-2-

134 12 24
                                    

~Gök girsin,kızıl çıksın.

⛓️

Sallantıyla gözlerimi açtım arabadayım en son civanımın omzuna kafamı koymuştu-

Lan bir dakika en son abooovvvv neler oluyor.Kafamı yana çevirdim ve Altemuru gördüm.

Arabayı sürüyordu."Günaydın ayıldın mı?En son rahattın."

"En son ne olduğunu hatırlamıyorum."Bence çok rahat hatırlıyorsun da neyse.

"Herkes bayıldı en son Faruk abi diğerlerini aldı araba dolunca bende seni aldım."dedi.Evimi nerden biliyor acaba.

"Söylediler evinin yolunu nerden biliyor diye düşünme."Nerden anladın be.

🤘

Eve gelmiştim sonunda Altemur beni bırakıp evine gitmişti.

Sert bir kahve yaptım ayılmak için ve sen sevdiğim kısım geliyooorrrr kitap okuma rahat olmak için ordu evlerinde kalmıyordum ayrı evim vardı ve hayalimdeki kütüphaneyi yapmıştım çok güzel olmuştu.

Odaya girdim ve çok sevdiğim Jack Londonun yazdığı Martin Eden kitabını aldım yine o sayfadaydım çok hoşuma giden ve sürekli altını çizdiği o sayfa ve o söz "Kendi başının çaresine bakan kızların bakışı yumuşak ve kibar olmaz." Çok seviyorum bu sözü,beni anlatıyor.

Bu söz beni anlatıyor,peki kimim ben?

Babası ve annesini küçük yaşta şehit vermiş birimiydim yoksa abisini farklı yurda erkek kardeşi ile aynı yurda koyulup kardeşi dövülmesin ceza almasın diye her şeye ben yaptım deyip dövülüp ceza yiyen Leyal Atmacamıydım.

Biraz kendimden bahsedeyim.
Annemi ve babamı küçük yaşta şehit verdim lojmanımızda arkadaşlarımla oynardım her zaman,abim ise kendi arkadaşlarıyla oynardı erkek kardeşimde kendi arkadaşlarıyla bisiklet sürerdi çok bağlıydık birbirimize abimi ve kardeşimi çok severdim ama taaki o güne kadar.

🇹🇷

"Ablaaaaaaa."Ön tarafta arkadaşları ile bisiklet süren bir adet gıcık kardeşim Kutay bana bağırıyordu.

"Ortada sıçan oynuyoruz burada niye bölüyorsun yine ne oldu."dedim çünkü sürekli oyunumu bozuyordu gıcıklık yapıp.

"Abla ön taraf çok hareketli herkes bağırıyor birşeyler diyorlar korkuyorum."diyip bana sarıldı.E ama ben de ne yapacağım bilmiyorum ki.

"Tamam ablacım sakin ol gel abimin yanına gidelim bak orada futbol oynuyorlar."Sakinim sakinim normal insanlar anlayamaz hareketlilikte bu kadar korkup üzüldüğümüzü.Asker aileleri anlardı.

"Yezra,ön tarafta hareketlilik varmış sakin ol ve diğerleriyle eve geçin annen merak etmesin."dedim en yakın arkadaşıma en sevdiğim bir o vardı.

"Tamam,ama siz ne yapacaksınız Fırat amca ile Ayşegül teyze gelmedi."

"Abime diyeceğim evin anahtarı vardı eve geçeriz."dedim.

Kılıç TimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin