-22-

21 4 58
                                    

Selamlar uzun bir aradan sonra bölüm atmaya başlayınca hızımı alamadım diğer bölüme başladım.

Keyifli okumalar dilerimm.

⛓️

"Bende sizin askeriniz olarak birşey olmadığını söylüyorum komutanım."diyerek kafa tuttum.

"Komutanın olarak inanmıyorum benden kaçman normal değil,birşey söyledim?"

"Sen-"dedim ve kaldım.Söyleyemiyordum.

"Evet ben,söylesene Leyal hadi."

"Sen bana şey dedin işte."

"Ne dedim?"cidden hatırlamıyordu ne dediğini ve ne yaptığını.

"Birşey itiraf ettin."dedim artık anlaması lazımdı.

"Bir dakika ne? Nasıl? Neyi itiraf ettim?"diye ardarda sormaya başladı.

"Büyük birşey ikimiz içinde."söylemek istiyordum ama diyemiyordum Allahım.

"Leyal uzatma söyle Allah aşkına ne demişim ikimiz içinde büyük olabilecek birşey."

Ya adam sen ne dediğini bilmiyorsun bu kadar rahatsız bi bekle de kendimi hazırlayayım.

Derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım,
"Altemur sen,bana aşık mısın?"diyerek sordum Allah kahretsin konuşmayı unutmuştum.

"Ne? Ne alaka?"diyerek afalladı.

"Dün beni öptün ve bana aşık olduğunu söyledin."

"Ne!?"diyerek kaldı.Şok olmuştu ve adama ter basmıştı.

"Nereden öptüm?"yavaş yavaş hatırlıyordu çünkü gittikçe terliyordu.

"Dudağımdan."

Adama ikinci bir şok gelmişti.

"Ee-"
"Leyal söyleyeceğimi söylemişim yapacağımı yapmışım zaten seninde gönlün varsa eğer aramızdaki bağı biraz daha üste aşka çıkarabiliriz?"dedi.

Bir dakika ben şimdi çıkma teklifi mi almıştım.Allahım bu günleri de mi görecektim.

İçimden sarılma isteği geldi bu da bir nevi teklifini kabul ettiğim anlamına geliyordu.

Boynuna sarılınca o da ellerini belime sarmıştı.Kulağına fısıldayarak,

"Teklifini kabul ediyorum yüzbaşım."

Beni havaya kaldırarak havada bir tur döndürmüştü.

Tam o sırada kapı çaldı.Allah kahretsin en güzel anda kim bu lan?

Altemur beni hemen yere indirip kendine çeki düzen verdi.Bende aynı şeyi yaptıktan sonra kapı yavaşça açıldı.

Esat gelmişti.Allah seni ne yapmasın Esat en güzel anı bozmuştu.

"Şey komutanım kusura bakmayın çay alacaktım bozdum herhalde sizi."

"Ne diyorsun oğlum al çayını git hadi."Altemur ters bir şekilde.

Esat hızlıca çayını koyup adeta içeri kaçtı.

"Şuan havalara uçmak istiyorum bu cüsseyle."dedi Altemur hafif gülüp kaslı vücudunu gösterirken.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kılıç TimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin