Türk olmayı her omuz, her baş, her yürek kaldıramaz.
Diğer bölümle karşınızdayızzzzz keyifli okumalar dilerimm.
⛓️
Kolumu vurdum ya rüyada acı hissediliyor mu lan.
........
Yanımda ki hareketlenme ile gözü mü açtım ve benim odam dışında bir yer olduğunu şimdi anladım yavaşça kafa mı kaldırdım ve kimi göreyim.
ALTEMUR'U
Ben niye bu adama mengene gibi sarılmıştım.Ayrıca o beni mi izliyordu kafasını niye bir anda attı lan.Uyumuyordu belliydi ama ben buraya nasıl geldim.
"Uyumadığını biliyorum anlaşılıyor iyi rol yapıyorsun ama ben anlarım.Sen beni mi izliyordun?Ve ben buraya nasıl geldim?"
"Ben ne bileyim buradaydın 5 dakika falan oldu bende uyanalı zaten seni de izlemiyordum.Kalk hadi."
"Ben küçükken uyur gezerdim acaba şimdi uzun zaman sonra evde biri olunca buraya mı geldim."diye söyledim sorgular tavırla küçükken annemlerin yatağında ya da salonda uyanırdım ve uzun süredir evde yanlızdım burası güvenli yerdi ki hissedip gelmiştim.
"Beni bıraksan mı bi elimi yüzümü yıkayayım ben."
Halen adama sarılıydım ama çok rahattı yalan söylemeyeyim.
"Pardon."dedim ve koluma baktım ki morluk vardı.
Altemur da bu sırada odadan çıkmıştı.Hemen mutfağa geçtim adam o kadar yemek yapmıştı ona da vermek lazımdı.Kaplara tek tek doldurdum Altemur da gelmişti.
"Kıyafetlerim nerede?giyeyim onları."dedi.
"Ben yıkar getiririm sana öyle git rahatça istersen?"bende kalsın işte isriyorum üstündeki çok güzeldi gözüme kestirdim ben onu.
"Zahmet olmasın sana?"
"Yok ne zahmeti yıkar getiririm."
"Tamam o zaman."dedi bende kapları poşete koymuştum.
"Ben gideyim şimdi abinler falan gelir yanlış anlamasınlar."tam olarak neyi yanlış anlayacaklar pardon edebimizle film izledik cnm.
Altemur montunu portmantodan aldı ve botunu giydi hızlıca.Elimdeki poşetleri de ona uzattım.
"Zahmet etmeseydin keşke."diyerek elindeki poşeti gösterdi.
"Ne zahmeti sen yaptın sonuçta hakkın."
"Teşekkür ederim,elini fazla oynatma hatta elinden geldiğinde oynatma acır halen ve kremini sürmeyi unutma."dedi bende kafa salladım ve görüşürüz dedim bu sefer lavaboya geçtim.
Elimi yüzümü yıkadım güzelce malum sarmaş dolaş uyandık yıkamadım iğrenç.
Neyse abimler gelirdi o yüzden hemen altıma siyah eşofman üstümede siyah sweat giydim elime kremimi sürüp masayı hazırladım ve beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kılıç Timi
De TodoMerhaba bu benim ilk kurgum olucak inşallah beğenirsiniz kitap devam ediyor ve bölümler geliyor.