷
Bölüm nasıldııııı??
Dazzle peki?
Beklemede kalın güllerim yakında yeni bölüm gelecekk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kılıç Timi
RandomMerhaba bu benim ilk kurgum olucak inşallah beğenirsiniz kitap devam ediyor ve bölümler geliyor.