Şehidin helvası sizin ocakta kavrulmadığı sürece,size.Hep tatlı gelecek.
Şehit annesi.
🤍
"Napıyorsun abi işler nasıl?"dedi Bala.
"İyi gidiyor Bala'm siz napıyorsunuz?"
"Kimle konuşuyorsun sen bakayım?"diye farklı bir ses daha geldi.
"Berka bir dur ya abimle konuşuyorum."dedi Bala bezgin bir şekilde.
"Abiiiiiiii napıyorsunn?"dedi bu sefer Berka herhalde telefonu almıştı Bala'dan.
"Sakin prenseslerim sakin.İyiyim abim siz napıyorsunuz?"
"Okula gidiyorum geliyorum abi ya başka ne yapacağım karne günü geldi farkındasın değil mii?"diyerek kurnaz bir şekilde konuştu Berka.
"Bilmezmiyim abim bilirim tabii ne istersiniz?"dedi Altemur da ve güldü.Kurban olduğum ne güzel de gülüyorsun.
"Abi Beşiktaş maçına götür biziii."dedi Berka.Görümcelerde beşiktaşlıysa sorun yok bizim kaderler birleşmiş Altemuuurrr bir sen eksiksin.
"Gideriz prenseslerim."dedi Altemur sevecen bir tavırla kardeşlerini çok seviyordu her halinden belliydi.
"Annem babam abim falan ne yapıyor abisinin gülü."dedi bu sefer maşallah 4 kardeşleri neyse bizde 3 kardeştik sorun yok şuanlık.
"Ver şu telefonu salak."dedi bu sefer Bala ve boğuşma sesleri geliyordu.
Altemur bu sefer bana döndü ve "Sen hangi takımlısın ya da tutuyor musun takım?"dedi.
"Ben de beşiktaşlıyım."dedim.Kızların boğuşma sesleri durmuştu ve dinliyorlardı herhalde.
"Abi o kız kim?"dedi Bala kıskanç ve sorgulayıcı bir tonda.
"Evet abiciğim o kız kim?"dedi bu sefer Berka'da aynı tonda.Sakin olun colwn dawn baby.
Altemur bana bakarak"İş arkadaşım."dedi ama öyle olsakta başka birşey de olabiliriz yavrum.Öyle bakıyorsun yani benden söylemesi icraat severim ben.
"İnanasım gelmedi sen bi gel o zaman daha daha detaylı konuşalım abiciğim tamam mı?"dedi Berka.Ne bitmez bir yol lan yeterrrğğ kurtarın beni lütfenn.
"Aynen bakarız şu ev halkı napıyor elli kere sordurdunuz bana?"artık söyleyin valla bende merak ettim be.
"İyiler abi annem börek yapıyor babamda namaz kılıyor abimde işte uğraşıyor."dedi Bala.
Eve yaklaşıyorduk yavaştan Allah'a şükür."Abim ben sizi sonra arayayım tamam mı?"dedi.
"Tamam abiim hadi görüşürüzzz öpüyorum kocaman."
"Bende öptüm abim herkese selam söyle görüşürüz."dedi ve kapattı.
"Sende gelir misin?"what dedin gülüm.Nereye geliyorum lan.
"Nereye?"
"Beşiktaş maçına bende beşiktaşlıyım kızlarda hem tanışırsınız."yakında istemeye gelecek benden söylemesi evlilik görüyorum hocaaammm.
"Bilmem ki şimdi rahatsız olmasınlar."dedim ne diyeyim Allah aşkına.
"Yok severler yeni insanlarla tanışmayı sosyal kişilikleri var ikisininde."
"Peki o zaman sen söylersin vakti gelince gideriz."
"Tamam.Geldik bu arada."dedi.E haklı çocuk hadi ben evime.O kadar getirdi bir evime davet edeyim ya yazık adama.Yağmur yağmaya başlamıştı yoldayken ıslanacaktık az birşey.
"Sende gelsene kahve yapacağım içeriz istersen eğer?"dedim tereddütle hayır da diyebilirdi.
"Olur ben arabayı park edeyim beraber gireriz."dedi ve arabayı park etti.
Araban indik ve yürürken Allah'ın belası araba hızla geçti LAN ETRAF ZATEN ISLAK Bİ DUR BE.
Lan.
Altemur'a bütün su gitti.
ALLAHIM SEN BANA YARDIM ETTTTT.
Yavaş yavaş Altemur'a döndüm adamın heryeri ıslanmıştı.
"Hay amına koyayım ya ben böyle şansın."dedi ve 'oy elhamdürillah'diyen kadın gibi yüzünü temizledi.
"Pardon küfür ettim alışkanlık oldu."dedi.Olm senin o kibar kalbini yerim lan.
"Sorun yok da hemen eve gidelim de sen kuru hasta olursun hava buz gibi."kocamıda düşünüyorum yaniii.
"Peki sense daha fazla ıslanma hadi."
🤍
Abim ve Kutay ara sıra buraya geldikleri için bir kaç kıyafet vardı giymedikleri onlardan bir tane tişört buldum adam resmen duş almıştı araba yüzünden.
"Sen geç odaya ben geliyorum."dedim ve elimle kendi oda mı gösterdim oradan misafir odası gibi olan yere geçtim ve dolaptan tişört ve eşofman aldım.
Geri odaya gittim ayakta duruyordu yatak ıslanmasın diye herhalde ne kadar da düşünceli ya.
"Al bunu giy üzerine hırka da getireyim."dedim.
Arkamı döndüm ve tam kapıyı kapatıcakken yeniden açmam gerekti eşofmanı vermemiştim ama ne göreyim.
Üstünü çıkarmış elinde giyeceği tişörtle ben dönünce bana bakan bir adet Altemur.
Allahım.
Yardım edin yanıyorum.
Help meeeeee.
...........
Bölüm nasıldıııı fikirleri alalım güllerrimmmmmm??
Diğer bölümde görüşmek üzereee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kılıç Timi
RandomMerhaba bu benim ilk kurgum olucak inşallah beğenirsiniz kitap devam ediyor ve bölümler geliyor.