Reggel Niragi karjai között ébredtem.
Micsoda? Y/N, elment az eszed? Bármennyire is boldog vagyok így, nem szabadna. Most veszítettem el a barátaimat. Egy halálos játék közepén vagyok, és Niragi a legfontosabb tényező? Megőrültem?!Nem bírtam magamról leemelni a karját, bár nem akartam menni, de muszáj volt.
Hála istennek kopogtak, de nem hallotta meg.- Niragi, kopognak.- paskoltam meg a fejét, mire ő kinyitotta szemeit.
- Pedig nagyon jó így.- húzott magához, de a kopogás nem szűnt meg.
- Niragi!- hallottam kintről egy ismeretlen orditast.
- Maradj már Last Boss!- kiabált vissza
- Kalapos üzeni, hogy beszélni akar veled.- türelmetlenkedett
- És ehhez miért kell kinyitnom az ajtót?- kérdezte Niragi
Halkulo lepteket hallottunk az ajtó másik oldaláról. Elment.
- Niragi,légyszi engedj el.- kértem, mert még mindig rajtam feküdt, valószínűleg felalomban.
- Nem.- kaptam rövid választ.
- Azt kértem, hogy engedj el!- kezdtem kijönni a sodromból.
- Miért csinálod ezt velem?- tette fel a költői kérdést, és arrébb húzódott.
Felálltam az ágyából, és visszaindultam a szobámba.
Nagyon jót aludtam, és boldog is voltam. Nem lehet, y/n, most ismerted meg. Talán még nem is láttad az igazi oldalát. Nem lehetsz szerelmes.
Bementem a lakásomba, és bezártam magam mögött az ajtót.
Istenem, miért teszi ezt velem??
Meg sem érdemlem. Elővettem egy borotva pengét, és végig húztam az egész karomon. De hiányzott már..Felvettem egy pulcsit, és lementem reggelizni. Viszont hatalmas, hosszú asztalakhoz lehetett leülni, és alig volt hely.
Kuina intett, hogy menjek oda.
Mi legyen?? y/n, dönts már, nem allhatsz egy helyben örökké.Végül oda sétáltam Kuinahoz, aki mellett most vettem észre, hogy a szőke gyerek ül.
- Szia, y/n!- köszönt. Mikor mondtam én el a nevemet?
- Szia.
- Chishiya mondta, hogy így hívnak.- bökött a mellette ülő ember felé. Aha, tehát így hívják. Chishiya.
- Nagyon jó.- próbáltam minél rövidebben válaszolni, hátha úgy nem kedvel meg, de nem nagyon sikerült. Láttam a szemeiben, hogy csodálattal tekint rám.
- Mostmár lehetünk barátok?- kérdezte
- Nem.- feleltem.
Chishiyan, ha jól láttam egy nagyon rövid idejű mosoly volt.
- Te mosolyogtál?- néztem rá
- Nem.- válaszolt.
Kuina érdeklődéssel nézett minket, majd azt kérdezte:
- Meg tudnál ölni, nem?
- Igen.- feleltem kis gondolkodás után. Nem, senkit sem tudnék megölni.
- Akkor legyünk félbarátok.- javasolta
- Az milyen?
- Barátok vagyunk, de ha ölni kell, Megöljük a másikat.- magyarázta csodás ötletét.
- Nem tudom.- gondolkodtam.
- Jajj, légysziiii y/n!!- nézett bociszemekkel.
- Nekem csak ő van!- mutatott szomorúan Chishiya felé, aki felhúzott szemöldökkel figyelt minket.
YOU ARE READING
Fehér fény |Chishiya & Reader| (18+)✔️
FanfictionNem tudok ide mit írni, elkezdtem valamit, amit lehetőleg be is fejezek.✨