Ey genç Türk kızı,istedikten sonra her şeyi başaracağına inanıyorum.
Hüseyin Nihal Atsız
⛓
Mutfaktan gelen tıkırtıarla uyandım.Saate baktım ve 9 olduğunu gördüm kızlar erken kalmışlrdı belliki.Koltuktan çıkıp mutfağa gittim ve düşündüğüm gibi kızlar kahvaltı hazırlıyorlardı.
"Günaydın balım."dedi Hatun.
"Günaydın bal küpüm."dedim.
"Günaydın canım."dedi Yezra.
"Günaydın gülüm."dedim Yezraya da.
"Erkencisiniz normalde olsa 1 de anca kalkıyorsunuz."dedim onlara bakarak.
"8 de kalktık ya sürpriz yapalım dedik dün yorulmuştun yemekler falan."dedi Hatun.
"Evet bak sana pankek yaptık omlet yaptık domatesten çiçek bile yaptık."dedi Yezrada.
"Domatesten çiçek mi." diyerek gülünce onlarda güldüler.
"Yardım edilecek birşey var mı?"dedim.
"Yok kuzum sadece çayı alıp getirirsen yeterli bizde bunları götürelim."dedi Yezra.
"Eee nasıl işler?"dedim
"İyi gibi ya bir tane dava var anne ve baba arasında anne işte çocuğu boğmaya çalışıp çöpe atmış yoldan geçen biri görmüş kadını izlemiş falan onunla uğraşıyorum içim acıdı ya bebeğe daha 3 aylık birde."dedi Hatun.
"Yazık cidden ya insanlar o kadar acımasız ki sevmiyorum."dedim.
"Cidden ya nasıl yapabilmiş böyle birşey anne yüreği nasıl kaldırmış bunu."dedi Yezra da duygulanmıştı.
Bu negatif enerjiyi atmak istediğim için "Pasta yapalım mıı?"dedim.
"Ay ciddi misinn yapalım ne zamandır istiyordumm."dedi Hatun sevinçle.
"Valla ya tatlı istedi benim de canım siz öyle istekli olunca."dedi Yezra da.
🎂
Kahvaltımızı yaptıktan sonra etrafı toplayıp pasta yapmaya başladık.Pastanın kekini yapmıştık pişmesini beklerken ben süsleri Yezra ile hazırlarken Hatun kakaolu krem şanti yapıyordu.Süsler çok güzeldi.Yezra ile benim burnuma kakaolu krem şanti sürülmesi ile arkamıza döndük tabi kii Hatun yapmıştı ben de burnumun üstündeki krem şantiyi alıp Hatunun burnuna sürdüm.
Hepimiz çok komik duruyorduk ve birbirimize gülmeye başladık.
"Lan fırında kek kaldı!."dedim bir an.
"Aaa biz onu unuttuk ya."dedi Yezra.
"Ay kız yanmasın hemen alıyorum."dedi Hatun.
Hemen fırından keki aldık ve soğuması için koyduk sırada kakaolu krem şantide buzdolabında duruyordu çikolatalı yapıcaktık o yüzden kek de kakaoluydu ve çikoatalar ekleyecektik onlar soğuyana kadar üçümüze de içecek koyup masaya oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kılıç Timi
RandomMerhaba bu benim ilk kurgum olucak inşallah beğenirsiniz kitap devam ediyor ve bölümler geliyor.