Vatan ne Türkiyedir Türklere,ne Türkistan
Vatan,büyük ve müebbet bir ülkedir:Türklere Turan
Ziya Gökalp
⛓
Gözlerimi zorlu bir şekilde açtım çünkü birbirine yapışmışlardı resmennn.
Dün o kadar çok ağlamıştım ki gözlerim çok ağrıyordu.Her zaman ki gibi 5'de kalktım hemen elimi yüzümü yıkadım ve kendime geldim çok vakit kaybetmeden yatağımıda hızlı bir şekilde toplayıp güzel bir kahvaltı hazırladım aslında kahvaltı yemiyordum.
Çay demledim ve balkona çıktım benimde kahvaltım buydu işte.Genelde akşam öğünlerini fazla yerdim.
3 bardak çayımı içtikten sonra da hemen odama gidip üniformamı giyip tugaya gittim.
⛓
Bizimkiler bahçede antrenman yapıyorlardı bende onların yanına gittim başımızda yine Altemur komutan vardı.Şuan şınava geçmiştik Altemur komutan "gerilir zorlu bir yay" dedi.
(Hüseyin Nihal Atsız'ın "Kahramanların ölümü"şiiri.)
Biz de eğilip geri kalkarken "oku fırlatmak için" dedik.
"Gece gökte doğar ay"dedi.
"Yükselip batmak için"dedik.
⛓
En sona gelmiştik artık.Altemur komutan "kahramanlar can verir"dedi.
Hep bir "yurdu yaşatmak için!"diye var güçümüzle bağırdık.
"Tim dinlene bilirsiniz."dedi Altemur komutan ve herkes bir yere dağıldı bende her zaman ki gibi kahve almaya gittim ve banka oturdum.Bu yaptığımız günlük bir şeydi koşardık anlatdık barfiks çekerdik.Bunları şarkılar şiirler eşliğinde yapardık.
Kalkıp diğerlerinin yanına gittim karşılıklı banklarda önlerinde çay oturuyorardı.Esat,Barkına askerlik anılarını anlatıyor Ertuğrul,Alprslan gülüyor Faruk abi gülmemeye çalışıyor,Göktuğ köşede biriyle görüşüyor,Ömerde telefona bakıyordu.Altemur komutanda büyük ihtimalle odasındaydı.
"Ya oğum sen inanmıyorsun ama bunalar gerçek cidden 20 tane patlatıcıyı 10 dakika da imh ettim diyorum neyini anlamadın kıtmısın ulan yaptım diyorsam yaptım."dedi Esat.Tabi kii böyle birşey olamamıştı 20 patlatıcıyı 30 dakika çözmüştü son 30 dadikası kala bitirmişti yani abartıyordu.
"Merhaba komutanım şuna birşey diyin bana inanmıyor."diyerek Barkını gösterdi Esat.
"Merhaba,bu arada sen yarım saatte yapmamışmıydın onu ya ben mi yanlış hatırlıyorum fazladan 20 dakika gibi yaniii."dedim şakayla karışık.O sırada Göktuğ telefonu kapatıp yanımıza gelip baş selamı verip oturdu.
Esat gölerini bölertmiş eli ağzında inanmaz bir şekilde bana bakıyordu.
"Ne var oğlum yalan mı?Time soralım siz ne dersiniz."dedim.
"Yalancııııı."diyerek Esata bakarken elini ağzına kapattı Alparslan ve Ertuğrul.
"Ben senin kadar yalancı birini görmedim."dedi Faruk abi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kılıç Timi
RandomMerhaba bu benim ilk kurgum olucak inşallah beğenirsiniz kitap devam ediyor ve bölümler geliyor.