-20-

91 8 31
                                    

Biz Türk Alplerinin her birinin kaderi ölüm olmaktadır. Atalarımızın her birinin bize emanet etmiş olduğu bağımsızlık sancağı adi bir ömrün uğruna düşmana teslim edilemez.

Meyda:Hatun Yüzbaşıoğlu

Helloooooooooo.Çokça kalpp🧡🧡🧡.

💣

O mentol kokusunu dibimde hissediyordum.Dipdibeydik eli belimde duruyordu.Etraf çok sıcaktı hissediyordum üstüme eğilmişti.Yanağını benim yanağıma yavaşça değdirerek kulağıma eğilip,

"Güzelim yavaş ol birgün yere düşeceksin."dedi ve kendisiyle beni doğrultup suyunu içip gitti.Lan ben ölüyordum adamda tık yok ben böyle işe ya.

Bende hızlıca kızların yanına geri döndüm.Allahım uyumam lazım.

Güzelim mi¿

Jeton yeni düşüyor neyse uyu Leyal uyu ki unutasın kızım.

🤭

Dürtükleme ile uyandım başımda bir adet "Abla,Abla,Ablaaa" diye bağıran Kutay vardı.

"Ne oldu?"dedim sakin olmalıyım ama aklıma o anlar geliyor offffff.

"Kalk abla hadi,yemek yiyeceğiz."dedi.

"Tamam ablam git geliyorum ben."dedim ve gitti.

Lavaboda elimi yüzümü yıkadım ve hızlı adımlarla salona gittim.

Hızlı bir kahvaltının sonunda kızlarla mutfağı toplamaya başladık çünkü erkekler kahvaltıyı hazırlamıştı.

"Barkın çok yakışıklı değil mi ya?"diye sordu Yezra.

"Ertuğrul daha yakışıklı bence hemde gitar çalabiliyor."dedi aheste aheste.

Ben onların kim yakışıklı şeylerini dinlerken bir anda da bulaşıkları diziyorudum ve bu aralarki yakınlaşmamızı.

Ya benden hoşlanıyorsa o da.Allahımmmmm.

Ben bunları düşünürken halletmiştik ve yine boş boş konuştuk abimler salonda konuşuyorlardı halen bizde mutfaktaydık ara sıra erkekler gelip gidiyordu.

Saat altıya varıyordu bizimkiler bir karar almıştı mangal yapacaktık terasta saat 7 de.Biz malzemeleri yerleştirirken terasa erkeklerde eksikleri almaya gittiler abim ve Altemur mangalı halledecekli.Ay ne güzelde yapıyor.

😽🤫

Saat 7 olmuştu bizim timdeki herkes abimler kızlar yukarıdaydık içki almışlardı ve iddia vardı ortada ilk sarhoş olan 3 kişi gruplar halinde temizlik yapacaktı.

Ben salatayı yaparken Hatun çay demleyip bardak hazırlarken Yezra masayı hazırlıyor diğerli yarım edip bazıları oturuyordu.

Abimle,Altemur mangalı yakmıştı etler pişerken bizde bekliyorduk.

⛓️

Kılıç TimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin